Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia haze 1e x vanuit zaad de 9 wkn bloeiversie

Recommended Posts

Chriet jonguh!!!

Dazz ook toevallig, ik was net bezig je oude verslagen aan `t lezen, is niet je eerste x amnesia, wel dikke humor telkens ouwe. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wachten op de eindstand :o

jammer van de hermas joh hopelijk geen bestuifing :)

 

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom killing fields? .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pacman, helaas, en herma`s en bestuiving, de wiet die over was is gewoon mooi en ligt te drogen, eindgewicht komt zsm :o

 

@Tim, uhm mooie plant, lekkere wiet en niet standaard....... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi dikketoppendrogers,

 

een kleine maar (voor mij) interrssante droog-update:

 

Vandaag de boel in twee pondzakken gestauwd, en op de grammenweger.

De toppen zijn zo goed als droog,ik heb ze in zakken, deze staan wel open, in de droogtent gelegd.

Ik denk nog een dag of 2 misschien 3.

Voorlopige uitslag kwam op iets meer dan 1000 gram. :P

Daar trek je 54 gram vanaf van de pondzakken en hou je 950 gram over. :rofl

Dus laten we uitgaan (grof) van 800 gram. :rofl

Dat is toch best bevredigend voor mij, aan gezien ik ZEKER 1/3 weg heb gepleurd.

Uiteindelijke gewicht komt hier nog te staan, so stay tuned!!! :rofl

 

Wel heb ik al de eindfoto`s van een droog topje voor jullie.

 

gallery_30844_12306_1744154.jpg

 

gallery_30844_12306_2225437.jpg

 

gallery_30844_12306_720200.jpg

 

gallery_30844_12306_121922.jpg

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pac, na wat er allemaal is gebeurt, ja absoluut :rofl

Morgen zet ik `t totale eindgewicht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd, ziet er top uit. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou grammenwegers,

 

`t is zover, alles is droog, ik heb al gezegt dat `t een bijzondere grow was en blablablabla........

Jullie weten dat ik geplaagt ben door herma`s en uiteindelijk rot, dit heeft me grammen gekost en blablablabla..... :rofl

 

Wat er over blijft is wat de weegschaal zegt, de 33 gram van de zakken, ik dacht eerst 27 gram, is er al vanaf!!!

 

gallery_30844_12306_549343.jpg

516gram

 

plus

 

gallery_30844_12306_922082.jpg

477gram

 

516+477=993 en nog een beetje voor de postduif..... :rofl :rofl

 

Dit had ik dus nooit verwacht, `t was al droger dan ik dacht eergisteren.

Ik ga niet lopen opscheppen wat `t had kunnen zijn, het is wat `t is en ik ben happy.

Dit wat dit topic betreft `t einde, toch nog een beetje goede afloop.

Ik ben door mods met m`n nieuwe topic in micro gezet, dus wil je m`n volgende grow zien, die hopelijk zonder problemen verloopt, you know where to find me.

Bedankt voor alle reacties en hulp, vooral aan het begin, het was voor mij m`n eerste vanuit zaad kweek en heb hier een hoop geleerd/gelezen.

Okee klaar met dat formele gelul.......SEE YOU ALL!!!! :rofl :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

super dat je toch nog een mooie ronde gedraait hebt... :P

gun het je van harte, je hebt er voor gevochten.. :rofl

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je toch nog mooi gedaan ondanks de problemen. Succes met de volgende ronde. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch gewoon gefeliciteerd gast :P

ik zou dik tevreden zijn zoals Chriet ook al zei..

Ik volg je nieuwe topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd jong, toch nog een hele nette opbrengst ondanks

de tegenslagen die je hebt gehad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de berichten mensen, `t is al weg ook, fucking happy :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gewicht man :rofl pas op dat je niet meer van de bank af komt :P

 

ik ga je volgen met ronde 2 , heel veel succes !! en smookse

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi echt geweldig dit... Ik was bang dat je met al die tegenslagen een goede 0,5 - 0,6 gram/watt zou draaien, maar je hebt je dames en je manwijven ( :) ) met liefde verzorgd... Aan je eindgewicht is een stukje toewijding van jou aan je grow te zien, ik ben heel blij voor je met je resultaat (en natuurlijk smerig jaloers).

 

Ga je de setup houden? ik vind dit een belachelijke opbrengst voor zo weinig wattage!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twitchy, bedankt man, ik ben alweer begonnen met dezelfde setup, alleen in micro, kijk maar eens even, ik heb wel de eerder genoemde veranderingen/upgrades toegepast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan nu... hét rookverslag! :huh:

 

 

Soort: Amnesia Haze

Grower: Krasi

 

Eerst wat mooie foto's:

gallery_30799_12348_37083.jpg

 

gallery_30799_12348_114039.jpg

 

gallery_30799_12348_85130.jpg

 

 

Uiterlijk: 8

De topjes waren lekker compact, met wat los spul wat erbij zat. Maar hey, dat had Krasi al aangegeven, het was alles wat hij nog had :kill: Ik ben er tevreden mee, goed grinder wietje die niet blijft plakken in de grinder zoals mijn Lemon Skunk. Na binnenkomst heb ik het nog 3 dagen extra laten curen voordat ik het oprookte, de geur is in die 3 dagen compleet omgeslagen van grasachtige haze naar...... Nouja dat lees je hieronder dus :D

 

Geur: 7,5

De geur was na een paar dagen lekker sterk, er zat verder geen bijzondere geur aan, het rook gewoon naar sterke wiet zoals amnesia hoort, niets meer of minder.

 

Smaak: 7

Eenmaal de fik erin merkte ik dat deze wiet eigenlijk heel anders is kwa smaak dan ik gewend ben, persoonlijk ben ik gek van het proberen van veel verschillende smaakjes, ik had 1/10e peuk in deze joint meegedraaid aangezien ik 0,6 gram gegrind had, en het smaakte naar tabak wat toch wel jammer was. Toch krijgt "smaak" bij mij een 7, het was namelijk totaal niet scherp en rookte super makkelijk weg, iets wat ik helemaal niet gewend ben, zeker niet van haze.

 

Effect: 10

Ik had meer van de smaak verwacht, maar toen de high er in sloeg was ik dit al lang weer vergeten. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lekker high ben geworden, ik heb er wel vage herinneringen van, misschien ooit toen ik 16 of 17 was :D De avond van het roken was ik eigenlijk erg moe, ik had dus verwacht dat ik niks meer kon na die joint, maar ik werd er juist energiek van en had enorm veel zin om nog een film te kijken met mijn vriendin die ook veel lekkerder high was dan normaal. Meestal als de high al geestelijk is i.p.v. een lichamelijke stonedheid, wordt ik vreselijk melig (en dus irritant) en kraam ik de hele avond onzin uit, daar had ik nu ook totaal geen last van.

 

Overall: 8,5

Lekkere compacte topjes, lekker geurtje na een paar dagen curen, goede grinderwiet en waanzinnige werking! Ik miste alleen een beetje de smaak aan de wiet waar ik misschien gewoon te veel van verwachtte.

 

Enorm bedankt voor het sampletje, we hebben er van genoten en zullen er nog eens van gaan genieten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jij bedankt voor je eerlijke rookverslag, ik had de wiet zelf ook gerookt, na 5 jaar geen wiet gerookt te hebben, (en al 9 maanden geen peuken), gewoon ff 3 flinke hijsen, en idd wat je zegt, hij was erg mild qua smaak...De high was zeker sterk ik dacht dat `t aan mij lag, maar een maat van me rookte mee, een echte hasj roker, en die werd ook super high..

Ik vondt de wiet al minder wit dan normaal, ik denk herma zijn/haar schuld, maar inslaat deed hij/zij wel :)

 

Tw!tch bedankt pik, mooi verslag, volgende x m`n organische killing fields, dan wat mooiers okee :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...