Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

gedoogkweek Jeice

Recommended Posts

mooi veld geworden man!!

die toppen zien er lekker vet en smakenlijk uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn dikke dames! Mooi gelijkmatig verdeeld door de hele tent ook.

 

Succes met de laatste dagen!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks guys, mag niet klagen.

 

 

gift 1.0

drain 1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome, mooi veldje ja, je kan de toppen mooi realiseren door naar bv de temp meter te kijken, dikke dames, ik denk dat je goed zit met je schatting qua overige dagen ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft lastig inschatten vanaf andermans foto's. Kun je er misschien even een brandweerkraan naast houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeice

 

 

Goed gedaan man.!

Vind dat je echt een mooi veld vol heb staan..

De lampen die jij gebruikt hebben hieraan zeker hun dienst bewezen.!

:lol: zo mooie vind ik ze

 

Goed gedaan nog een 10 daagjes geloof ik he.!

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten bubble. Lampen knallen er bijna vanaf de start al vol op. Hangen nog steeds op 50cm. Daarbij mooi gedrongen plantjes en een gebalanceerd sapje eens in de 3 dagen. Thats it.

 

Het is jammer dat ik geen grotere tent kwijt kan om wat meer rendement uit het wattage te halen.

 

Zie al op tegen de lente wanneer ik weer terug moet naar 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha ja wat betreft het aantal lampen wel. voor de rest is het best fijn he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks vader :tu

 

Ik doe nog 1 foto update voordat de 1e helft omgaat de 19e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_32601_14821_7439.jpg

 

;)

 

liter flesje ph- dikte

 

nog 5-6 dagen. maak nog een keer hps loze pics voordat de schaar in gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super hoor Jeice, pp to the max ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proper rondje en interessante discussies over dat generatief en vegetatief gedrag!

 

Ben blij dat ik ook zo een lamp heb hangen ;) maar jij hangt ze op 50cm boven de toppen terwijl er toch altijd 60cm wordt aangeraden? Biedt dit een voordeel en zou ik dit best ook doen als het niet te warm wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een top kerel ;)

Dat heb je weer mooi gedaan he jeice met de groene vingers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeey jeice :smoke

 

Wat een toppen man :angry:

Als je zo kan kweken he! Dan komt ontkiemen ook wel goed :spliff:

ongelofelijk ik kweek al heel wat jaartjes op aarde..

maar dit soort verslagen doet mij toch aan het denken zetten om ook eens een hokje op mapito of rfx1 te proberen ;)

 

 

Gr. NLS² :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, zo hoort pp er uit te zien. Dames met lekkere dikke puisten. Je ziet gewoon dat het veel gewicht is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks guys, ben er ook erg tevreden mee. Het blad verherfst ook erg mooi zonder te hebben gespoeld. Ben de laatste weken steeds iets onder het ec gaan zitten wat ze nodig hadden.

 

Tis geen toverkunst hoor, juist erg basic en makkelijk om een dergelijk veldje neer te zetten met 48 planten. Des te meer respect voor de mannen die eenzelfde tentje vol zetten met 8 planten. Kun je op smartpots met aarde niet eb vloeden en drain meten?

 

@ protput, het ligt eraan. Als jij maar 1 lamp hebt en je moet daar een wat groter oppervlak mee belichten kun je em beter op 60 cm houden, dan behoudt je meer spreiding. Ik heb nu veel licht hangen met de kant die het breedste schijnt op de korte kant van de tent. Verder is het een kwestie van kijken of je blad het kan hebben en of het kan kwa temperatuur. Gaat je blad krullen of komt je temp boven de 30 graden, beste lekker op 60 houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tis geen toverkunst hoor, juist erg basic en makkelijk om een dergelijk veldje neer te zetten met 48 planten. Des te meer respect voor de mannen die eenzelfde tentje vol zetten met 8 planten. Kun je op smartpots met aarde niet eb vloeden en drain meten?

 

eb en vloed op aarde ?

Denk dat eb en vloed op aarde wel kan zou je een laag hydrokorrels moeten nemen onderop in de potten...

Dan zou je wel je drain kunnen meten maar denk niet dat dan een waarde is waar je van uit kan gaan..

Maar neem aan dat als ik zou gaan vloeden direct op de aarde dat het zich gewoon blijft volzuigen..

Heb zelf 2 bakken 1'tje van 800liter en en 1 van 300L ongeveer en meet ec en ph gewoon door een monster van de grond te nemen in zo potje met demin water en schudden maar ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...