Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

get in the ganjabus

De verslaving van René

Recommended Posts

Begon grappig maar de lol was er snel vanaf toen hij zn moeder wilde slaan.

 

Triest wat drank met je kan doen, sowieso laat ik geen enkele verslaving toe in mn leven. Heb ook wel eens dat ik 3/4 keer in de week een avond drink.(nooit overdag) maar als het dan even te gek wordt drink ik gewoon 2 maanden niks, omdat het kan :verrygood

 

Denk dat er hier ook veel blowers zitten die er verslaafd aan zijn en tig joints per dag roken. Heeft het geen medische reden vind ik dat eigenlijk net zo zwak. Rook zelf nog maar 2/3x in de maand ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wellicht een beetje hard maar komop zeg wees een kerel en blijf van die fles af

als je je moeder al slaat dan moet je diep en diep gaan schamen.

 

wat ook de reden is drank op deze manier misbruiken kan nooit de oplossing zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar dat is het gevaar, op een gegeven moment ben je over een punt dat je dat zelf niet meer snapt en die stap niet zelf kan zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeder slaan :D :verrygood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat filmpje ken ik al een tijd , is eigenlijk te gek voor woorden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat er hier ook veel blowers zitten die er verslaafd aan zijn en tig joints per dag roken. Heeft het geen medische reden vind ik dat eigenlijk net zo zwak. Rook zelf nog maar 2/3x in de maand ofzo.

 

En voor wie kweek jij dan? 2/3x in de maand had je wel afgekund met een paar autoflowers op je balkon, maar dat staat er niet he. Dus wat zeg je hier nou? Dat je principes hebt, maar die overboord gooit voor geld? Ben je verslaafd aan geld ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze aflevering al eens gezien.

Z'n eigen moeder slaan.....diep triest.

Ik heb diep respect voor de moeder dat ze hem nog in huis laat met z'n emotioneel agressieve gedoe.

zonder zijn moeder had die al in de goot gelegen en dan nog het fatsoen en respect voor zijn moeder verliezen.

Zwaar spul, ook al is het legaal en word er niet over gerept of geroerd.

 

Welke drugs onteerd een mens nog meer als deze soort drugs in dit filmpje?

Als men niet zou weten dat het Alcohol was zou bijna elk mens zich afvragen wat dit voor zware drugs is die de fietser gebruikt heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haaaaa, zatte rené :verrygood

die is hier in belgië beroemd zenne... Heb de aflevering indertijd op tv gezien,

kwas beschaamd in die vent zen plaats... En inderdaad, ocharme die moeder...

'ik zen nie verslaafd paul, kheb het alleen nodig...' zielig!!!

 

Kan het filmpje er nu nie opzette, zen me mijn gsm online, maar er is nog zo'n wreed filmke zenne, van ne zatte da ze slapend uit zenne otto hale... Die stampt voor de camera een raam van ne combi in enzo...

Drank = den duvel!

 

@jeici: sorry, maar wa jij zegt is nie helemaal juist zenne... Er zijn mensen die elke dag een glas drinke... Wel, ik rol elke avond 1 jointje... Ben ik dan verslaafd?? Denk het niet, zou er zo me kunne stoppen. Helpt mij gewoon om goed te slape, ben iemand da slecht en niet vast slaapt, maar na een blowke is da veeeele beter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sublimo

 

je bedoelt zeker dit?

Ik heb respect voor die man dat die in zijn auto blijft slapen ipv dat hij in die toestand naar huis rijdt. In tegenstelling tot die agent met een IQ van 40... en die waarschijnlijk nog altijd bij zen moeder woont. Totaal geen mensenkennis, die man is niet capabel om dit soort zaken op te lossen, laat staan om agent te worden.

 

 

Da rekeningsken da plak ik op ouwen bek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat er hier ook veel blowers zitten die er verslaafd aan zijn en tig joints per dag roken. Heeft het geen medische reden vind ik dat eigenlijk net zo zwak. Rook zelf nog maar 2/3x in de maand ofzo.

 

da zijn grote joints dan die je 2/3x per maand rookt :verrygood

 

Dat filmpje is trouwens wel geniaal

Broem....Kraaak

''waar haalde gij et lef vandaan in mijne otto te zitten''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vergelijking..

 

Hij drinkt zich te pletter en hij heeft niets opgebouwd in zijn leven...

Ik blow wat af maar heb alles perfect op rolletjes lopen en alles wat mijn hartje begeert..

 

Ik blijf erbij dat als we alcohol met softdrugs vergelijken we een heel ander zicht krijgen op de realiteit tegenover de wetgeving/acceptatie.

 

 

Tuurlijk zijn er ook mensen die verantwoordelijk omgaan met alcohol, waar zeker niets mis mee is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

@ getintheganjabus: inderdaad, dat is het... je hebt gelijk met wat je zegt dat hij in zen auto slaapt, in plaats van door te rijden... da zou ik ook doen, en inderdaad, die flikke gebruike (of misbruike) hun macht om nog is ene op den bon te zwiere. maar zo agressief doen, en dan da raam instampe, das ook voor nix vandoen he... het is een dubbeltje op zijn kant.

van waar zijde: van jakamaka :D

erg om toe te geven, maar als ik da filmke den eerste keer zag moest ek toch lache me momente zenne... ;)

 

eindconclusie: zou een blower zo agressief zijn als hij eentje gepaft heeft??? denk het niet!! en toch zijn we nog altijd criminelen... terwijl ek diene rene ne vele grotere crimineel vind zenne, ik denk dat die zijn moeder al serieus wa mep gehad heeft in haar leven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sublimo: Ik denk dat een hoop mensen graag iets lezen wat iets meer lijkt op ABN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armand! De wietrokende protestzanger van nederland heeft er een liedje over gemaakt :verrygood ;) :D :D

'

 

bottom_armand.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze mijn oprechte excuses voor mijn dialect. ik ben inderdaad een vlaming. Onze taal is hier en daat een beetje verschillend, maar met de nodige inbeelding en een beetje goede wil denk ik wel dat iedereen mijn intellectuele tekst verstaat... :verrygood

 

@zappie: oem nekee in ze geheel int dialect te klappe, ik vind ulle taaltje oek de max zenne ;) lig soms oek dubbel me sommige woorde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kop klopt niet. Het zou moeten zijn "Hoe Rene zn leven verkloot met alcohol".

Het is niet de alcohol die het doet, maar Rene zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sublimo: Het is al goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ga ik ook maar even op reageren :verrygood

 

Ik woon in rotterdam zuid, ik drink, ik rook soms een jointje neem af en toe een snuiffie en voorheen slikte ik pillen alsof het snoepjes waren.

O ja ik was bijna de bommetjes speed vergeten ;)

 

Maar als men nu gaat zeggen dat je met een jointje niet agressief ken worden dan heb je het toch echt mis!

Ik zit hier tussen de marrokanen en antilianen die alleen maar blowen en blowen en o ja blowen.... voordat ze een sigarenboer overvallen of een patatzaak kort en klein slaan omdat iemand "raar" kijkt staan ze buiten eerst met een groepje een blowtje te roken :D

 

Ik daar en tegen met mijn "genotsmiddelen" wordt gezellig en vrolijk en weet wanneer ik moet stoppen....

Dus mensen haal je kop eens uit het zand.......

Gebruiken en misbruiken van verdovende "genotsmiddelen" heb je helemaal zelf in de hand.

De vlieger van "nou met het roken van een jointje gebeurd er nooit wat" gaat bij mij niet op sorry......

 

Let wel: Dit is geen aanval op marokkanen of antilianen want er zitten in dit groepje ook hollanders die er keihard aan meedoen!

 

 

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg weer mijn weekend verpest met die retard van een bak ellende.

Hij weet niet eens wat fuck is volgens mijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lachje van hem ziet er ook zó onecht uit.

 

Heb zelf ook zo'n fuck drugs t-shirt overigens. Draag ik al een soort geuzenshirt. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...