Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia haze 1e x vanuit zaad de 9 wkn bloeiversie

Recommended Posts

@memberw, het stuift nog niet, daarom vroeg ik dus WANNEER dit zou gaan gebeueren. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi medekwekers,

 

het probleem was erger dan gedacht, na eerst alleen enkele ballen gezien te hebben nu ook hele trossen, ik heb zover ik dat zeker kan zeggen alles verwijderd, mijn vraag nu, wat nu verder.

Komen ze terug, hoe kan je zien of er al bestuiving heeft plaatsgevonden, of moet ik gewoon de hele boel weg flikkeren??

Ik heb de zaadboer geschreven, antwoord gehad, hij geloofde z`n oren niet, en vroeg om foto`s, die heb ik gestuurd.

Dus nu dat afwachten.

Maarja is het de moeite nog om de lampen aan te gooien en voeden, ik vindt het echt super kut. :wOOt

 

Mvg Krasi.

 

gallery_30844_12306_427414.jpg

 

gallery_30844_12306_4738458.jpg

 

gallery_30844_12306_2927005.jpg

 

gallery_30844_12306_4347298.jpg

 

gallery_30844_12306_4703655.jpg

 

gallery_30844_12306_96682.jpg

 

gallery_30844_12306_1496078.jpg

 

gallery_30844_12306_1714708.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut man :wOOt ik had ook 1 herman in mijn huidige kweek. daar zaten ook al beste trosjes aan en ik zat in week 2 van 12/12... was toevallig ook een amnesia haze trouwens..ik heb de plant eruit gehaald en de resterende 5 plantjes hebben het prima naar hun zin en bloeien als een malle :D

 

Waarom haal je die zaad donoren er niet gewoon uit? Als ik erover heen heb gelezen excuses..ben net wakker :)

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Smocho,

 

Ja joh ik ben er ook echt kapot van.

Als ik de herma`s eruit haal dan blijven er van de 50 slechts 15 over, niet echt de moeite.

Ik heb vandaag de zaadboer gesproken, hij zegt er niks van te snappen, en weet niet hoe hij dit op moet lossen.

Ik had ook 10 amnesiaxkush zaden van hem gekregen, deze waren een slagje groter, ik heb gezegd dat ik het nog 1 keer met hem wil proberen, hij mag me de amnesiaxkush zaden toesturen (gratis) maar als deze ook herma`s worden ben ik natuurlijk klaar met hem.

 

Maar wat ik echt wil weten, is of ik met deze planten door zou kunnen gaan, ik vindt het zonde van m`n nieuwe aarde en verrijkingen, voeding en nu al betaalde stroomkosten.

Als ik elke dag 5 planten controleer op ballen en bij tegenkomst verwijder is dat best te doen voor mij.

Alleen wil ik weten of de kwaliteit van de wiet gewoon goed is, er gewoon genoeg gewicht aan groeit en als er wel besuiving plaats vindt de kwaliteit niet enorm achteruit gaat.

Een vraag voor de experts mischien???

 

Ik hoor graag hierover.

Mvg Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm noujah zosnel mogenlijk die 35 planten eruit halen (met uiterste voorzichtigheid, zet je ventilatoren tijdelijk maar uit zolang ze er nog staan. (afzuiging tjah moet wel aanblijven..) de aarde kan je her gebruiken maar wel een beetje opwaarderen met kalk . en 15& nieuwe toplaag, zoveelmogenlijk met onschadelijk schoonmaakmiddel zoveel mogenlijk schoonmaken , 15 plantjes die je hebt in een hoek zetten (probeer af te dichten) zodat je in je rechterhoek met de rest van de lampen kan groeien met nieuwe planten evt.. en dan maar hopen dat er geen zaad in ontwikkeling is bij de overige 15 :wOOt

 

in iedergeval ik kijk nog wel even mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmja ik wou het risico niet lopen dat het oversloeg. Op mijn andere planten dus ik heb m gelijk verwijderd. Kan me voorstellen dat jij dat niet doet omdat je er meer dan 1 hebt met dit probleem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferm KLOTE man.

 

ik kijk even 2 dagen niet en dan dit :wOOt

 

als het mijn ruimte was alles eruit en genoeg zaad vragen (gratis) om een 12/12 kweek te doen.

 

75 nieuwe, hopelijk hermavrije amneesdames op 12/12 vanaf ontkiemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met een groot aantal kweekt zou ik met stekken werken.

Ik heb er ook over nagedacht om uit zaad te kweken. Maar hier was ik dus bang voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekboeren? zaadboeren kunnen er pas wat van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten man....hoop niet dat het allemaal mannetjes zijn joh... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles wat op een man lijkt of ballen heeft wegpleuren man..geen risico's nemen...straks is alles bestoven...het gaat sneller dan je denkt..vooral als ze zo op elkaar zitten in een hokje...nu kan je nog wat redden.. :wOOt

 

 

wegpleuren die handelen met goed materiaal opnieuw beginnen, hier ga je spijt van krijgen als het nu al stuift!!

 

die paar dagen bloei haal je zo in als je nu alles vol zet met stekken direct 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweekfanaten,

 

allemaal bedankt voor jullie medeleven, tips en adviezen.

Ik ga het 2 weken aan kijken, ik ben net bij ze wezen kijken, 10 stuks, dit wil ik elke dag doen, en heb geen nieuwe ballen geconstateerd.

Als het in deze 2 weken gewoon te hard gaat kap ik ze allemaal om en begin ik opnieuw.

In de tussen tijd ga ik even langs bij een kennis, ik heb gehoord dat hij super lemon haze stekken heeft.

Als dit zo is dan is de keuze gauw gemaakt, dit is een soort die ik heel graag wil kweken.

Mocht `t een fabeltje zijn dan bestel ik de (peperdure) zaden bij greenhouse.

Of ik ga voor Sannie`s shackzilla, sugar punch of killingfields, deze ben ik ook zeer interressant gaan vinden na `t lezen van de kweekverskagen van Art.

Ik heb ze vandaag een mengsel van ca en mg0 gegeven samen met enzymen, omdat deze twee meststoffen meestal als eerste uit geput raken, zit het iig al in de grond mocht ik opnieuw beginnen.

 

Nou ja we zien het wel, ik heb contact gehad zoals eerder vermeld met de zaadboer.

Dit is wat hij zei (knipppen en plakken)

 

ik heb er geen oplossing voor .

 

En snappen doe ik het nog steeds niet .

 

maar wat ik op dit moment kan doen is alvast een gedeelte van je geld terug geven .

 

Maar stort ik alvast 50 en volgende week of die week erop ook 50 en dan is dat opgelost.

 

Maar zoals je zelf al aangaf heb je behoorlijk wat ingeleverd en dat begrijp ik helemaal.

Ik zou het ook niet leuk vinden als dit gebeurd.

 

En heb vandaag ook aan niks anders gedacht .

 

Vind het echt heel vervelend .

 

Ik ben wel bezig met nieuwe zaden maar dat duurt nog even .

 

Moet die dan ook weer testen , 1 voordeel is dat het kort bloeiers zijn .

 

Maar als het zover is hoor je dat wel van mij en dan als compensatie krijg je gewoon een x aantal zaden van mij .

 

Maar daar hebben we het dan nog wel over .

 

als je natuurlijk met deze oplossing akkoord ga van mij .

 

met vriendelijk groet

 

 

Toch wel heel schappelijk vindt ik, ik hou jullie op de hoogte, Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola gedoogrokers,

 

Ik wil even melden dat ik vandaag al een betaling van de zaadboer heb gekregen, zeer netjes, ook vertelde hij mij dat hij tijdelijk gestopt is met verkopen van het zaad, omdat hij dit niet nog eens mee wil maken, hij gaat nieuw zaad kweken, en deze op verschillende omstandigheden testen, en wanneer deze stabiel vrouwelijk zijn, krijg ik ook nog een compensatie in zaden.

Al met al echt netjes, hij zei dat hij het oprecht vervelend vond en dat hij ook zoals ons een echte liefhebber van de plant is.

Ik heb op de marktplaats gekekenen hij heeft echt de atvertenties verwijderd.

Hij is dus echt serieus geschrokken van dit incident, wanneer ik z`n nieuwe zaden heb en deze ga kweken, houdt ik jullie weer op de hoogte, hij is tenslotte wel lekker geprijsd en wanneer de zaden stabiel zijn dus ook zeer aantrekkelijk.

To be continued.

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik vragen waarom je je zaden via marktplaats hebt gekocht? De kosten? Had je ze niet beter bij een gerenomeerde zaadverkoper kunnen halen om dit soort dingen te voorkomen?

 

Erg kut allemaal, ga je die plantjes nu nog twee weken laten staan om te kijken hoe t gaat?

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smocho,

 

ze waren zeer gunstig geprijsd, 2eurie per stuk bij afname van 50.

Verder zoals boven vermeld baalt de zaadboer ook enorm van deze ellende, en gaat opnieuw beginnen aan een stabiele vrouwelijke strain.

De planten waren erg mooi, goede top ontwikkeling, alleen helaas voor mij en ook de zaadboer veel herma`s.

 

Ik ga idd 2 weken aankijken of het de moeite nog is, maar in de tussen tijd zoals ook eerder verlmeld, ga ik op zoek of naar SLH stekken of een zeer mooie soort uit zaad, van Sannie of Greenhouse.

 

See you around, ps bij jouw gaat ie lekker man.

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vokt op die ballen man waren zulke mooie planten.. :wOOt

 

moek nie hebben met 5 plantjes verdamme

adres gaat wel de versnipperaar in hier dan

 

hoop dat voor jou de schade nog beetje mee zal vallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi plantkundigen,

 

ik ben vandaag weer wezen ballenspotten, weer bij 10 planten en weer niets gezien, so far so good.

Ik ben echt zwaar in dubio, doorgaan/kappen/doorgaan/kappen.....

Tevens wil ik jullie het supernieuws vertellen dat ik vandaag een geweldige aankoop heb gedaan.

20 stuks feminized killingfields van de master himself Sannie, inclusief alle bio producten, en 18x 18 liter smartpotten.(thanks Sannie)

Ik ben zeer verheugt en onwijs nieuwschierig hoe de aankomende bio kweek zal verlopen.

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken iemand die door killingfields een hokje vol met zaadjes had, meerdere mensen zelfs...

 

Maybe kan je ruilen voor selene die is ws wel lkkr stabiel...

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

super keuze, met deze genetica moet het wel gaan knallen..!! :wOOt

ik vind het 1 van de lekkerste wietjes die er is, ik steek er nog maar 1 op :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meen je dat nu echt of loop je me te dollen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de kf's meerdere keren gedraait en er nooit nog nooit een herma tussen gehad :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof er eigenlijk ook weinig van, Sannie lijkt me een zeer betrouwbaar zaadproducent, een liefhebber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan altijd naar voren komen, ook bij sannie..(ook al schat ik de kans bij hem heeeel erg klein in)

maar vooral dat het bij de kf naar voren gekomen zou moeten zijn sta ik van te kijken.. :D

want ik zelf heb hem een paar keer gedraait en nog wat mensen waar ik ze persoonlijk heb zien staan, en dan natuurlijk nog alle mensen hier op het WF waarvan er een paar de dames echt mishandeld hebben en ook daar kwam niks naar voren.. :wOOt

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er vertrouwen in deze keer, alles is natuurlijk mogelijk, maar het zal nooit slechter worden als m`n huidige situatie.

Bedankt voor je support Stikkie.

 

Greetzz Krasi.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me natuurlijk altijd vergissen maar ben de laatste tijd goed helder hoor...

 

Morgen zekerheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...