Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

frank.

Eerste guerrilla

Recommended Posts

Gewoon alles buiten zetten,tis prima groeiweer.

Zelfs een nachtje vorst kunnen ze prima aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke.. mijn plantjes zijn nu iets meer als 1 week oud, dus nog best fragiel. Vandaag heeft het flink geregend en gehageld, dit kunnen ze ook gewoon goed aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde vandaag naar een potentiële spot nog even gaan kijken. Nu zag ik iemand in een veld met plantjes staan schoffelen. 350m van mijn spot. Kan ik nu beter geen plantjes op de potentiële spot zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor een veld? Iemands tuin?

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig bepalen, ik denk dat je het zelf het beste in kunt schatten. Als jij het niet vertrouwt... Klinkt bij mij wel alsof je spot niet echt veilig is, maarja, misschien is er voor de rest wel goeie beschutting.

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik weet dat de plek op zich wel veilig is, maar als de planten zou worden geruimd (boswachter-polite) dan heeft die man mijn gezicht gezien en eventueel mijn auto. Ik weet ook niet of ze een buurt onderzoek doen als er planten worden geruimd. Het is een natuurgebied met wat bos, huizen en weilanden.

 

Het punt is, als er een spot met planten wordt geruimd en mensen hebben een niet al te oude kerel zien lopen, dan denken ze heej dat zou wel eens die kerel kunnen zijn geweest..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, en er was geen mogelijkheid dat je gewoon een lekker wandeltochtje aan het maken was?

Was je van de paden af op het moment dat hij je zag? Denk je dat je spot snel ontdekt zal worden?

 

Heb je nog andere spots? Zoja dan zal ik het zekere voor het onzekere nemen en die gewoon gebruiken. EN eventueel nog kijken voor nieuwe plekken :o

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was gewoon op de paden. Wandeltochtje zou ook kunnen.

 

Heb nog wel wat andere spots..

 

Nog een andere vraag: als je gaat knippen, tot hoever is de geur ruikbaar? En doen jullie het meestal alleen of 1 persoon staat op de uitkijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan valt het toch allemaal mee :verrygood Ik zou die spot gewoon gebruiken, het is toch niet vreemd om daar te lopen. Je had wel beter gewoon door kunnen lopen in plaats van rechtsomkeer te maken

 

Uhm ik knip niet op mijn spots, zo snel mogelijk inpakken en wegwezen. Maar mijn spots zijn dan ook een beetje urban. Ik knip gewoon alle takken eraf en gooi ze in een zak en dan lekker thuis een nachtje knippen. haha kijk er nu alweer naar uit...

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom net van een spot. Ik dacht mooie plantjes te zien staan, na 1 week niet meer geweest te zijn. Maar de planten zijn aangevreten door konijnen terwijl ik er gaas omheen heb gezet. Groeit het blad nog wel aan? Wat kan ik nu het beste doen?

Het gaas wat groter er omheen zetten? Sommige waren 30cm groot en daar kwamen ze ook al bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi frank

meestal groeit het wel goed aan ik heb er een die is tot aan de lob blaadjes getopt en begint nu ook gewoon weer te groeien je hebt nog geluk gehad ze hadden ook helemaal weg kunnen zijn

 

:) peertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schijnt dat het helpt om cacaodoppen neer te strooien, het konijnen weg houd van je planten. Ze lopen niet graag hierover. Misschien is dit een oplossing. Of anders plantjes erbij neer plaatsen die konijnen absoluut niet lusten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey frank ,

 

mij ziet het er nog niet zo een ramp uit :) ze staan er nog hé :wacko: het zou natuurlijk beter zijn moesten ze niet half opgegeten zijn maar het is nu zo .... ik zou in jou plaats gewoon proberen te voorkomen dat het nog erger aangevreten word door die gaas wat breder te zetten .

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er nu huishoudfolie omheen gedaan. Ik ga ook nog konijnen afweer korrels bestellen. Gaas breder zetten kan ik over een tijdje ook gaan doen ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

konijnen afweer korrels wat moet ik me daar bij voorstellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Say what?? 100 planten in de buiten zetten?? :huh: is dit niet een beetje risky ongeacht de locatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, gaas breder er omheen, en ingraven.

En foto's hier op WF zetten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...