Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Krasi goes guerilla

Recommended Posts

:rofl shinobi style :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat ziet der mooi uit Krasi !! :) alleen apart van die fems , hoe komt dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja die had je ook nog.. wel voor de rot erin slaat oogsten he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skullcandy, thanks, ja weet jij het weet ik het, ik ga volgende week nog eens goed kijken, ik stond afgelopen keer nog te tollen van de koorts, er waren er 2 die er wat minder aan toe waren, fems idd.

 

Amnees, zeker weten, al heb je het buiten helemaal niet in eigen handen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

22bas22, bedankt en kom er lekker bij :D

 

Topic:

 

DRUUUKKKK!!! :o

 

Okee eerst even m

Share this post


Link to post
Share on other sites

22bas22, bedankt en kom er lekker bij :D

 

Topic:

 

DRUUUKKKK!!! :bier

 

Okee eerst even m`n huidige ronde, het gaat allemaal redelijk, de planten zijn nu max 110cm en de fems zo`n 40cm, de al bloeiende zo`n 60cm.

3 fems zijn overleden, 2WW`s en 1 Heribei, ik had ze uit de grond getrokken en zag dat er nauwelijks wortelontwikkeling was, sterker nog, ze leken wel minder wortel te hebben dan bij het transplanteren....Vaag.

Onder de grote planten zat nog een mannetje, deze heb ik verwijderd, er zijn er nog 2 die geen geslacht vertonen, de rest zijn vrouwen, er staan er nog 22 in totaal.

Er beginnen zich nu pas kleine vertakkingen te vormen bij de grote planten, deze hadden enkel nog maar hoogte gepakt, ook hebben we de laatste snoeiwerkzaamheden afgerond, er is nu duidelijk meer zonlicht beschikbaar....wanneer die schijnt tenminste :D

Foto`s

 

gallery_30844_13649_1076697.jpg

 

gallery_30844_13649_4391066.jpg

 

gallery_30844_13649_1395629.jpg

 

gallery_30844_13649_2083117.jpg

 

gallery_30844_13649_4337818.jpg

 

gallery_30844_13649_4001309.jpg

 

De al bloeienden, deze zullen niks spectactulairs voortbrengen

 

gallery_30844_13649_309939.jpg

 

De fems

 

gallery_30844_13649_3607227.jpg

 

Een groepsfoto

 

gallery_30844_13649_1067416.jpg

 

Het hele veld

 

gallery_30844_13649_5468360.jpg

 

Okee, dat is dan het eerste mini projektje, hier heb ik gezien hoe sommige dingen niet moeten, we maken het natuurlijk wel gewoon af, en hopen op iig een leuke tijd.

 

Gisteravond/nacht in de stromende regen hebben we operatie "smart transfer" uitgevoerd :tu

De smartpot`s van de afgelopen WWxBB ronde gaan we inzetten op een nieuwe locatie, een grote locatie, we hopen er hier, inclusief de 36 smartpots, die we ook in gaan graven, zo`n 100 stuks neer te gaan zetten, het was een behoorlijke klus en er zit nog onwijs veel werk in, maar het is dan ook een top spot.

Wanneer het zover is zal ik ook hier een paar foto`s van droppen.

Voorlopig eerst nog heel veel werk.

En..............we hebben ook een 3e grote locatie gevonden, dat wordt het laatste project van dit jaar, ik wist dat het uit de hand zou lopen :o :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasii gaaat harddd met die planten van hem haha :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

jeetjekeetje wat een stammen al .

dat grondje is pico bello zo te zien .

dat worden bomen .

 

hg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ20, ze zullen nu wel nog harder gaan, er komt nu meer zonlicht op de spot :D

 

Macerror, hopelijk worden het bomen, van de 22 doen er 14 het echt goed en die moeten dus behoorlijke toppen gaan dragen :tu

 

Boefje, eigenlijk dacht ik datde wortels dan door de Smartpots heen gaan en dus meer worteloppervlakte, of zeg jij niet ingraven :o

 

GroeneShizzle, ze raken idd hun airpruning ability kwijt op die manier, ik wacht wel even op tips :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen held qua outdoor kweken.. maar het lijkt me dan net zo makkelijk om een goed aardegat te maken, met opwaarderen enz.

Zonde van je smartpots.

 

Maar doc zal er misschien een andere kijk op hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het voordeel van smartpots dat het lekker luchtig wordt, wanneer je ze helemaal ingraaft verlies je wel wat van die luchtigheid.

Afhankelijk van de grote kun je het onderste kwart ofzo ingraven, dan heeft de plant de 1e drie-kwart als zaailing lekker luchtige bodem en kan zij later aanspraak doen op de bodem eronder voor voeding/vocht.

 

ziet er goed uit je veldje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed man, je kan trost op jezelf zijn, De beste tijden staan nog te wachten, zowel qua lichturen als qua warmte/weer, dus dat gaat wel goedkomen bij jou allemaal. Dat gaan prachtige bomen worden!

 

Succes, ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje, dat gaan we ook doen, alleen hebben we 36 smartpots over die we niet gebruiken dus die dacht ik zo in te zetten :P

 

Opperhoofd_Geilebizon, briljante naam btw :verrygood dat is wel een goeie tip, gaat ik doen, is minder schepwerk ook, thanks :lol:

 

NYABINGHI, dank je, er zitten er een paar tussen die idd bomen kunnen worden, en wat je zegt het kan alleen maar beter worden met het weer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

he Krasi, het beginnen al bomen te worden alleen je zijtakken blijven achter, is dat het ras?

Als het niet het ras is zou je misschien bij een paar planten een verenmeel houdende mestkorrel erbij kunnen strooien om je N gehalte te verhogen.

Kijken wat er dan gebeurt ten op zichte van de rest van de planten.

 

Wie weet helpt het :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je smartpots zeker niet ingraven, ik kan me niet voorstellen dat die dingen veel water in een korte tijd door kunnen laten bij een flinke regenbui, dan staan je planten even veels te nat. Daarbij is het gewoon zonde van de smartpots natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osmose, bedankt voor je input, de zijtakjes begonnen zich afgelopen week net te ontwikkelen, ik heb al NK korrels (GL kaviaar) gestrooid, buffertabs en kippenmestkorrels, ik kijk even aan wat ze de aankomende 2 weken doen, anders zal ik zeker je raad opvolgen :lol:

 

GroeneShizzle, idd, dat zou ik ook nog even moeten doen, thanks dude :P

 

Tw!tchy, de Smarties worden niet meer ingezet in m`n i240, dus zet ik ze buiten in, ik ga ze toch half ingraven, dan kan evengoed wat wateroverschot via de pot eruit, behoudt ik wat airprune mogelijkheid evenals luchtigheid, en kunnen de wortels via de onderkant van de pot de volle grond in.

En water doorlaten kunnen ze wel hoor, koop er maar eens 1 en giet er maar flink water in :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

He osmose, denk dat dat komt omdat die planten in de eerste tijd vooral omhoog naar meer licht aan het groeien zijn. Aangezien ze volgens mij niet de hele dag in de volle zon staan, gaan ze vanzelf strekken, maar die breedtegroei komt op een gegeven moment vanzelf wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vroeger zelf ook wel een veldje buiten gehad, en de purple power werd pas toen die ging bloeien van een lange spriet naar een volle kerstboom.

Maar de andere rassen op andere veldjes bleven vaak ook achter met de zijtakken en dat was dan vaak een N tekort.

 

Maar inderdaad als er te weinig licht is gaan ze zeker zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroegaaah.

 

Jeetje krasi die gaan echt hard zeg! :verrygood

Dat worden echte bomen als het zo doorgaat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

so dat gaan bomen worden!

 

waar is die locatie krasi :lol: grapje!

 

goodluck :verrygood

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...