Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia haze 1e x vanuit zaad de 9 wkn bloeiversie

Recommended Posts

Chriet,

 

de lampenset kost toch maar 140euro? EVSA minimax met dieptestraalkap en bulb?

 

Staat op growpalace of bedoel je deze niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in totaal met alle verschillende bulbs, 8xevsa`s en kappen zo`n 1450 eurie kwijt geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8x180 dit is met mh,hps en hps extra red bulbs, ook daar 8 van alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi topicspotters,

 

Ik heb een klein budje weten over te halen om voor ons op de foto te gaan, eenmaal gebeurt, strikte ik haar ook nog om haar wat van dichterbij te bekijken, ze was nog niet helemaal droog. :)

 

gallery_30844_12306_1611155.jpg

 

gallery_30844_12306_383224.jpg

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag krasi, helaas kwam ik je topic nu pas tegen :)

heb ook een keer die probs gehad met mp zaden, maarja nu weet je wel beter.

 

mooie kappen trouwens en een mooi systeem met die 150 watt, je toppen liegen er niet om en je had zeker 1 op 1 gekweekt met deze opzet, mits je geen rot had en goed zaad.

 

erg veel succes de volgende run ;)

 

@chriet, plasma is meer een toevoeging voor groeilicht dan afbloei licht, daarom heb je mooiere wiet, maar niet meer perse.

je kan de beter voor een 400v gavita de bv 1000w gaan, heeft 8% meer groeilicht en de meeste par per watt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Pol, tof dat je alsnog even kwam kijken. :)

 

Ik geloof ook nog steeds in dit systeem, daarom ga ik het nog eens proberen met deze set-up + goede genetica en wat kleine klimaat-aanpassingen.

Alhoewel ik 1000 watt aantrekkelijk vindt klinken, ga ik deze niet gebruiken in m`n 120x240x200 tentje, ik ben erg onder de indruk van de Gavita Hortistar 600 evsa en de IR 600 lamp.

Ook vindt ik de topshields interressant, genoeg om nog te testen in de toekomst, en wie weet is er tegen die tijd wel weer nieuw speelgoed op de markt. ;)

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice topje man :D

 

mooie cristal vorming lekker wit :)

 

we spreken maat ;)

 

 

laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy & Locc, thanks dudes, de wiet die overblijft is gewoon goed, had er wel liever wat meer afgehaald :D

 

Btw vandaag m`n nieuwe spulletjes gehaald in Zaandam, deur links WF Shop, deur rechts Bio Sannie, wist ik niet eens ;)

Ben iig compleet voor de volgende ronde. :D

Nu alleen nog wat knutselen als deze manwijfen vertrokken zijn. :)

 

Vrijdag nog 10/15 stuks, en de rest de week erop nog knippen, goed schoonmaken, inwateren en bodeleven kweken om vervolgens paars/rose bloemen te gaan growen. :lol:

 

Greetzz. ;)

 

Edit: jij bedankt voor de belangstelling Topshield :D

 

Edit 2: Eindopbrengst komt er zeker nog te staan, pas dan zie ik dit topic als :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi

 

Toch wel erg goed gegaan met 150watters , ben beetje jalourse :)

 

Mooie foto man ;) groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Krasi,

 

 

Dat topje ziet er wel smakelijk uit, jammer dat de opbrengst gaat tegen vallen. Volgende keer beter.

 

Waarom ga je killing fields neerzetten? Ben je van plan om de komende 2 jaar paarse wiet te gaan roken of zo? Het is een leuk en lekker soortje, de roze pheno is de lekkerste wiet die ik ooit gerookt hebt. Maar je raakt het aan de straatstenen niet kwijt.

 

Anyway ben ik zeer benieuwd wat je lampen de volgende ronde gaan brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kom jij toch echt bij de verkeerde straatstenen :D

 

Yep idd hier in rotterdam wil men ook wel weer eens wat anders dan dat saaie groenvoer....

Vandaar ikke ook killingfields..... alleen bij mij zijn ze bijna allemaal groen :)

 

Verder is dit toch ook wel een mooie topic geworden ik kijk al uit naar je volgende ronde krasi ;)

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren bedankt,

 

@Pacman, ja idd jammer, maar was na de herkenning van de herma`s al wel duidelijk, maar het valt altijd tegen. ;)

 

@Johnny-Sack, de killingfields is een erg mooi en potent soortje, mijn afnemers staan te trappelen om deze en andere bijzondere en niet standaard soortjes, en geloof het of niet, ik krijg er nog de hoofdprijs voor ook. :)

 

@Stikkie2.0, exactemundo, ik heb laatst trouwens je verslagen gelezen uit je stikkie 1.0 tijd :lol: , erg leuk, ook de resultaten. ;)

 

@Idd het is pp, amnesia, en nog een paar soortjes, ik heb er zin in en hou jou ook in de smiezen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je, verwijderd ofzo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee alle topics moesten handmatig worden terug gezocht/gezet worden en toen zijn er een paar van niet terug gevonden..

maarja is niet het einde van de wereld he... :D binnenkort is stikkie weer helemaal terug.. ;) :)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En en en en en?? Al een drooggewicht bekend?

 

Kan niet wachten op je volgende ronde maat :o Mijn 2e ronde heb ik zojuist geopend trouwens :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tw!tch, ik ben net bij je topic geweest, ik begin binnen 2 weken weer, ik moet er nog 15 knippen en de rest is nog niet droog, ik droog lekker langzaam, komt de smaak ten goede :)

Greetzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey colakwekers,

 

vandaag is alles geknipt, 50 stuks in je uppie knippen is veel werk, 50 herma`s in je uppie knippen, is extreem kut/veel werk. :o

Het verwijderen van bananen, zaad en rotjes werkt ook zeer demotiverend.

En het weggooien van hele plantdelen maakt dit niet beter.

Maar okee, `t zit erop!!! :(

Bijna de helft is bijna droog, de rest zal nog wel 8 tot 14 dagen nodig hebben.

Als de wiet droog is zal ik deze nogmaals helemaal controleren op zaad/bananen, en kwaliteit.

Alleen de mooie wiet zal ik aanbieden, want deze komt in de winkel, en de rest geef ik aan vrienden, en 2 postduiven. :P

 

Morgen de grote schoonmaak, upgraden van m`n kweekruimte en dan gelijk het inwateren van m`n nieuwe 18ltr smartpotten, met een sannie mix en wat GL goodies en aarde. :o

 

Vrijdag ga ik m`n killing fields ontkiemen, zodat ze maandag als alles goed gaat hun nieuwe huis kunnen betrekken.

Dan zak ik ook m`n nieuwe topic openen. :)

 

Na het vermelden van het eindgewicht van deze ronde, hoop ik jullie daar weer te zien verschijnen. :(

Wat een ronde was dit zeg, al was het toch weer een ervaring, hoop ik het niet nog eens mee te maken. ;)

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...