Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boefje030

Paar vragen voor de pro's

Recommended Posts

heb wat injectienaalden gevonden in het speeltuintje hier om de hoek, kan ik die gebruiken?

 

Ja,als ze niet te krom zijn getrapt door de kids......... :lol:

 

Dat hoop ik niet voor ze, dan word ik echt link.

 

Op veel vragen had je met de zoekfunctie en de nodige sticky's kunnen vinden.....

 

Echt compleet de grap niet zien... Geweldig.

 

 

volgens mij dist ie je

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
- in plaats van 12/12 kan ik mijn klok ook gewoon op 24/0 zetten en de planten gewoon slaapmiddel geven of misschien Chlorofrom in spuiten in de ruimte?Melatonine in het voedingswater helpt ook

- Ik gebruik zelf vaak anabolen, kan ik dit ook in mijn voedingvat doen ?Wel aromataseremmers gebruiken

- Welke muziek vinden de planten goed?Tune van de Fabeltjeskrant

- Als je begint met oogsten moet je dan de levende planten afleiden zodat ze niet zien wat komen gaat?Ja afleiden met chocoladeijs

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melk of pure chocoladeijs?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ijs is meestal in de melkvariant :lol: ^_^

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze schat aan info moet zeker sticky worden.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zon was zo vel, dit weekend

kan ik deze dimmen?

en hoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
de zon was zo vel, dit weekend

kan ik deze dimmen?

en hoe

Mss een domme vraag, maar waar zit de timer van de zon.

Zou eigelijk al op 12-12 willen gaan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet perse nodig om al je gekweekte cannabis zelf op te roken Boef......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt het ook als veevoer verkopen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is echt een "ikhebdadelijkeenschoneonderbroeknodig"-topic...wahahahaha! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
- Als je buiten in de volle grond kweekt, wat voor pH moet ik dan aanhouden voor mijn voedingswater.?

Ligt eraan waar de wind vandaan komt, wind uit oosten is meestal wat zuurder dan de wind uit het westen, maar om ook rekening mee te houden is de ec van de ochtenddauw meten op de dag dat je gaat voeden.Kan nog wel eens schelen weet ik uit ervaring als buitenkweker.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu je er toch bent racker.

Ik heb ook een vraag voor jou, aangezien jij toch de woordvoeder van opticlimate bent.

 

Ik wil een opticlimate gebruiken, maar het ik wil dan een gesloten systeem maken.

Nu kwam ik op het idee om dan een paar honder liter ton te gebruiken en deze dan steeds weer terug te koelen doormiddel van ijspacks/koelelementen in te vriezen en in het vat te gooien (wel meerdere keren op een dag herhalen natuurlijk)

Dit moet toch werken ?

Ik wou eerst ijsblokjes gebruiken maar bedacht me dat als die smelten de ton overloopt. stom he

 

 

@de rest bedankt voor jullie antwoorden en ook nog een paar andere goede vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer al een tijdje op een locatie onder plasma te kweken maar elk verhipte weekend dan lopen al die voetballers weer over mijn planten heen.

ik word er gek van hekjes vlaggen eromheen niks helpt ? iemand een tip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil een betere kweker worden dus heb een paar vragen voor de echt goede kwekers.

 

 

- in plaats van 12/12 kan ik mijn klok ook gewoon op 24/0 zetten en de planten gewoon slaapmiddel geven of misschien Chlorofrom in spuiten in de ruimte?Beter geef je ze geregeld morfine

 

- Ik gebruik zelf vaak anabolen, kan ik dit ook in mijn voedingvat doen ? Je kan er beter wat LSD bij doen dan ga je zeker trippen

 

- Welke muziek vinden de planten goed? Hardcore, they want more

- Als je begint met oogsten moet je dan de levende planten afleiden zodat ze niet zien wat komen gaat? Zeker te weten, anders brengt de oogst 7 jaar ongeluk

 

Zijn vast nog wel meer mensen met vragen van dit niveau.

 

Weet helaas niet overal een antwoord op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

boefje ik snap niet dat je zo moeilijk doet, sjonge jonge...je kan toch overal in nederland zaad gooien en dan komen er ook mannetjes toch? die heb je toch nodig voor de vrouwtjes, dan staat heel nederland vol met wiet en dan kan je overal waar je wil oogsten en wat je niet oogst dat groeit volgend jaar weer op toch?

want met dat mannetje krijg je zaad toch? ik heb ergens gelezen dat ze het ook zo in marokko doen en in landen bij india enzo....

 

zo heb iedereen te roken, niet alleen aan je zelf denken, en met die lampen snap ik niet.

 

ik wordt er vet leip van al die vragen, kan jezelf wel lezen? niet iedereen heb zoveel school gehad als jou hoor, ik kan niet alles weten toch? ik zeg gewoon pleur alles met zaad, was bij de viswinkel kan zaad kopen kilo voor paar euros, dat is ook zaad toch? een vriend van me had ook dat idee, allemaal wiet in heel nederland kan de politie niets beginnen, ze weten niet van wie toch? kunnen ze me pakken als ze weten van mij? ik doe dit niet alleen voor mij hoor voor iedereen die wil smoke, ik heb momenteel geen werk en blowen is zo duur, en mijn moeder mag het niet weten, kan mijn moeder weten wat voor zaad het is? hoe doen jullie dat thuis? ik ga nu stoppen want mijn vader zegt dat ik moet stoppen met internet want hij heeft wel werk misschien ga ik morgen geld van hem lenen voor dat zaad denken jullie dat het kan? is wel goed zaad denk ik, want een vriend van mij zegt dat het kan, overal wiet overal waar je kijkt zal wel vet zijn als ik er aan denk ik ga het gewoon doen denk ik maar als ze me pakken is dat wel flink naadje maar kan me niet schelen ik doe het gewoon, ben niet bang voor de politie of justitie die kunnen me niks maken.

 

ej

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'n toppen verbranden een beetje door de lamp, kan ik er zonnebrandcreme op spuiten? zoja, welke factor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan waar de strain vandaan komt, kijk afrikaanse kunnen wat minder hoge factor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

met het warme weer lustk wel een ijsblokje in men drinken .

de planten ook? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Ik heb autoflower Nothern Lights maar een tuin op het zuiden, krijgen ze wel genoeg licht?

- Ik heb een oude ketel die CO uitstoot. Als ik er nu een 2de bij hang, heb ik dan CO2?

- Ik las dat extra oestrogeen toevoegen de bloei versneld. Nu heb ik dus een gebruikte tampon in m'n vat gehangen, maar het touwtje is geknapt. Hoe snel zou m'n filter verstoppen en kan het kwaad voor de pomp?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik las dat extra oestrogeen toevoegen de bloei versneld. Nu heb ik dus een gebruikte tampon in m'n vat gehangen, maar het touwtje is geknapt. Hoe snel zou m'n filter verstoppen en kan het kwaad voor de pomp?

 

hoeveel kuub is die filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik las dat extra oestrogeen toevoegen de bloei versneld. Nu heb ik dus een gebruikte tampon in m'n vat gehangen, maar het touwtje is geknapt. Hoe snel zou m'n filter verstoppen en kan het kwaad voor de pomp?

 

wees blij ik had hetzelfde idee maar dan met inlegkruisjes, ik heb helaas diegene met vleugels en me voedingsvat is nu onderweg naar het zuiden om te overwinteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...