Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

frank.

Eerste guerrilla

Recommended Posts

Mijn motivatie verdwijnt weer een beetje nadat ik op mijn spot kom. Weer de meeste planten aangevreten. Zouden het herten zijn?

gallery_33730_14250_1039746.jpg

gallery_33730_14250_414942.jpg

gallery_33730_14250_173230.jpg

 

Toch nog een paar die er mooi bijstaan.

gallery_33730_14250_541620.jpg

 

Dit is op mijn andere spot. Hier staan 5 Danish gold en 3 Henkes Lolland. 3 planten per gat. Ik heb al een paar mannen eruit gehaald.

gallery_33730_14250_730942.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan tussen stuiken van 3-4m. Maar zonlicht krijgen ze toch wel zeker 4-5 uur. Is het heel erg als ze gestrekt zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je niet wat snoeien bij je spot? Zodat de onderkant ook wat meer licht krijgt? Hier ook wat gestrekt, kregen wat staanhulp in het begin. Nu krijgen ze al dikke stammetjes. Komt vast wel goed joh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook een paar met die bouw, ze zijn inmiddels al ietsje beter vertakt en 3,5 meter hoog B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is toch niet zo erg of wel? Die Danish gold zijn al 1.5 meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt vast goed frank k zou wel ff wat meer snoeien op je spot voor mee licht B)

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
....k zou wel ff wat meer snoeien op je spot voor mee licht :)

Niet gelukt? ;)

Zie dat je er een mooi tuintje van gemaakt hebt met die afscheiding.

Mijn RD's gaan ook altijd eerst de hoogte in. Lijken net mannen, maar schijn bedriegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
....k zou wel ff wat meer snoeien op je spot voor mee licht :)

Niet gelukt? ;)

Zie dat je er een mooi tuintje van gemaakt hebt met die afscheiding.

Mijn RD's gaan ook altijd eerst de hoogte in. Lijken net mannen, maar schijn bedriegt.

 

 

Dit is niet de spot met de deense. Het begon al donker te worden toen ik de foto nam.

 

Van de Deense spot heb ik alle mannen verwijderd. Ze zijn nu zo'n 2.20. Ze beginnen ook al te bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes zien er gezond uit;)

En ook tijdens de bloei blijven ze nog groeien hoor:P!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de denen spot. Ze zijn al aan het bloeien, maar de bladeren zijn nog behoorlijk geel.

 

Is een booster een aanrader voor buiten?

 

gallery_33730_13683_596870.jpg

gallery_33730_13683_749282.jpg

gallery_33730_13683_119276.jpg

gallery_33730_13683_545518.jpg

gallery_33730_13683_241432.jpg

gallery_33730_13683_351625.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn lekker in bloei en vroeg ook. Je kunt evt. mest rondom de planten strooien als de gele bladeren een voedingstekort zouden zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet vloeibaar bij doen, gewoon korrels rond de planten gooien en hooguit een paar liter water er over heen pleuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg nergens kunstmest met een hoge pk gevonden? Weet iemand waar je het kunt halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmm.. tuincentrum? Daar moeten ze het wel hebben, misschien heb je nog niet goed genoeg gezocht :D Hier hebben ze schappen vol voeding en ik zit hier nou niet echt in het boerenland.

 

Ze zien er goed uit!

 

Grtss Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb veel gezocht. Maar bij de tuincentrums, dan heb je met een hoge N en dat wil ik niet. Misschien dat ik maar een topbooster ga halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje N kan geen kwaad, of haal wat pk 13/14. Maar ik zou gewoon gaan voor een handje snel werkende organische mest korrels.

 

Je kan ze ook nog in een lege fles doen, goed schudden en dan bij je planten gooien. Dan werken ze nog sneller.

 

Ik gebruik bloei voeding van B.A.C en dat is ook NPK 6-5-6

 

Verder gebruik ik organische mest korrels voor eetbare vruchten/gewassen en dat werkt perfect.

 

Grtss Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet moeilijk gaan doen met voeding, vooral niet op guerilla. Ik heb zelf geluk dat ik hier 25kg kippenmestkorrels (€12) heb liggen, maar elke vorm van organische mest is op zich te doen. Het voordeel is ook dat je niet kunt overdoseren, omdat ze langzaam vrijkomen en traag werken. Wil je een goedkope organische voeding (mestkorrels), koop dan bij de Action een kilo rozenmest (npk 4-6-4) waaronder kippenmest, beender- en bloedmeel zit verwerkt. Dat is goed voor 3 á 4 wietplanten.

 

En ik gebruik ook Bac voeding op mijn guerilla als het droog weer is, dan geef ik het met het water mee aan de planten. Vloeibare voeding werkt sneller als je voorkeur daar ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben naar de growshop geweest en hij vertelde me inderdaad dat ik niet te moeilijk moest doen met voeding, een booster geen zin heeft voor buiten en het belangrijkste dat mijn planten een water te kort hadden. Dus voorlopig maar niets geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is op mijn andere spot, soort critical. Ze zijn nog niet aan het bloeien.

 

gallery_33730_14250_3114304.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang zijn ze, zo ogen best groot, ik ken dat soort, meer dan breed, heb er zel ook een paar :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...