Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boefje030

Paar vragen voor de pro's

Recommended Posts

Halloooooowwwwwww beste SMooKKAAhhhrz.

 

Ik bn vn plann zaadjuhhhs te maken, maar ik heb gen man weedplant met ballen................

Iemand vn jullie smokaahzz weet hoe jzonder doet????????????

 

Een goede smok@hh vriend van me vertelde toen we aan het bl@@ze waare dat je kan klaarkome op je plantaa... en dat ze zo FEMinezed seeeds maken..

Jaaaahh ik heb 5 dochters en mn vrouwwww is gan spatteee... Dus ik Bn jeweeetzzelluuf eechtt een raakschieter.

 

Denken jullie mededAMpers dat dit verhaal waarheid is???

 

 

ik hoor het wel jongenz, Ga nu even naar de choppa voor een kikke toppie

KReng :) :wacko: :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fkking h*ll man, jij heb eg wel vette mazzl met goed zaad, 5 dochters...tssssssssssssss rspct man!

 

kga zelf ook spuitu over mn toppe, zat ik ook aan te denke...dan zal ut wel kloppe man! hebbe we soms dezefde mattie of wat?

 

ik ga strax met mijn big bud :) over toppies spuite, dan krijg ik denk ik wel white widow :wacko:

 

ejb

 

amnees en boefje, ik vind jullie grapje leuk hahahaha ik had het snel door maar net iets te laat.....! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antwoord waarop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ergens gelezen dat je een zonnebank kon gebruiken voor mijn plantjes(dan komt het licht van iedere kant), nu heb ik een paar zaadjes erop gelegd maar na 2 dagen zag ik nog steeds niets.

 

Toen heb ik die schillen van de zaden gehaald want dat is toch veel te hard om door te komen?

 

 

 

Edit: Gister wilde mijn moeder gaan zonnen en is op de zaden gaan liggen, hoe dun kunnen de zaden minimaal worden voor ze nog levensvatbaar zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had laatst last van spint en had gehoord dat plutonium goed zou helpen

nu is de spint dood maar nu geven de planten licht gaan ze nu reveggen

ze moeten nog 4 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had beter Uranium kunnen nemen, wel ff opletten welke isotoop je pakt.

 

weet nog een mooi partijtje staan uit Japan, beetje waterschade dat wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antwoord waarop?

 

Mijn vraag over opticlimate..

 

Aangezien jij de woordvoerder hiervan bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las laatst dat je aarde goed moet aansluiten. Dan gaat die niet vonken enzo.

Nu heb ik met een bankschroef alle aarde die in mijn pot zat superhard bij elkaar gedrukt. Het lijkt wel een cocosbrick!

Kan ik hier gewoon een gaatje in boren en de plant terugzetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

had nou maar goede aarde genomen...gl special mix :P ...die blijft veren :huh: ...dr zit veen in B) ....en onder 220 v gewoon met rubberlaarsen aandrukken... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antwoord waarop?

 

Mijn vraag over opticlimate..

 

 

 

Wat was de vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antwoord waarop?

 

Mijn vraag over opticlimate..

 

 

 

Wat was de vraag?

 

 

Nu je er toch bent racker.

Ik heb ook een vraag voor jou, aangezien jij toch de woordvoeder van opticlimate bent.

 

Ik wil een opticlimate gebruiken, maar het ik wil dan een gesloten systeem maken.

Nu kwam ik op het idee om dan een paar honder liter ton te gebruiken en deze dan steeds weer terug te koelen doormiddel van ijspacks/koelelementen in te vriezen en in het vat te gooien (wel meerdere keren op een dag herhalen natuurlijk)

Dit moet toch werken ?

Ik wou eerst ijsblokjes gebruiken maar bedacht me dat als die smelten de ton overloopt. stom he

 

 

@de rest bedankt voor jullie antwoorden en ook nog een paar andere goede vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gehapt :huh: B) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beterrrr!

Ik hoef ook niet meer te waxen..

 

Heb weer de krullen van me kont gelachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil een betere kweker worden dus heb een paar vragen voor de echt goede kwekers.

 

- Als je op steenwol slabs kweekt, is het dan handig om regenwormen te gebruiken ?

- Ik gebruik zelf vaak anabolen, kan ik dit ook in mijn voedingvat doen ?

- Welke muziek vinden de planten goed?

- Als je begint met oogsten moet je dan de levende planten afleiden zodat ze niet zien wat komen gaat?

 

Zijn vast nog wel meer mensen met vragen van dit niveau.

:P :) :P

Anabolen? Voor die regenwormen maybe?

Retro Techno Breakcore Idm Minimal ?

 

....

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit ook met een probleempje. Ik kan de afgezogen lucht uit mijn tentje niet naar buiten blazen. Als ik dit namelijk wel zou doen dan zou mijn huis vacuum trekken, waardoor mijn huis zal imploderen. Hoe doe jullie dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merkte dat mijn planten heel wild op en neer gaan als de fan aan gaat.

heb ik nu planten met ADHD?

En heeft het zijn als ik ritalin die de voeding meng?

Anders toch dwangbuizen bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

das toch logisch, je ventilatoren blazen tegen je plant aan en omdat de stam zo dun is waaieren ze als het wijze op en neer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit ik hier toch met een groot probleem. hoe kan ik het beste mijn buitenplantenlucht afzuigen? ik dacht eraan om de afgezogen lucht af te voeren door mijn raam naar binnen, zodat ze buiten de plantjes niet kunnen ruiken. heeft iemand hier ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF ga die planten snel oogstenman! normaal doe je dat in Oktober.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: gvd, heb ik vorige week alle behaarde mannetjes weg gegooit. en de vrouwtjes met die balletjes in de oksels vol met thc gehouden. volgens mij kan ze nog wel even. ik zie nog geen tekens van bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is toch net als boerenkool?

Als dr een nachtvorstje overheen gegaan is het nog lekkerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit ook met een probleempje. Ik kan de afgezogen lucht uit mijn tentje niet naar buiten blazen. Als ik dit namelijk wel zou doen dan zou mijn huis vacuum trekken, waardoor mijn huis zal imploderen. Hoe doe jullie dit?

:rofl woon je in een tent of gebruik je een afzuiger van 40.000 kuub?

 

 

zit ik hier toch met een groot probleem. hoe kan ik het beste mijn buitenplantenlucht afzuigen? ik dacht eraan om de afgezogen lucht af te voeren door mijn raam naar binnen, zodat ze buiten de plantjes niet kunnen ruiken. heeft iemand hier ervaring mee?

 

Ik zie nog geen tekens van bloei.

:lol: bestel wat wind?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...