Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jerry

grote kweektent 9m2

Recommended Posts

200 moet kunnen, ik zelf zou er 150 ingooien

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou er maar 12 per meter neer zetten... = 108 stuks

das dan ca 50 gram de plant op 600 watt,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou je 5.5K draaien... :P

en aan je vragen te zien ben je niet echt ervaren dus denk niet dat je daar van uit moet gaan.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal volzetten met 65Liter cementkuipen.

 

Gaan er 25 in, heb je geen gezeik als je gepakt word.

 

Mooi zak allmix per bak.

 

Kost je alleen 2 weken meer voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Pasieve kist is een kist op de een van de inlaten van je tent. Zo hoeft die 5000 kuub niet meer zo hard te wereken. Dus inplaats van dat je afzuigt en door het vacuum vanzelf de tent zich vult, help je een handje mee door een kistje van ongeveer 2000 kuub op een van je inlaten te monteren.

12 liters kun je overheen lopen, de eerste 2 weken van boven en dan van onderen gewoon de bak van je tent tot 3 cm vullen...en dan potjes tillen om een inschatting te krijgen hoeveel vocht ze nog hebben. Ik weet dat dit niet de meest optimale manier is maar het werkt.

Je kunt nderdaad ook grotere potten nemen en langer voorgroeien, dit is een keuze die ieder voor zichzelf maakt besef wel dat dit je tijd gaat kosten.

Als ik zo je opzet zie ben je geen hobbykweker, dus ga je voor gewichten. Als je op deze manier begint ben je relatief veilig bezig, qua opbrengst.

Dat van boven water geven gaat enkel mits je een pad ofzo hebt waardoor je bij je potten kunt, of iets met drippers zodat ze overal even veel krijgen. Van boven met de hand is de beste optie maar ik denk dat jij elke cm wel kan gebruiken waardoor een looppad mischien niet de veiligste optie is.

Zet er 12 ltrs in, hang er 9x600 boven, neem als medium aarde en ga niet als een gek voeden en kloten met stimulators maar kijk naar je planten. Ben niet te gulzig in het begin met water zodat ze niet te nat staan.

Neem als voeding een wortelstimulator (Canna rhizotonic, Aptus startboost evt andere) een goede basisvoeding liefst 2 componenten en een flesje pk 13/14

 

Succes met je avontuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasief staat voor een natuurlijke aanzuiging `onderdruk`

 

aktief wilt zeggen, dat je dus met een gemotoriseerde ventilator lucht toevoegt.

 

 

Wat ik doe op de tentjes 300x300, 600x300 whatever.

de afzuiger en inblazer op een dezelfde controller, zodoende heb je altijd een gelijkmatige verdeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal volzetten met 65Liter cementkuipen.

 

Gaan er 25 in, heb je geen gezeik als je gepakt word.

 

hoezo geen gezeik als je gepakt wordt? kun je dat nader verklaren ben erg benieuwd

 

groet jerry

 

Hoi,

Succes met je avontuur!

 

thanks voor de tips

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal volzetten met 65Liter cementkuipen.

 

Gaan er 25 in, heb je geen gezeik als je gepakt word.

 

hoezo geen gezeik als je gepakt wordt? kun je dat nader verklaren ben erg benieuwd

 

 

minder gezeik met 25... :rofl ...straf gaat per plant... :rofl

 

http://www.strafrecht-advocaat.nl/advocaat...CFYdO3godei8n3Q

is dit je 1e binnenkweek :P ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

is dit je 1e binnenkweek :P ?

 

eerste tent kweek in een huis heb wel eens ''wat'' gezien in een bedrijfspand meer kan ik er niet over zeggen ivm waarschuwing mod

 

het speciekuip verhaal vind ik niet terug in je url ik neem aan dat je bedoeld 1 plant per kuip dus 25 planten totaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat idd is wat Predator bedoeld, alleen moeten de planten dan wat langer voorgroeien, maar hetzelfde resultaat is haalbaar, en je hebt idd minder gezeik bij ongewenst visite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke vraag die je stelt kun je opzoeken, en er zijn al zoveel mensen die met precies dezelfde tent of iets vergelijkbaars kweken en moeite hebben gedaan om een kweekverslag te maken maar die ben je nog niet tegengekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En uiteindelijk een verkeerde keuze aan filters :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Waarom verkeerde filterkeuze ??? Het klopt dat ze niet dezelfde afmetingen hebben en geen gelijkwaardige afzuigcapaciteit, maar in totaal zit hij netjes aan de de capaciteit benodigd voor die tent.

Aangaande het merk dat hij heeft, ""Phat"" is geen slecht merk het enigste wat beter zou zijn geweest is als je filters beiden 2500 of 2000 kuub waren waardoor je geen onevenredige trek door je filters krijgt.

Dit verschil is gewoon te verwaarlozen hoor als je netjes wat fans neerzet om de luchtstroom tijdens het trekken een beetje te mengen. Je kist zal er niet langzamer door gaan trekken ofzo hij ""ademt"" door genoeg aan diameters en aan de uitgang van zijn kist zit 400mm wat ook meer dan voldoende is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Symetrie is zeer belangrijk.

Oke het is maar een kleine ruimte van 9m2.

Maat dan nog wil ik persoonlijk 2dezelfde filters.

voor een gelijkmatige verdeling.

 

Want een circulatiefan zal hier geen verandering inbrengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal volzetten met 65Liter cementkuipen.

 

Gaan er 25 in, heb je geen gezeik als je gepakt word.

 

hoezo geen gezeik als je gepakt wordt? kun je dat nader verklaren ben erg benieuwd

 

groet jerry

 

Hoi,

Succes met je avontuur!

 

thanks voor de tips

 

Met 25 planten en 2 bewezen oogsten.

 

25 planten * 23 gram is 5 ons nog wat.

 

Totaal 11 ons oid.

 

Dan krijg je een ontnemingsvordering van +/- 3500 euro.

 

Pakken ze je met 168 planten krijg je de volgende vordering

 

168 x 23 x 2 weken is +/- 8 kilo

 

word je vordering 25 ruggen.

 

Maakt dit de keuze makkelijker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan rest de vraag hoe groot is tegenwoordig de pakkans met 8/9 lampen in een woonhuis

ze hebben nu ook hennep teams in het leven geroepen.

 

in een bedrijfspand valt het electra gebruik vaak niet echt op, ik heb wel eens een bedrijfsruimte gezien van 70 m2 die helemaal vol stond en 5 keer heeft gedraaid zonder probleem, en een zooi aan lampen niet normaal, niemand maar ook niemand daar langs geweest

 

ik zal eens kijken of ik de fotos van die ruimte uit mijn oude mobiel kan krijgen is misschien wel leuk om te plaatsen hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 belletje van de buurman en weg ben jij.... :P

 

dat soort ruimtes staan regelmatig hier in de nieuws sectie...met fotos en video's... :rofl

de slimme lees je nooit.... :rofl

 

geef die ouwe mobiel een gooi in de maas... :rofl had je al veel eerder moeten doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpe heeft je net waarschijnlijk een van de beste tips ooit gegeven, je moet nooit maar dan ook echt nooit je oude telefoontjes met dat soort data in je bezit hebben.

de vraag over je pakkans is een beetje dubbel dit hangt grotendeels van jezelf af.

Heb je een lakse instelling dan kun je beter niet starten.

Hou rekening met buren, toeuschouwers etc... bij het dragen van je spullen doe je aarde in dozen bijv.

Pak het draagwerk slim aan zodat je niet constant staat te dragen met dozen etc... doe eenmaal je apparatuur naar binnen en de x erop je medium ofzo. wat betreft stroomverbruik gaat 9x600 opvallen? het antwoord is JA! mits je de rest van je apparatuur uitschakeld en enkel nog je installatie laat draaien en zelfs dan nog blijft het een vraag of het niet opvalt.

Ken mensen met 8 pitjes over de meter netjes draaien al tijden zo, maar ken ook genoeg verhalen van gasten die een inval kregen met 3 lampjes of zelfs 1 !.

Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat stroom je minste zorg is, het is geklets van anderen of jezelf ...te lang doordraaien op oude filters, ineens verworven rijkdom wat naar een hoofd stijgt. Hier in nederland is je grootste vijand niet de essent maar je jaloerse of nieuwsschierige buurman.

Let ook goed op geluid en zodra alles op zijn max loopt of je dan geen last hebt van het geluid het lijkt bijna niets maar dat constante geblaas etc.. creert wel wat geluid. Als je een buurman hebt dan zet je tent zeker 10cm van die aangrenzde wand af, ik spande altijd een gordijn van hoek naar hoek bij een aangrenzende muur zodat het geluid werd gebroken voor het geval de buurman besluit een glas tegen mijn muur te drukken. En wat het hennepteam betreft zolang je geen dikke auto,s rijdt en heel erg doet opvallen hebben die niets met jouw van doen, die gasten zoeken naar cht grote vissen (meerdere hokken, infrastructuur leveren, witwassen) dat soort volk. Ga niet je huis vergelijken met een bedrijfspand, het grote verbruik daar is logischer als het grote gebruik in je huis. Ik zou bellen en mijn voorschot lichtjes laten verhogen onder het motto zonnenbank en sauna etc.. andere optie,s ...die kun je vast ook wel zelf bedenken ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Symetrie is zeer belangrijk.

Oke het is maar een kleine ruimte van 9m2.

Maat dan nog wil ik persoonlijk 2dezelfde filters.

voor een gelijkmatige verdeling.

 

Want een circulatiefan zal hier geen verandering inbrengen.

 

Klopt als een bus afgezien van het feit dat je dus met een 5000m3 box door elke filter grofweg 2500m3 wegzuigt waarvan er 1 dan een te lage cappaciteit heeft waardoor de stankdeeltjes te kort in aanraking komen met het kool. Stank dus!

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees voorzichtig en zeg vooral niet tegen uw praatgrage vriend dat je zo eventjes wat gaat kweken. Jan en alleman op bezoek om uw kweekkast te doen is ook al niet zo slim. Komt wel goed als je de tips hier volgt en een goed kweekverslag maakt zodat we tijdig kunnen ingrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de gehele discussie nu terug kijk, gaat het werkelijk nergens over.

 

ik zie nog niet eens fotos :rofl

 

 

bedrijfspanden van 70m2 ramvol.......

 

en jij vraag je af hoe je een tentje moet zetten :P

Ja kun je beter ff je vrienden vragen toch....die hebben vast nog wel wat centjes over voor een echte tent :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedrijfspanden van 70m2 ramvol.......

 

en jij vraag je af hoe je een tentje moet zetten :P

Ja kun je beter ff je vrienden vragen toch....die hebben vast nog wel wat centjes over voor een echte tent :rofl

 

 

ben 2 jaar geleden met iemand meegeweest in een gesloten wokrestaurant stond vol toen, twee lampen waren naar beneden gesodemietertd die gefixed moesten worden was wel leuk om te zien en een snelle ''rondleiding'' gehad. Gezien de techniek en ruimte indeling vind ik dat zelf wel een groot verschil met een tent

 

betreft de tent ben ik nu eens leuk voor mezelf gestart

 

buiten dit forum om weet verder niemand hierover en hou ik dit liever zo, en stoere grote mond kan je de strop omdoen

 

een beste vriend is vaak je vriend niet meer in dit soort gevallen, een gesloten mond is beste vriend in zo'n geval

 

daarom post ik ook steeds met een prepaid internet stick handig die dingen kost je 20 euro en volledig anoniem

 

ik ben nu nog bezig met de voorbereidingen zodra de tent staat post ik fotos ik reken op de tweede week van oktober

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...