Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

gedoogkweek Jeice

Recommended Posts

ik heb zaterdag voor het laatst water gegeven maar mn mapito is echt nog niet droog. als je ze echt uitdroogt zal dat wel kloppen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verdenk de afharder ook, prachtig product is dat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. ook eens een keer testen

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies op de helft. 4445 gram.

 

alle achterblijvers zijn nu geknipt dus ik denk dat ik richting de 9,3 ga ;)

 

het moraal is hoog deze knip :)

 

edit maar het blijft ******* werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eens....dikke toppen verlichten `t demotiverende, maar leuk is anders ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 dagen knippen sucks.... heb al genoeg te doen in t dagelijks leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom ook standaard tijd tekort ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk zelfs dat er verschil tussen oogsten als licht bv 10 uur uit heeft gestaan , of als je oogst als het net 10 licht heeft gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t boeit me niet eens meer welk % er over blijft. exact 6200 gr na 2/3

achterste 1/3 van mn tent waar de achterblijvers stonden was 2700 gr.

vandaag 3500 gr en er staan alleen nog mooie.

ik had een mooie opbrengst verwacht, maar niet zo mooi. 9,5 k, here i come.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor Jeice.

 

 

Wat ik wel interessant vind is de ratio ruimte en hoeveelheid licht x opbrengst. Op zo'n kleine ruimte met 4 lampen toch een goed percentage gram per watt draaien. Dacht dat het met zoveel licht in een kleine ruimte dat wel flink achteruit zo gaan, niets blijkt minder waar.

 

 

Knippen is toch fantastisch man, kijk er nu al weer naar uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan leuk zijn @ leuke hobby. Dan heb je een mooie hoeveelheid ;) Maar lone wolf bevalt me toch 1000 x beter moet ik zeggen.

 

@ Johnny, De lampen belichten ideaal 1,20x80. Tentje is 1,20 breed en de buitenste lampen hangen 40 cm van de wand af dus heb weinig verlies, merk dat de planten aan de wanden er ook super uitzien, het resterende licht lijkt goed te reflecteren. Moet zeggen, ik had het ook niet verwacht maar ik denk nu dat er nog meer in zit.

 

De planten met dikke stammetjes zijn de opbrengers. Men zegt altijd ah het is onkruid komt wel goed, maar denk dat een goede start van groot belang is als je niet of nauwelijks 18-6 geeft. Denk dat het gaat helpen als ik op de manier van racker ga inwateren, zonder eerst een bak kraanwater door mn kratten te spoelen waardoor de vlokken te verzadigd zijn met water om nog voeding op te nemen. Nog iets meer stekken bestellen en de mooiste selecteren. Ben met ec 2.1/2 begonnen deze ronde en 4 dagen voorgroei. Ik wil ze iets langer en iets minder vol. Denk 2 dagen voorgroei en iets omlaag met het ec. Allicht ongetopt.

 

 

Volgende ronde is met amnees, daarna wordt het denk ik te warm voor 4 lampen maar pp gaat zeker nog een keer in de rematch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 knipuren later ... 9485 gram. bij iedere volle emmer gelijk gewogen.

 

morgen fijn schoonmaken en de nieuwe dames verwelkomen.

 

tot de volgende week maar weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeice ziet er godse goed uit man en een verbluffend mooi resultaat !!!!

 

knippen zit er inmiddels weer op heb je dat ook weer achter de rug.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je 4 planten per 50ltr. pot staan als ik het goed las? In ieder geval heb je een

heel mooi resultaat behaald.

Dat handknippen is pokkewerk, had ik met 24 stuks al dagen nodig. Ik hou dat nog

geen 5 uren vol, word ik suf van.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd 4 planten per 50 liter (12 kratten).

 

ik ook niet hoor, heb het in delen van 3/4 uur gedaan lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haat knippen :) doe all het kleine spul lekker met de Tumble Trimmer de mooie hoofd bud met de hand die zijn leukst om te doen en zo klaar ben echt blij met dat ding

ik heb alleen de auto uitvoering hoef ik ook niet meer te slingeren aan dat ding ben ook liever lui als moe :spliff:

 

 

 

maar prachtig veldje pp heb je gekweekt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Johnny, De lampen belichten ideaal 1,20x80. Tentje is 1,20 breed en de buitenste lampen hangen 40 cm van de wand af dus heb weinig verlies, merk dat de planten aan de wanden er ook super uitzien, het resterende licht lijkt goed te reflecteren. Moet zeggen, ik had het ook niet verwacht maar ik denk nu dat er nog meer in zit.

 

 

Wat een raar oppervlakte wat je ideaal kunt belichten met die kappen. Veel kwekers hangen zo'n ding toch op een vierkante meter of 1.20 bij 1.20. Met een soortje wat wat langer moet staan moet je wel richting de 2,5k kunnen gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks iedereen.

 

ja zo'n knipmachinetje is wel makkelijk. dit is echt de grens van wat ik nog met de hand doe in mn 1tje.

 

@ johnny, mja het is een breedte straler. hij belicht geen vierkant "ideaal" (er komt wel licht ja, maar niet datgene waarvoor je die lamp koopt)

 

denk zeker dat 1 op 1 mogelijk is. als je 4 lampen ophangt in een 2,40x,240 tent kan je over de 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi nat resultaat, nu ben ik wel heel nieuwschierig wat je er droog aan overhoudt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

direct bij elke volle emmer wegen? ik denk niet dat je dan boven de 22% uitkomt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik teken ervoor amnees (2080 gram) :)

 

normaal weeg ik pas aan het eind van de dag maar ik hoor osmose over 25/26 % dus lijkt me dat dit een reëel beeld geeft. heb de afharder vanaf week 5 bloei gebruikt en dit keer weinig klein spul. dus dat zou goed resultaat moeten geven : )

 

maar met 22/23 % zou ik dik tevreden zijn en het product blijven gebruiken. als het weer 21 is, dan zou osmose eens een andere verklaring moeten geven waarom nr3 opbrengst verhogend is :)

 

 

 

net mn mapito omgegooid en de kratten weer gevuld. viel me op dat het nogsteeds aardig nat was, ook waar de planten stonden die ik gister pas heb geknipt. had zaterdagavond voor het laatst ge eb-vloed. volgende keer water ik 5 dagen voor de knip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...