Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De mother of all meetings: Rotterdam 2011

Recommended Posts

ja was gezellig

mooie wietjes gezien en gerookt :(

 

Met Ed Rosenthal gepraat

Goody`s van Advanced Nutrients.... thanks twinny :D

 

gallery_24304_11599_44492.jpg

 

party !!!

gallery_24304_11599_929198.jpg

tent :lol:

 

gallery_24304_11599_84129.jpg

wiet en :o

uiteraard... :huh:

 

gallery_24304_11599_751411.jpg

kokosnootpijp . heerlijk aan gelurkt :no

 

@ iedereen... ben al jullie namen al weer vergeten .. sorry

maar leuk jullie eens gezien te hebben :(

er is er 1 die je niet vergeet

.. he pol :)

cool je ff gesproken te hebben ,ouwe hobbyist :lol: :P

 

en er was ook eten heerlijke sparribs whazzup :P

 

gallery_24304_11599_813708.jpg

 

gallery_24304_11599_456668.jpg

 

prima vermaakt , zaadjes uitgedeelt :no

. tot de volgende keer maar weer

 

grtz Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Was idd heel gezellig. Leuke thuiswedstrijd :(

DonBone tegengekomen, bleek een oude bekende te zijn, ook Leuk.

En Twinny, bedankt voor de mooie spulletjes die je meegenomen had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de heerlijk relaxte sfeer. En natuurlijk whazzup voor je kookkunsten., wat was dat lekker zeg !!!! Die kersjes kan ik wel een paar pondjes van op. Gelukkig zit er nog wat van die spareribs tussen m'n tanden dus daar heb ik nog wat aan voor het slapen gaan.

De burgertjes van TD80 waren ook erg lekker, volgende keer een paar kilo daarvan extra mee nemen.

Echt een prima meeting !!

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was heel gezellig en the clown ik had extra eten mee ik had nog mensen gevraagd of ze wat wilden hebben volgende keer beter !

Iedereen bedankt voor alle goodies en zaden.

ook twin voor het sharen van ze bbq en an goodies :(

Kheb van alles door elkaar gerookt was wel knetter !

Die shizzle van whazzup was heftig.

 

Tot volgend jaar dan maar weer :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

was erg gezellig en heerlijke ribs :(

het was alleen wel snel afgelopen.. :o ik en nog 2 die hards hebben het nog tot een uurtje of 21:00 / 21:30 vol gehouden :P :P

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
het was alleen wel snel afgelopen.. :( ik en nog 2 die hards hebben het nog tot een uurtje of 21:00 / 21:30 vol gehouden :) :P

 

mvg stikkie

 

Stoer..... :lol: :o :lol:

 

was zeker gezellig stikkie . weet je wie je voor je heb.. als ik het allemaal nog kan onthouden :D

 

Ik kon niet langer blijven ivm werk.. nu naar me nest en tot volgende week :huh:

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo........ ehhh ja goed meeting,was even wennen al die vreemde mensen en gezichten.

Dat viel nog best mee.

Maar die blow met haze t3ring zeg! een paar haaltjes en het was over en sluiten,ik heb mn fiets gepakt en ben vertrokken,zonder ook maar een woord te zeggen...

Das niet echt netjes. Maar ja,gewoon te freaking stoned.

 

bedankt! :( het was gezellig

 

bedankt voor de zaden,goodies en sampels.

 

verslagjes zullen hiervan volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@whazzup, je houdt de traditie van laat komen wel hoog  :P

hehe ten eerste was ik verantwoordelijk voor vers vlees en ten tweede moest ik mijn gast ophalen die uiteindelijk de trein had gemist en ten derde was ik alleen maar de initiatiefnemer he - zat interessante mensen op een meeting gelukkig...

 

Het was erg gezellig. Reden dat ik iets eerder weg moest was omdat Ed om 8 uur live op de cannabis cup in Zuid Amerika moest verschijnen via skype en dus een internetverbinding nodig had.

post-5211-1312755972_thumb.jpg

Leuk om weer zoveel mensen bij elkaar te zien. Nieuwe gezichten, oude gezichten, niet eens iedreen persoonlijk kunnen spreken maar ook een beetje druk met de spare ribs. Chassie bedankt voor de fantastische BBQ, dat maakte het allemaal een stuk eenvoudiger :( Twin: mooi zakje goodies weer!

 

Overigens: iemand nog een grolsch koelboxje tegengekomen en twee rode foedraals? Laat ik die nou vergeten zijn mee te nemen :P Haastige spoed en te lekkere wietjes!

 

Sorry voor de goede wiet Negrow: wat je gerookt heb is een nog niet eens rijpe amnesia haze, de bloemetjes van de moeder kronocaine. Grote mensen wiet noemen ze dat :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb erg genoten vandaag het was gezellig maar volgende keer wat beter weer.

ik heb superveel wiet gerookt plus die kokosnotenpijp rol zo me nest in te stoned om uit me ogen te kijken.

vond die wiet van polletje erg smakelijk vooral oilfields lekker zoetzuur spul top nog bedankt en elmo bedankt voor de zaden.

verder alle andere collega's bedankt was gezellig en twinny bedankt voor de goodies.

spreek jullie later in de volgende sessie maximum respect. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig dagje, leuk paar forum mebers te hebben ontmoet en ff met Ed gesproken :o lekker burgertje en ribs gegeten met biertje en rokertje :(

Ook nog bedank voor de Bubba kush en killing field samples en de goodies (verslagje duurt nog ff maar komt wel twin :P ) en die kokosnoot pijp sloeg in als een bom steeg op en moest gelijk eten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad :P

 

Jammer dat ik het gemist heb :( , volgend jaar beter :o

 

Bedankt voor het delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen bedankt voor de leuke reacties.Het is voor mij elke keer weer leuk om jullie te voorzien van wat goede samples en wat leuke goodies.Het was erg gezellig.Ik weet niet wat ik allemaal heb gerookt,maar er staat me een bubba kush bij die erg lekker was.

 

Daarnaast ben ik het volledig met racker eens.Kom dan niet aanzetten ik ben initiatiefnemer,je ben topic starter dus organisator.Wil je geen organisatie zijn,start het topic niet en laat dat aan clown of mij over zoals een paar jaar geleden.Dan kan je je handen terug trekken en van een afstand toekijken.Maak je het topic ben je organisator en dien je gewoon op tijd aanwezig te zijn en geen 1,5 uur te laat.Daarnaast is dit de 2de keer op rij dat jij op je eigen meeting ruimschoots te laat ben,dus voor volgend jaar willen clowntje en ik het wel weer doen.Wij zullen er zijn als de meeting begint.Vlees halen doe je op zaterdag.Just my 2 cents.

 

Ik zal vanavond uitgebreide uitleg doen over de samples die in de tassen zitten.Scheelt me een hoop pmmetjes vermoed ik.Lees iig allemaal goed de 'how to grow bigger buds'.Dit blad is al omgedoopt tot kweekbijbel.Daarnaast staan er in de Rosebud zeer aantrekkelijke artikelen voor iedereen.Het is allemaal wel engels wat de internetgeneratie van tegenwoordig makkelijk moet kunnen lezen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben een beetje laat met m'n reactie zie ik. :(

Twindaddy bedankt voor alle goodies. Ik kijk uit naar je uitleg daarover.

Whazzup bedankt voor het organiseren.

Elmo bedankt voor de zaden.

En aan iedereen het was weer gezellig. Hopelijk volgend jaar weer!

 

Groetjes: Aquar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt voor het lachen! Ben nou pas bijgekomen van de challice. Volgend jaar zijn we er sowieso weer bij. Gelukkig hadden we de tent bij :( dus konden we gezellig met ze allen schuilen als t ff wat minder werd. Maar al met al een mooie dag.

Jammer dat ik me niet opgegeven had via pm voor de bbq want dat zag er lekker uit whazzup!

Nu begrijp ik die heisa om die kersen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ik dit zo allemaal lees baal ik echt dat ik niet kon komen werk. :(

Had er graag bij willen zijn, ribs en blowen super combi en ben heel erg nieuwsgierig naar de kersen.

Is het mischien iets om een winter bbq te doen.

Of moet ik echt tot volgend jaar wachten.

 

Greetz muis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik dit allemaal lees zou ik maar eens moeten beginnen met blowen. :(

Kan ik er volgend jaar ook bij zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde al een voor- en najaars meeting voorstellen in central park. Ieder voorjaar is er een periode met extreem goed weer, en in het najaar idem, tijd om gezellie met elkaar het park onveilig te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@whazzup, je houdt de traditie van laat komen wel hoog  :P

:( :o :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik dit allemaal lees zou ik maar eens moeten beginnen met blowen. :(

Kan ik er volgend jaar ook bij zijn!

 

Hoeft niet hoor, ik en Miss roken ook niet en het was toch gezellig.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, pukkie was ook van de party.....Was wel moe op t eind. 2 minuten in de auto en zzzzzzzzzzzzzz

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was wel moe op t eind. 2 minuten in de auto en zzzzzzzzzzzzzz

 

Lag dat aan de kleine of aan je rijstijl... :(

 

Was een gezellige middag met een klein stukje van de avond

Ik schrok toen ik hoorde dat het al half 8 was! , ach gezelligheid kent geen tijd

 

Tot volgend jaar

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was wel moe op t eind. 2 minuten in de auto en zzzzzzzzzzzzzz

 

Lag dat aan de kleine of aan je rijstijl... :(

 

 

Deuh......Wat denk je.... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...