Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boefje030

Paar vragen voor de pro's

Recommended Posts

Wil een betere kweker worden dus heb een paar vragen voor de echt goede kwekers.

 

- Als je buiten in de volle grond kweekt, wat voor pH moet ik dan aanhouden voor mijn voedingswater.?

- Is het handig om een tensio meter in de vollegrond (buiten) te gebruiken, je wilt tenslotte niet teveel water geven.?

- Als je op steenwol slabs kweekt, is het dan handig om regenwormen te gebruiken ?

- ik zie dat je de lampen tegenwoordig kan dimmen, zal ik een halogeendimmer op me magnetische VSA zetten ?

- in plaats van 12/12 kan ik mijn klok ook gewoon op 24/0 zetten en de planten gewoon slaapmiddel geven of misschien Chlorofrom in spuiten in de ruimte?

- Ik gebruik zelf vaak anabolen, kan ik dit ook in mijn voedingvat doen ?

- Welke muziek vinden de planten goed?

- Als je begint met oogsten moet je dan de levende planten afleiden zodat ze niet zien wat komen gaat?

 

Zijn vast nog wel meer mensen met vragen van dit niveau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo 1,2,3 geen antwoord op je vragen, ik zou zeggen lezen lezen en nog eens lezen. heb zelf ook een vraag waar ik met zoeken geen antwoord op kreeg.

 

ik lees hier vaak dat je je lamp na 1 jaar het beste kunt vervangen, nu heb ik 'm 14 maanden geleden gekocht en sindsdien pas 4 weken gebruikt, toch een nieuwe halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je amnees.

 

Ik denk dat je die lamp wel moet vervangen, want er zit natuurlijk gas in en dit zou kunnen bederven

 

Schiet me meteen weer een vraag te binnen.

 

Er word altijd een zo groot mogelijke pot aangeraden hier op het forum, maar moet je deze ook helemaal vullen met aarde of gaat het alleen om de pot grootte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik er van weet is dat je een grote doorzichtige zak over je plant moet trekken en hier veel onder moet uitademen, extra co2 levert kilo's op!

Zo ga je buiten makkelijk 1 op 1 kweken.

 

Succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon tot de helft vullen, zodra de plant veel wortels aanmaakt drukken deze de aarde naar boven. zo had ik eens een volle pot, plant erin, 7 weken later de helft van de aarde over de rand gevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'n huurbaas wil langskomen omdat ik 3 maanden achterloop met betalen. Maar ik wil niet dat hij binnenkomt omdat de complete bovenverdieping vol staat en de woonkamer is als knip en droogruimte ingericht.

 

Volstaat een 3punts sluiting in de voordeur om hem buiten te houden?

 

en zo'n e.t.i. trafo is dat wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik meestal een ET vsa doen het wel goed hoor, na een ronde doet meestal 3 kwart het nog.

 

Over je huurbaas, ik zou gewoon een sticker op de deur doen met hier waak ik, dat zal hem wel leren denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil een betere kweker worden dus heb een paar vragen voor de echt goede kwekers.

 

 

Zijn vast nog wel meer mensen met vragen van dit niveau.

 

 

kijk :lol: ..... tis al fantastiesch dat je lid geworden ben van dit gezellige forum :lol:

 

lezen !! ^_^

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het hele forum al doorgelezen gister avond, maar ik kon de antwoorden op mijn vragen nergens vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

antwoorden op zo'n ... vragen vind je enkel bij jointjedraaien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn de mensen op dat forum aardig? hier word ik constant afgezeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een glaasje vruchtwater bij je voeding mengen en regelmatig schoffelen in je potten

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog een adresje voor de mensen die moeilijk aan stekker kunnen komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Hoeveel meel moet je bij je schoonmoeder doen om goed bloed- & beendermeel te krijgen?

- In dat verlengde: ik las dus dat koolstof je aarde opwaardeerd; moet ik haar dan eerst veel Norit geven, of gewoon zo aansteken voordat ik haar ga blenden met meel?

- Ik heb laatst na het rukken m'n handen niet goed gewassen en daarna in m'n toppen geknepen. Zouden ze nu bevrucht zijn?

- Ik las dat ochtend urine goed zou zijn voor de planten, maar ik word pas 's middags wakker. Tips, tricks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kuurpakketje,dianabol,nolvadex,teststeron,nandrolone,trenbolone,turinabol dan krijg jewel massa :lol:

In de stam injecteren.....................liever niet je stam :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wat injectienaalden gevonden in het speeltuintje hier om de hoek, kan ik die gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb wat injectienaalden gevonden in het speeltuintje hier om de hoek, kan ik die gebruiken?

ja hoor, of de tuin binnen of buiten is maakt niet uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgen mij zijn die smerige anabolen naar je hoofd gestegen...... Wat een vragen zeg?!

 

Op veel vragen had je met de zoekfunctie en de nodige sticky's kunnen vinden.....

 

Succes

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op veel vragen had je met de zoekfunctie en de nodige sticky's kunnen vinden.....

 

Echt compleet de grap niet zien... Geweldig.

 

Prachtig topic boef!

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb wat injectienaalden gevonden in het speeltuintje hier om de hoek, kan ik die gebruiken?

 

Ja,als ze niet te krom zijn getrapt door de kids......... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

we kenne wel alles voorkauwen :lol: ......maar je onder schrift zegt...ik kweek niet....

 

maar je had wel wat meer kunnen lezen als 1 avond sinds 2008... ^_^

 

of ben jij dr zo 1 die liefst briefjes van 500 ziet groeien aan je plant.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Als je begint met oogsten moet je dan de levende planten afleiden zodat ze niet zien wat komen gaat?

ik zou ze een weekje voor het knippen wat glyfosaat geven.

Worden ze rustig van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

glyfosaat 360gr-ltr

 

2% oplossing :lol: ?...of gewoon puur... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur gebruik ik het altijd als ontharingsgasmiddel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je de gebruiksaanwijzing maar moeten lezen... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...