Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Wel klote dat die zaailingen pas na 5 weken de bloei inschieten...

Volgende x gewoon met stek? (goeie stekken?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, 5 weken ;) , ik denk het niet, ik geeft ze 2 weken groei, en dan 12/12 dus dan begin ik te tellen :wtf2:

Stekken heb ik altijd gedaan, ben erop uitgekeken, al die mooie soorten vanuit zaad, ik ben nog lang niet klaar :wtf:

 

Luxury, thanks man :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongeacht de tijd van lamp zal zaad pas na 4/5 weken de bleoi in schieten.. Ookal staan ze op 12/12 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekkie gaat ook pas vanaf week 4 (als je 2 weken voorgroeit) duidelijk bloeien toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad is anders dan stek..

Een goede stek kan meteen op 12/12..daarna een dag of 10 en zie je bloei..

Zaad in de grond.. Maakt niet uit hoe je klokkiestaat, die groeien 5 weken voordat ze de bleoi inschieten..

Scheeld een ronde per jaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stekken heb ik altijd gedaan, ben erop uitgekeken, al die mooie soorten vanuit zaad, ik ben nog lang niet klaar :)

 

 

 

dat zijn mooie woorden dude :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, m`n Killingfields gingen iets eerder, maar goed, ik begrijp wat je bedoeld, and i appriciate, commercieel bekeken heb je helemaal gelijk.

Het enige waarom ik nu wat commercieler kweek in de i240 is omdat m`n partner de locatie heeft, en hij wil knaken zien.

Ik daarintegen wil vooral mooie soorten gaan kweken, en variatie, de volgende ronde ga ik voorgroeien op een andere locatie, dit scheelt me 2 weken per ronde, dus kan ik alweer een 10 weken soortje zoeken, JIPPIE, het wordt overigens Super Lemon Haze.

In m`n i20 ga ik lekker m`n eigen gang, welliswaar na de zomer, en ik ben al wezen strain spotten, zo veel keuze...echt gewldig....zaad :)

 

Juicy, OFNIEH!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaad is anders dan stek..

Een goede stek kan meteen op 12/12..daarna een dag of 10 en zie je bloei..

Zaad in de grond.. Maakt niet uit hoe je klokkiestaat, die groeien 5 weken voordat ze de bleoi inschieten..

Scheeld een ronde per jaar...

 

Een slimme kweker groeit de eerste 3 weken van zaad gewoon voor in een klein kastje onder een spaarlampie terwijl de rest afbloeit, hoeft maar 50 - 100 watt te kosten. Snelheid van het in de bloei schieten scheelt per soort, ook voor stekken!

 

@ Krasi: Shackzilla? :D Of misschien Sugar Punch?

 

@ Juicy: Amen to that

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo net even op locatie geweest, en de eerste dames komen boven, er zijn er al 4 boven en de rest is druk bezig, ik heb m`n longen uit m`n lijf geschreeuwt....OPSCHIETEN GODVERDOMME.....excuseer m`n taalgebruik :D

 

gallery_30844_13485_2970338.jpg

 

gallery_30844_13485_1921765.jpg

 

gallery_30844_13485_974568.jpg

 

gallery_30844_13485_4475629.jpg

 

 

gallery_30844_13485_743665.jpg

 

 

 

Tw!tchy, shackzilla staat al in m`n rijtje, Sugarpunch heb ik nog liggen, Sannie`s Jack, en dan nog al die andere soortjes van al die andere breeders :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MRT, m`n Killingfields gingen iets eerder, maar goed, ik begrijp wat je bedoeld, and i appriciate, commercieel bekeken heb je helemaal gelijk.

Het enige waarom ik nu wat commercieler kweek in de i240 is omdat m`n partner de locatie heeft, en hij wil knaken zien.

Ik daarintegen wil vooral mooie soorten gaan kweken, en variatie, de volgende ronde ga ik voorgroeien op een andere locatie, dit scheelt me 2 weken per ronde, dus kan ik alweer een 10 weken soortje zoeken, JIPPIE, het wordt overigens Super Lemon Haze.

In m`n i20 ga ik lekker m`n eigen gang, welliswaar na de zomer, en ik ben al wezen strain spotten, zo veel keuze...echt gewldig....zaad :dope:

 

Juicy, OFNIEH!!! :)

 

 

 

met je eens dude :D

 

ik vind de zaad planten zelf een stuk appart vergeleken met stekken

ik vind zaad planten sterker voor ziektes en beestjes als je ze te minste goed verzorgd

2 de verschillen die je heb , is ook wel eens zo fijn en vooral als je goed soortje heb je de kleuren die je tegen komt

en de gekste geuren die je neusje niet eens kennen :D :D

 

echte strain hunters niet waar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker ouwe, zoals je zelf ook al aangaf, die Amerikaanse en Canadese soortjes zijn ook erg fucking interessant, soms zit ik wel uren strains te bekijken, het loopt echt een beetje uit de hand :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken het man , me vriendin gister avond ,,, :) :)

 

 

ik begon dus weer over zaden , zoals elke dag , waarop mijn vriendin zeer lief antwoorde

 

of ik eens een dag er over op wilde houden , ze zij dus dat ze het eens ging op nemen

over de hele dag hoe vaak ik het dan wel niet over wiet heb en zaden is niet normaal

 

en ik weet van niks :D

 

 

hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kras, goed bezig man.

nog ff geduld hebben en het zal rijkelijk beloond worden.

@JW, ik ken het man, mijn vrouw word er ook helemaal gek van :D :)

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van hobbykwekers....die zijn pas zot :D

 

Erazer, dagen duren zo lang als je wacht :) ...nee hoor ik wacht het rustig af :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
he kras, goed bezig man.

nog ff geduld hebben en het zal rijkelijk beloond worden.

@JW, ik ken het man, mijn vrouw word er ook helemaal gek van :dope: :D

 

grtn Erazer B)

 

 

hahah vrouwen ook :)

 

 

hahaha :)

 

 

hahahaha dan hebben jullie echt de verkeerde vrouw!!!

 

als mijn planten omgehakt moeten worden neemt me vrouw daar

speciaal voor vrij :D

en gaat ze samen met mij 12 uur achter elkaar (zittend op kratjes bier)

de boel mooi schoon knippen :D

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dacht je van hobbykwekers....die zijn pas zot :D

 

Erazer, dagen duren zo lang als je wacht :D ...nee hoor ik wacht het rustig af :dope:

 

 

 

is mijn hobby :D

 

and i like it :) :)

 

hahah te mooi tog , zulke monsters in je hok

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarehh, krasi, mate...

 

zoveel geld investeren en dan geen opticlimate of co2?

beetje jammer hoor!!!

 

ik heb trouwens eerder een leuke som gepost zonder bedragen...

om aan te tonen dat hoeveel je ook investeert, het is nagenoeg onmogelijk om deze ronde zonder winst te draaien!!

 

hoop niet dat deze post nou ook weer verwijderd word :D

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad is mooi, sterk en gevarieeerd, maar het draahd ook een gen die zorgt dat ze binnen 4/5 weken niet bloeien.. Elders voorgroeien zou mooi zijn.. Behalve dan het vervoer van ... Aantal 11 liter potten...

Nevermind..

Ik.volg je op de achtergrond..

Keep it up dude.. Mooie ronde gaat het worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoorde ik het woord hobbykwekers .. :D

 

mijn vriendin heeft nergens last van.. tenminste ..dat denk ik

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemonhaze, die vraag is me eerder gesteld, ik ben niet zo handig met bouwen, een tent is supergemakkelijk, maar als er wwaterleidingen e.d. bijkomen kijken raak ik de kluts kwijt, ik heb andere kwaliteiten :D

 

MRT, het vervoer is geen probleem, ik groei voor in kleine potjes, die weer in een doos, 2 a 3 dozen, ze ruiken ook niet als ze klein zijn, maar goed, misschien moet ik maar eens een mooie moeder gaan selecteren en zelf stekken snijden voor m`n grote tent, dan heb ik het hele traject bijna wel gehad, op zelf breeden na :)

Thanks MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites
een stagair, meerdere barcodes, 1e barcode 61,50 euro, ow dat klopt denk ik niet zegt ie, dus ik houdt m`n porem en kijk hem strak aan, begint die knuppel `em te zweten als een malle, 2e barcode 5,50 euro, ik denk dat dat hem is zegt ie, dat lijkt er meer op zeg ik, en ik reken netjes af :D

En nu ben jij trots op jezelf omdat iemand anders een vergissing begaat??

Echt zielig hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is jouw probleem precies :)

 

Edit: Ik heb noot geclaimd trots te zijn, dat jochie maakt een fout, ik kon er wel om lachen, het bedrijf zal het niet missen hoor, een restantje vijverfolie.

Weet je wat zielig is, JOUW reactie, helemaal de moeite genomen ervoor ook, zielepoot :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zwemvis

Volgens mij is een stukje vijverfolie ook niet meer waard als €5,50 dus volgens mij klopt het verhaal wel. :)

Even rustig een jointje roken voordat je zo heftig reageerd. :D

 

Chill,

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...