Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jackterror

Wat als je wiet een THC % van hoger dan 15% heeft?

Recommended Posts

Hoi,

 

Afgelopen week heeft ons immer geliefde kabinet besloten om ons te "beschermen" tegen het gevaarlijke groene gif uit de coffeeshops. Dat deze grens gebaseerd is op pure lulkoek maakt ze niets uit, het doel is om alle coffeeshops te sluiten.

 

Maar als kweker komt dit besluit uiterst ongelegen. De meeste soortjes zoals een SSH of een amnees zitten makkelijk boven die grens van 15%. Wat is in jullie ogen de beste manier om onder die 15% te blijven?

 

Is versnijden met gewone tabak een mogelijkheid?

Soortjes telen die onder de 15% zitten?

Het kweekproces dermate beinvloeden dat er minder THC wordt aangemaakt?

 

Barst los! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat we kunnen doen, is allemaal samenkomen, onze krachten bundelen en het systeem dat de status quo staande houdt vervangen met een menselijk systeem dat gebaseerd is op persoonlijke vrijheid en het respecteren van andermans persoonlijke vrijheid, met oog op - en respect voor onze leefomgeving en alle wezens waarmee we onlosmakelijk verbonden zijn om een gelukkig leven te kunnen leiden.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel nobel, ondersteun je plan ten volle. Echter, nu even iets wat op korte termijn wat realistischer is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je soortjes bij de coke dealer brengen inplaats van naar de coffeeshop.

 

Als het HardDrugs is dan zal het uiteindelijk ook zo behandeld gaan worden en dus gewoon door de lokale coke boer verkocht gaat worden.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heel nobel, ondersteun je plan ten volle. Echter, nu even iets wat op korte termijn wat realistischer is.

 

Samen komen en kijken wat we kunnen doen

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thans is gebleken dat onze minister

opdracht heeft gegeven tot een criminele handeling.

een Coffeeshop heeft geen opiumontheffing en mag derhalve geen samples aanbieden

om te analyseren.

 

Als de minister van justitie niet eens weet

hoe je zaken juist behandeld,

hoeven we ons nog ff niet druk te maken.

 

Zolang iedereen er de ballen verstand van blijkt te hebben,

blijft het gedogen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat we kunnen doen, is allemaal samenkomen, onze krachten bundelen en het systeem dat de status quo staande houdt vervangen met een menselijk systeem dat gebaseerd is op persoonlijke vrijheid en het respecteren van andermans persoonlijke vrijheid, met oog op - en respect voor onze leefomgeving en alle wezens waarmee we onlosmakelijk verbonden zijn om een gelukkig leven te kunnen leiden.

Hoe wil je het systeem vervangen dan? Het klinkt allemaal reuze schattig, maar niet erg realistisch. We leven hier nu eenmaal onder de dictatuur van de meerderheid (ook wel democratie geheten) die niet kan wachten tot alle coffee- en growshops zijn gesloten en alle blowers zijn gestopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe wil je het systeem vervangen dan? Het klinkt allemaal reuze schattig, maar niet erg realistisch. We leven hier nu eenmaal onder de dictatuur van de meerderheid (ook wel democratie geheten) die niet kan wachten tot alle coffee- en growshops zijn gesloten en alle blowers zijn gestopt.

 

Dan denk ik dat het realistisch dat we kunnen samen komen en eens gaan nadenken hoe wij van invloed kunnen zijn.

 

Momenteel wordt ons politiek systeem wel democratie genoemd, een ideologie waarbij de gedachtengang zou zijn dat ieder vrij is met respect voor elkaar waarbij de meerderheid de richting van de samenleving bepaalt.

Maar de spelregels zijn zodanig gevormd dat het aan zijn doel voorbijschiet...

 

Kan me moeilijk voorstellen dat de mensen die gestorven zijn in de wereldoorlogen dit voor ogen hadden?

 

In engeland en amerika zijn ze wetten aan het invoeren (en al reeds ingevoerde) die hetzelfde zijn vanuit nazi duitsland.

 

En net zoals bij het communisme is de praktijk niet de theorie en daar zien we alle bewijzen van.

 

Ik geloof dat we een hele andere aanpak nodig hebben als we alle problemen willen oplossen en ik hoef daar ook geen naam of ideologie op te plakken...

 

Wij hoeven geen overheid, maar daarvoor moet iedereen zich eerst bewust worden van het feit dat zijzelf de verantwoordelijkheid moeten dragen en die niet afschuiven op een stel politiekers of andere vader figuren....

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien het onderwerp en ik niet wil discrimineren naar bv. de outdoorkwekers...verplaatst naar Algemeen. B)

Ik hoop nog steeds dat snel duidelijk word hoe enorm belachelijk dit voorstel is en het een zachte dood gaat sterven...

Maar er zal me weinig meer verbazen helaas,de tijd dat we als land zelfs nog enigszins vooruitstrevend waren,is toch echt voorbij geloof ik. :)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Maar om even enkel over de weed te hebben, hoeven we echt niet langer te wachten om in actie te schieten....)

 

@Aad: hoeveel belachelijke(zinloze) regels en wetten zijn er niet? In de meeste gevallen verergeren ze het probleem alleen maar....

 

 

Teveel om op te noemen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en aardig. Maar dit is een algemene discussie over het onrecht wat ons wordt aangedaan. Niet over wat je moet doen als je met wiet zit die je zo niet meer naar de shop kan brengen omdat het boven de 15% THC is :s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mengen of nat verkopen zal niet werken, vermoed ik. Om het THC gehalte te bepalen voert DSM de analyses uit voor het Trimbos instituut. Daarbij wordt de wiet zo behandeld "als door de doorsnee gebruiker normaal is". Dus takjes en andere ongerechtigheden er uit en/of even nadrogen als ie te vochtig is.

Dus diegenen die aan de shops hun overtollige wiet weg doen, zullen anders moeten gaan kweken. Andere soortjes, misschien een stuk minder licht met afbloeien, dat soort maatregelen.

Andere soortjes zullen zeker in het begin best wel problemen geven. Een plant kiest of ie uit alles wat 'm ter beschikking staat THC of CBD maakt. Althans dat is de laatste theorie die ik er over gelezen heb. Dus minder THC gaat dan al gauw meer CBD opleveren en dat is best even wennen.

Maar lastig wordt het in ieder geval: Wat ga je precies meten?, hoe meet je dat? moeten de resultaten gecertificeerd worden? Zo ja, welke laboratoria mogen dat dan doen? willen ze dat ook? Zijn het er straks genoeg (mededingings wetgeving)? Wie regelt het transport en krijgt daarvoor de juiste vergunningen (Weetje zei het al) ?

Veel shops zullen de boer op gaan voor import wiet, hoe lossen we dan de economische schade op ? Dat zijn zo maar even de eerste probleempjes die me te binnen schieten. Nou kan ik amper kweken wat ik zelf nodig heb, maar als ik aan een CS zou leveren dan zou dat ook de eerste plek zijn waar ik ga vragen wat ze willen. Klant is koning natuurlijk.

 

Ach er zit ook een voordeel aan: Die landen waar we nu onze kinderen heen moeten sturen om daar een vrije democratie te vestigen staan vast niet meer zo te dringen met dit soort voorbeelden........

 

Ik lees het terug op tikfouten en denk: Ik ben wel erg mild vandaag :)

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_4007_2383_1429.gif

 

dit spul is niet goed voor de bevolking controle te maken je neuken als konijnen :)

 

this stuff is not good for population control it make you fuck like rabbit B)

 

hoe is dit gaat werken, wie zal testen, is het een bullsit ideaal, als je wilt dat ik te testen, dan zal ik cert je dat het is 14%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trek me er gewoon niks van aan, dat is nog altijd het beste wat je kunt doen in mijn ogen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Wesleyy en anders ik wel :)

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

als je wiet voor de handel te sterk is gewoon de hele oogst zelf oproken.

doe ik al jaren en bevalt me prima.

die politieke kliek lamlullen die op dit moment de zetels in den haag zitten te bezweten met hun achterbakse knijpkontjes

kan me gestolen worden.

niet meer roken in de kroeg de wiet word te sterk?

geef mij maar mensen als hedi dacota die nam wel es een lsd tripje en hoorde je niet over een jointje emmeren.

of een hans van mierlo die sloeg een liter wiskey achterover alsof het chocolademelk was en je merkte nix aan em .

nu zit er een homofiele ministerpresident in ontkenningsfase die mocht ie ooit us door een frivole dame met er blote kut in

zn ogen worden gesprongen het huilend op een lopen zet "" mama mama ik heb een kut gezien !!!"",

samen met een gefrustreerde haatzaaiende islamofobe glorixkoning.

en nu is ons wietje aan de beurt.

het word tijd dat het zoodje een keer valt daar.

donner word gelukkig weggepromoveerd want als ik alleen dat zure nare kopje van em al op tv of als avatar hier op wf zie

krijg ik zijn om alles om me heen inclusief bankstel en wie of wat er ook maar op ligt kort en klein te slaan.

gewoon zelf oproken doe ik ook en daar blijf je lekker rustig van.

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk wij moeten eerst maar afwachten hoe dat geheel uitpakt.

Nu in stoere taal iets beweren heeft geen nut.

De vraag is nog steeds hoe "Den Haag" het wil aanpakken, in hoeverre de politie en / of keuringsdiensten

gaan of kunnen meewerken. Welke instanties worden erbij betrokken?

Hoe veer is het op dit moment?

Voor ieder wet heb je een uitvoerings-/ of een handhavingsbeleid nodig.

 

Hoe staan wij nu ervoor?

Ik weet het nog niet!

Weten de CS-houders al meer?

VOC?

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik ben niet zo bang voor die maatregelen want ik lever niet aan shops

dus heb ik makkelijk praten.

maar wat ze van plan zijn is niet uitvoerbaar tis te moeilijk te meten.

kun je nagaan dat ze in den haag eerst iets roepen en dan blijkt het amper te controleren zijn.

ik denk dat ze er gewoon op uit zijn alle coffeeshops te sluiten.

en een verschil in je wiet 15% of 18% dat merk je geeneens.

en dat we het maar rustig moeten afwachten dat weet ik zo net nog niet.

we komen steeds verder in het verdomhoekje terecht.

het gaat de hele verkeerde kant op met ons mooie landje waar een joint roken in amsterdam

voor toeristen van uit de hele wereld een grote trekpleister is.

het gaat om de vrijheid van de mens die raakt stukje bij beetje in het geding .

betutteling noemen ze dat de vertrutting van den haag.

en in de praktijk hoe zit dat als een diender mij een joint ziet roken

aha wij zijn aan het blowen ruik ik.

hoeveel thc bevat onze wiet als ik vragen mag?

dat weet ik niet veldwachter ik heb er geen metertje voor.

nee wij ook niet maar zo te ruiken is ie wel rond de 18% inleveren dat zakje wiet.

en dan rookt ie het s avonds lekker zelf op met zn vrouwtje.

de oermens zat al in zn grot te blowen die gooiden hele wietplanten op een hoop en de fik erin en dan met zn allen lekker inhaleren in die grot

als die dit allemaal hadden kunnen zien hoe er nu mee om word gegaan in den haag

hadden ze zichzelf van het lachen en elkaar met die grote knotsen om mekaars bebaarde tronies geslagen lache jonge!!

we komen steeds verder van onze voorouders af te staan met onze beschaving.

maar zij waren vrij en wij gaan maar rustig afwachten .

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat we kunnen doen, is allemaal samenkomen, onze krachten bundelen en het systeem dat de status quo staande houdt vervangen met een menselijk systeem dat gebaseerd is op persoonlijke vrijheid en het respecteren van andermans persoonlijke vrijheid, met oog op - en respect voor onze leefomgeving en alle wezens waarmee we onlosmakelijk verbonden zijn om een gelukkig leven te kunnen leiden.

 

:rofl

 

Ha. Ha. Hahahaha. Geloof je het zelf? Heb je politiek de laatste, hm, 100 jaar niet gevolgd?

Waren we allemaal maar net zo naief over de grote blije wereld als jij :wacko:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon over stappen op buiten kweken met z'n allen.

de meeste buiten soorten zitten onder de 15%. dus wat maken we ons om de kut regeltjes.

dan maar 100 planten buiten ipv binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...