Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Krasi goes guerilla

Recommended Posts

Tjonge wat een onderneming, prachtig!

En de plantjes zien er ook al mooi uit :) Jammer van de 34 zwakkelingen :D

Op naar een top zomer! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker heb ik er zin in, bedankt jongens, ik was vandaag gewoon de heledag een beetje hyper, zoveel zin had ik erin, het loopt zowat uit de hand :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind echt fantastisch : hardstikke stiekem als het donker is die zakken sjouwen en dan toch foto`tje maken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer van de 34 zwakkelingen ;)

 

Tikfoutje :D , al ge-edit :)

 

Wallythc, smullen geblazen ;)

 

Pierr000, haha hij was aan het rennen met het karretje, vrij paranoide, en ik lachend achter hem aan en foto`s knallen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt wel, som is ie bezig en dan sneak ik hem ertussen uit om vervolgens 10 meter verderop KEIHARD een of ander kinderboerderijbewoner na te doen, dat moet je die kop zien :D

 

Edit: Eigenlijk ben ik best wel een lul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ge-wel-dig dan blijft de spanning der wel goed inzitten met zo'n partner in crime ziet er allemaal goed uit ik blijf deze zeker volgen ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tikfoutje :D , al ge-edit :)

 

Ik vond 34 ook wel erg veel en kon me anders ook niet herinneren dat je 2 tentjes ofzo zou hebben uit eerdere foto's haha :lol:

 

Ach beetje plezier moet ook kunnen haha anders wordt het allemaal misschien wel erg paranoia,

mooi dat de samenwerking goed gaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aowa

 

respect zo n nachtelijke onderneming met van die gouden shining zakken op een steekwagen :D :) :lol: .

ik zou na 10 meter al een weke braf achter een boom gelegd hebben .

 

respect !

 

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnefiek, achteraf kan ie er altijd wel om lachen, nog 1 week en dan gaan we planten :)

 

Joenerz, Ik begreep je al niet, toen ging ik terug lezen :D , we hebben dikke lol hoor, gisteravond was ik weer eens aan de hasj geslagen, ik had al ff niks meer gerookt, maakt het nog leuker ;)

 

Macerror,thanks mate, het ging echt nergens over, en m`n medeplichtige zag een fietser over de weg rijden, toen ging ie hoor, speedy gonzalez, het is echt mijn ding, lekker sneaken in een donker bos :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg helemaal zin in dit jaar door dit soort plaatjes! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bastet, ik moet zeggen, dit is de eerste keer en ik ben nu al verkocht, one big adventure :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes kerel

 

mijn eerste guerilla was gewoon wat overgebleven stekjes in de aarde pleuren en 4 weken later alleen gras terugvinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Krasi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit inderdaad een soort van verslaving aan vast.

Dit jaar ben ik ook vroeg genoeg begonnen en ben bijna klaar met de hele voorbereiding.

 

Doel is om een stuk of 400 vrouwen over te houden en er in ieder geval de helft over te houden in plaats van dat lullige beetje van vorig jaar :D

 

Heb vreemde dingen meegemaakt in zo een donker bos hier in de buurt, en zeg eerlijk:

Sommige plekken kom ik simpelweg niet meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, bedankt gozer ;)

 

Linkinpark, dank je wel, het is bijna zover :D

 

Gobru, yeah!!! :)

 

Bastet, jij hebt echte plannen hoor ik al, heftig, er kan van alles gebeuren, ik reken op 0 opbrengst en 100% fun, alles is mooi meegenomen :lol:

 

Topic:

 

De kleintjes staan sinds gistermorgen onder m`n plasma lamp, en dat vinden ze lekker aan het blad te zien, ik zal er vanavond een foto van schieten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks Carpe, ik ga ze btw niet stekken, ze gaan met 1,5/2 weken naar buiten, die voorbloei is toch niet erg, dat is toch handig om te selecteren, ik zal de klok nog eens aanpassen ;)

 

 

ik zou ze binnen houden tot 15 mei....niet ivm nachtvorst maar ivm daglengte...

 

als ze al te groot zijn dan de helft naar buiten...

 

planten met bloeiverschijnselen buiten zetten gaan echt niet meer terug in de groei was mijn ervaring...

 

kijk zelf maar even naar de daglengtes nu en op 15 mei... ;)

 

tja :lol: .... dit is een zeer verslavende hobby ;) ...en een beetje adrealine af en toe is best lekker.... :)

 

pas op,..... or your hooked 4 life :)

 

happy hunting :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doel is om een stuk of 400 vrouwen over te houden en er in ieder geval de helft over te houden in plaats van dat lullige beetje van vorig jaar :D

 

Simpel.hoe meer stress hoe meer mannen.

 

Tip, start in iedergeval laag :lol:

 

planten met bloeiverschijnselen buiten zetten gaan echt niet meer terug in de groei was mijn ervaring..

 

adrealine af en toe is best lekker

 

Geld gaat alleen voor de auto/semi auto 's

 

Ook een tip,ga eens verduisteren :)

 

Je maakt er werk van krasi.

Altijd goed om buiten dat claustrofobisch hok te spelen,veruimd je blik zeg maar.

Veel suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnefiek, thanks man, het begint steeds meer te kriebelen :lol:

 

Carpe Diem, meen je dat nu echt, moet ik nog 5 weken wachten, dinsdag wil ik ze er echt uit, ze staan in te kleine potjes, en ze dringen nu al, ben ik dan te vroeg begonnen? :)

 

PH, ik weet dat de adh47 auto`s zijn, hoe zit dat met NDB en NDBxIerdbei?

Hoe dan ook ik wil ze dinsdag planten, sommigen laten al voorbloei zien, heel misschien dat ik ze nog een weekje langer binnen kan houden maar dan MOETEN ze euit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...