Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jerry

grote kweektent 9m2

Recommended Posts

de truck is het om het langzaam aan op te maken.

 

Met een truck voorrijden en die langzaam leeghalen valt aardig op. :tu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
wordt toch niks

Denk het ook niet Tim. Beetje ongeloofwaardig verhaal. Maar hij heeft nog de kans het te bewijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die gasten zijn geweest alles was ok, hebben zelfs onder mijn bed gekeken en ja ook op het dak, ze hebben alle kachelpijp afvoeren daar zitten ruiken, toen ik vroeg waar dat voor was zeiden ze ''misschien hebben de buren een hennepkwekerij''. Kreeg zelfs een kaartje met een geur en kon als ik het vermoeden had anoniem bellen. haha.

 

ik ga de tent van het weekend weer opzetten en post als ie staat even de foto betreft de afzuiging en inblaas doe ik daar goed aan??

 

ik ga voor de box afzuiger van 3250m3

 

een box aanzuiging/inblaas van 1500m3

 

en een Carboriginal filter van 3600m3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreeg zelfs een kaartje met een geur en kon als ik het vermoeden had anoniem bellen. haha.

Hahaha, wat een sketch! :tu

 

Als ze mij zo'n kaartje in m'n handen zouden douwen zou ik echt m'n lach niet in kunnen houden... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou 'm oproken. wel ben ik benieuwd naar hoe de geur op dat kaartje komt. gebruiken ze daar de plant zelf voor een smeren ze dat op die kaart? of is er na veel onderzoek een samenstelling bedacht die net zo hard stinkt als wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis een soort kraslot kaart Amnees...als je krast kan je er aan ruiken...

 

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binn...eurkaart_in.xml

 

 

kheb er 1 gezien in den haag...

 

 

er zijn ook geurkaarten om aardgas te ruiken...igv lekkage....

 

daar hebben ze het vanaf gekeken... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter is te huge man.....

 

En voor 9 lampen in een int300 beter een 4250m3.

Met 2x 2000m3 filters....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geurkaarten zijn wel grappig, heb ik ook al meerdere malen in de brievenbus gehad.

Maar is het wel zo slim om meteen een tent op te zetten nadat ze zijn komen kijken? :tu

Ze zullen niet voor niks gekomen zijn, dus begin eerst eens te bedenken wat je allemaal beter kunt doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Filter is te huge man.....

 

En voor 9 lampen in een int300 beter een 4250m3.

Met 2x 2000m3 filters....

 

 

dus die 2x2000 filter op een t-stuk plaatsen naar de 4250 afzuiger (heb ik geen verlies in zuigkracht door de splitsing?)

 

de inblaas is dat voldoende?

 

ik wil zaterdag even gaan ruilen bij de shop neem ik gelijk die steun mee voor de filter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zullen niet voor niks gekomen zijn, dus begin eerst eens te bedenken wat je allemaal beter kunt doen.

 

 

dit was een interventie team, ze komen eens per jaar langs voor illegale bewoning, pensions en kwekerijen.

 

heeft niets te maken met vermoedens in bepaalde gemeentes komen ze in achterstands wijken langs.

 

nu ze zijn geweest kan ik zeker een jaar aan de slag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...