Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jerry

grote kweektent 9m2

Recommended Posts

Het probleem is juist dat iedereen meewerkt met deze gasten.

 

Ze hebben geen poot om op te staan namelijk!

 

Ik zou wel ruimen maar ze niet binnen laten, dringen ze zonder huiszoekingsbevel binnen dan bel je de politie dat er mensen je pand binnen dringen zonder toestemming; huisvredebreuk.

 

:D

 

 

helaas lukt dat NIET...in den haag en rotjeknor...

tgaat onder mom van brandveiligheid.... :) tgeld voor alle panden.. koop en huur en bedrijven..

 

de politie komt juist mee...zie 1e link... :huh: ... bericht 63

 

we aint seen nothing yet van PVV/VVD... :D

 

http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/06/wij-k...ng-controleren/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom kan een tent van 300x300 niet over de meter..?

 

 

Ken je hoofdstop...dat wel aan :) ?..en slaat je meter niet op hol??

 

reken maar uit met de stroomcalculator... :huh:

 

heb dit wel eens eerder gehad en gelukkig rommel en knoei ik niet met de stroom want de meter checken ze ook en nemen ook de standen op.

vaak zijn ze in 10 minuten weg

 

komen ze elk jaar :D ?...en dus zien je hoe je gesmeten hebt met stroom.. bij volgende controle...

dus 3 rondjes draaien en pleitte zeker :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze komen inderdaad elk jaar is een koophuis dus kan niet zomaar weg

 

meters worden goed gechecked op sporen, stelen is dus geen optie en ik ben geen voorstander van stelen ik lever liever wat oogst in dan te gaan stelen. Het stelen brengt dit ook in een slecht daglicht voor de hobbykwekers onder ons

Share this post


Link to post
Share on other sites
doe es normaal man.......

 

doe zelluf normaal...

 

hihi...oeps :huh: ...kon het nie laten Tim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je gaat met een tent van 9m kweken en je knoeit niet met stroom :)

 

 

zover ik weet staat de zwaarste straf op het stelen van stroom, ik verhoog mijn maand termijn en uit mijn kweek betaal ik de stroom het stelen van stroom wordt het hardst aangepakt die planten zijn het probleem niet, het mag natuurlijk niet, volgens mij zijn ze blij met je als klant bij essent je betaald aardig wat energie belasting

 

zover ik weet is het stelen van de stroom het minst waar je je zorgen om kan maken als je gepakt word. winstterugvordering zal iets hoger uitvallen dan die paar euro's stroom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je gaat met een tent van 9m kweken en je knoeit niet met stroom :)

 

 

zover ik weet staat de zwaarste straf op het stelen van stroom, ik verhoog mijn maand termijn en uit mijn kweek betaal ik de stroom het stelen van stroom wordt het hardst aangepakt die planten zijn het probleem niet, het mag natuurlijk niet, volgens mij zijn ze blij met je als klant bij essent je betaald aardig wat energie belasting

 

zover ik weet is het stelen van de stroom het minst waar je je zorgen om kan maken als je gepakt word. winstterugvordering zal iets hoger uitvallen dan die paar euro's stroom

 

de boete op illegaal stroom aftappen staat op een paar duizend euro en een gevangenisstraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu je weet wanneer ze komen.... kan je ff proefdraaien toch... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu je weet wanneer ze komen.... kan je ff proefdraaien toch... :)

 

 

ik wacht rustig af en maak een frisse start.

 

zodra alles staat begin ik met posten van pics

Share this post


Link to post
Share on other sites
de boete op illegaal stroom aftappen staat op een paar duizend euro en een gevangenisstraf

 

Ik heb nog nooit een hobbykwekert een gevangenisstraf zien krijgen, bullshit dus!

De nutsbedrijven zijn zelf de grootste criminelen, want al hun verliezen (ook gewoon hun netverliezen) worden door ons allemaal betaald!

 

Ten tweede heb ik diversen voorbij zien komen die gewoon betaalden voor hun stroom, maar waar alsnog de meter wordt meegenomen voor onderzoek (jullie zonder stroom dus) en ze tikken je gewoon aan voor stroomdiefstal! Jij kan niks bewijzen, en hun hoeven niks te bewijzen, zo gaat dat!

 

Je moet nu zelf maar beslissen hoe je het gaat doen.

We hebben hier 1 stelling die het nog altijd goed doet;

 

SMOEL DICHT<EN DRAAIEN!!! :)

 

M.a.w. Vertel niemand iets over jouw ruimte, zelfs je beste maten niet, en doe zo onopvallend mogelijk! Dan kun je jaren draaien!

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo maandag komen die gasten langs

 

ik wilde de tijd gebruiken om houten bakken te maken met vijver folie voor mijn potten.

ik dacht zelf op poten met een hoogte van 50 cm of is dat te hoog/laag? bij de ingang 50cm loopruimte en een looppad in het midden van 50 cm, of gewoon op de grond zetten die potten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Symetrie is zeer belangrijk.

Oke het is maar een kleine ruimte van 9m2.

Maat dan nog wil ik persoonlijk 2dezelfde filters.

voor een gelijkmatige verdeling.

 

Want een circulatiefan zal hier geen verandering inbrengen.

 

 

ik ga trouwens mijn afzuiger en filters omruilen bij de growshop ik vond het toch geen goede keus gezien ik het forum doorlees

 

het lijkt mij teveel allemaal

 

ik ga voor de box afzuiger van 3250m3

 

een box aanzuiging/inblaas van 1500m3

 

en een Carboriginal filter van 3600m3

 

dit zou wel beter moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten tweede heb ik diversen voorbij zien komen die gewoon betaalden voor hun stroom, maar waar alsnog de meter wordt meegenomen voor onderzoek (jullie zonder stroom dus) en ze tikken je gewoon aan voor stroomdiefstal! Jij kan niks bewijzen, en hun hoeven niks te bewijzen, zo gaat dat!

Dat ze de meter meenemen dat klopt, de rest niet. Bewijs dat je netjes betaald hebt is simpel, aantal lampen en wattage is bekend en staat in proces-verbaal en je geregistreerd stroomverbruik krijg je elk jaar mooi overzicht van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de boete op illegaal stroom aftappen staat op een paar duizend euro en een gevangenisstraf

 

gevangenisstraf is bullshit, en winstterugvordering is iets meer dan paar duizend euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, gevangenis straf moet je het wel bont maken hoor.. (criminele organisatie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carpe heeft je net waarschijnlijk een van de beste tips ooit gegeven, je moet nooit maar dan ook echt nooit je oude telefoontjes met dat soort data in je bezit hebben.

de vraag over je pakkans is een beetje dubbel dit hangt grotendeels van jezelf af.

Heb je een lakse instelling dan kun je beter niet starten.

Hou rekening met buren, toeuschouwers etc... bij het dragen van je spullen doe je aarde in dozen bijv.

Pak het draagwerk slim aan zodat je niet constant staat te dragen met dozen etc... doe eenmaal je apparatuur naar binnen en de x erop je medium ofzo. wat betreft stroomverbruik gaat 9x600 opvallen? het antwoord is JA! mits je de rest van je apparatuur uitschakeld en enkel nog je installatie laat draaien en zelfs dan nog blijft het een vraag of het niet opvalt.

Ken mensen met 8 pitjes over de meter netjes draaien al tijden zo, maar ken ook genoeg verhalen van gasten die een inval kregen met 3 lampjes of zelfs 1 !.

Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat stroom je minste zorg is, het is geklets van anderen of jezelf ...te lang doordraaien op oude filters, ineens verworven rijkdom wat naar een hoofd stijgt. Hier in nederland is je grootste vijand niet de essent maar je jaloerse of nieuwsschierige buurman.

Let ook goed op geluid en zodra alles op zijn max loopt of je dan geen last hebt van het geluid het lijkt bijna niets maar dat constante geblaas etc.. creert wel wat geluid. Als je een buurman hebt dan zet je tent zeker 10cm van die aangrenzde wand af, ik spande altijd een gordijn van hoek naar hoek bij een aangrenzende muur zodat het geluid werd gebroken voor het geval de buurman besluit een glas tegen mijn muur te drukken. En wat het hennepteam betreft zolang je geen dikke auto,s rijdt en heel erg doet opvallen hebben die niets met jouw van doen, die gasten zoeken naar cht grote vissen (meerdere hokken, infrastructuur leveren, witwassen) dat soort volk. Ga niet je huis vergelijken met een bedrijfspand, het grote verbruik daar is logischer als het grote gebruik in je huis. Ik zou bellen en mijn voorschot lichtjes laten verhogen onder het motto zonnenbank en sauna etc.. andere optie,s ...die kun je vast ook wel zelf bedenken ;-)

hide in plain sight and mum's the word!

 

ga ook niet opeens dik doen met je flappen, zie je van die (vaak jonge) gasten die opeens een stapel bankbiljetten tevoorschijn toveren. is niet stoer, is dom! iedereen weet dat het 9/10 keer niet legaal verkregen is. iemand die je een hak wilt zetten lapt je erbij. koop ook niet opeens een dikke wagen. Blijf je domme zelf. leef het leven dat je leefde. en doe hier en daar kleine dingetjes voor jezelf. die minder snel opvallen. een flatscreen tv heeft iedereen tegenwoordig maar hoe jij die betaald hebt gaat niemand een zak aan.

 

verder denk ik dat deze set up weinig kans heeft. 5400 verbruik los je met een zonnebank niet op, een zonnebank heeft wat? 2000 watt? die draait een halfuurtje 2 30 min in een week... ook voor je kweekruimte geldt, hide in plain sight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja goede tips, maar dikke wagen kopen ? het is geen tent van 90m2

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ook voor je kweekruimte geldt, hide in plain sight.

 

 

sFun_duh2.gif...met de gordijnen open kweken ...daar krijg je licht stress van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dikke vette lancia logan misschien.

 

Daar houdt t ook bij op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een dikke vette lancia logan misschien.

 

Daar houdt t ook bij op.

James May is er helemaal weg van! Van de Dacia dan, een Lancia is een vrij prijzig merk...

 

en ook een Dacia kan een "dure"auto zijn als je normale inkomen of uitkering/bijstand whatever het niet toelaat! nu zal een Dacia minder snel opvallen natuurlijk. een tv kan je nog verdedigen dat je er 6 maanden hard voor hebt gespaard, een auto niet meer.

 

Ja goede tips, maar dikke wagen kopen ? het is geen tent van 90m2

het zijn meer algemene tips, dus ook als iemand de ruimte van 90m2 heeft (of alles bij elkaar een eind in de buurt komt) kunnen we allemaal uitrekenen wat een plantje met zeg 20 gram oplevert. de truck is het om het langzaam aan op te maken.

diegene die het langste volhoudt is diegene waarvan niemand het weet of vermoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de truck is het om het langzaam aan op te maken.

 

zie ze nou eerst maar wat over te houden.... :rofl ...das al moeilijk zat.. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt toch niks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad, gevangenis straf moet je het wel bont maken hoor.. (criminele organisatie)

 

Artikel140 heb ja alleen als je met meer dan 1 bent.

Dus hebbie een gab ? dan ben je een oranisatie! :tu

 

Ik heb een shauffeur :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...