Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia haze 1e x vanuit zaad de 9 wkn bloeiversie

Recommended Posts

Thanks Stikkie, always a pleasure ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn vet ouwe.

 

Ik zou ook zo'n microscoopje willen kopen zag pasgeleden hier een link naar een site staan waar je hem goedkoop kan bestellen.

 

Iemand een idee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Weedster, hier heb ik hem vandaan, niet duur, alleen duurt het wel ruim 1 1/2 week voor je hem binnenhebt, komt uit China, daarom zo goedkoop.

Hij draait wel op windows 7 64 bit.

En vergroot 200x ;)

 

Mvg.

 

http://www.dealextreme.com/p/digimicro-200...icroscope-11743

 

deze trouwens 400x ;)

 

http://www.dealextreme.com/p/portable-usb-...umination-54685

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf zo'n microscoopcamera, lijkt mij ook zeker wel wat voor de volgende keren!

 

Een panty voor de luchtinlaat werkt wel, maar neemt enorm veel kracht weg van je afzuig installatie. Als je inblaast weet ik niet hoe dat gaat, maar als zoiets in een inblaas buisventilator schiet is de boel kapot, of kan zelfs doorbranden met ernstige gevolgen. Dat gaas (optie D) lijkt me perfect, 1,1mm is prima zolang er genoeg lucht door kan, maar dit moet geen probleem zijn, zeker niet als je met inblaas werkt!

 

Succes met afbloeien, ben enorm benieuwd naar het resultaat, flinke knuppels daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tw!tch, ik heb een boxafzuiger, en aan de slang die bij een raam inzuigt zou ik dus dat filtergaas voor monteren.

Optie D is idd wel een goede.

 

Btw dit is dus hoe we de trichomen willen hebben als we gaan oogsten..

 

gallery_30844_12306_512785.png

 

Greetzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat je dus de eerste plant geknipt hebt? of is dat geen plantje van jou? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi je planten zien er goed uit, ondanks het herma probleempje zijn het toch dikke toppen geworden. Je plannen voor verbeteringen zien er goed uit, wil zelf ook nog zo'n lucht verdeel slang. Met deze lampen zou ik als ik jou was nog wel 2 rondes draaien om te kijken of ze het inderdaad beter doen als 600 watters.

 

Dat je makkelijk 1,5 kilo kan trekken met 1800 watt in dit tentje vindt ik wel heel positief. Buiten mijn eigen ervaringen om heb ik hier nog geen kweker gezien die dat gehaald heeft met die opstelling. Kijk bijvoorbeeld naar de kweek verslagen van sjondoo. Met top kweek materiaal zou je wel in de richting kunnen komen, maar easy is het absoluut niet.

 

 

Succes met je dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tw!tchy, haha nee joh, dit is een voorbeeld foto :huh:

 

@Johnny_sack, thanks ;) , over de lampen ben ik nog steeds in dubio, en met 1800 watt 1,5 kilo, heb ik al eens gered, met de bac minerale lijn, nu ga ik organisch verder, en ik denk dat wanneer ik m`n klimaat stabiel krijg, en een betere waterhuishouding dmv digitale blumat meters icm smartpots, ik wellicht meer kan halen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer bedoel je Stikkie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op die laatste trichomen foto die je liet zien...

ik zelf oogst altijd rond de 30% amber. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook, of hoger, deze foto is al 30% hoor, volgens mij, of niet, of wel, ach joh we oogsten iig op tijd. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jij hebt ook wel serieuse toppen he krasi,

hoelang denk je ze nog te laten staan?

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste nog iets meer als een week, de rest een weekje langer, ik heb iig geen haast, geef ze de tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is iig het beste,zelf zit ik met tijd gebrek en bij mij zouden ze snel mogelijk om moeten,

maar te vroeg is te vroeg he,dat is dan ook weer zonde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook niks te klagen zo te zien,... :huh:

Gaat lekker zeg,...en wat een mooie foto`s man,...prachtig die trichoompjes zo onder de loep.

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het nog best vroeg om dan te oogsten.. huh.gif

 

ik vind dat als je op dat punt oogst het gewicht maximaal is , maar dat je dan een deel van de euforische high kwijt speelt

 

het wordt dan meer stoned to the bone met minder goedgezindheid

 

dit hangt natuurlijk van ieder zijn smaak af , daarom vind ik dat je niet kan zeggen dat zoiets te vroeg is , ieder heeft zijn voorkeuren

 

nu wat gewicht betreft ok maar niet qua effect , het effect wordt niet per se sterker , maar anders

, ikzelf oogst het liefts bij max 5% amber omdat ik van euforie hou , een opkomende goedgeluimdheid

 

Mooie planten Krasi en die zadenboer heeft het erg professioneel opgelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ StoneTwisted, thanks, microscoop maakt het nog weer interressanter :wacko:

 

@ tetrahydrocannabinol, bedankt voor `t compliment en tof dat je het topic door hebt gelezen :huh:

Inderdaad profi opgelost, en wat betreft de trichomenoogst, heb je gelijk, ieder zijn eigen voorkeur, ik wil m`n wiet een lekkere high met een lichte stoned meegeven dus 30/50% amber.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het nog best vroeg om dan te oogsten.. huh.gif

 

ik vind dat als je op dat punt oogst het gewicht maximaal is , maar dat je dan een deel van de euforische high kwijt speelt

 

het wordt dan meer stoned to the bone met minder goedgezindheid

 

dit hangt natuurlijk van ieder zijn smaak af , daarom vind ik dat je niet kan zeggen dat zoiets te vroeg is , ieder heeft zijn voorkeuren

 

nu wat gewicht betreft ok maar niet qua effect , het effect wordt niet per se sterker , maar anders

, ikzelf oogst het liefts bij max 5% amber omdat ik van euforie hou , een opkomende goedgeluimdheid

 

Mooie planten Krasi en die zadenboer heeft het erg professioneel opgelos

 

ik ben ook dol op dat effect :wacko: maar zoek/vind dat gewoon in de genetica...

rook maar eens een ECHTE sativa die op 30% amber is geknipt... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij 70% amber zal de high sneller op een zwaardere stoned overgaan.

 

Chriet hele goeie timing maat :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal wel weer te horen krijgen van al die hippies hier

wat dat organish beteft ik vind maar niks. pleur dr nou gewoon een eb en vloedje mapito in

succes gegarrandeerd..

Tuulk ik weer :huh:

Dat zien we aan jou eb en vloed verslag toch....?

 

Mooie planten ziet er lekker uit!

Zijn de buds hard?

 

Nog wat,die mearl hebbie nou gemeng met je gift water?

Het kan wel maar zou het niet als boost gebruiken maar bij gebrek.

Gewoon elke draai een halfe eetlepel door je aarde mengen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi

Het ziet er lekker uit dude. Dat hoeft zeker geen slechte oogst te worden. Ik zag op de macro

foto 2 en 3 rechts wel een banaan zitten. Nog geen last van zaad in je toppen?

 

Ik zou de planten zeker niet te laat oogsten. Als de trichomen milky zijn qua smaak en effect

op hun top. Delicate aroma's willen nog weleens verdwijnen als je ze te lang laat staan.

 

ps. ik gebruik koolstofmatten voor de inlaten van mijn tent, die zijn mooi lichtdicht. Ik gebruik

ook weleens horregaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...