Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De mother of all meetings: Rotterdam 2011

Recommended Posts

helaas mannen party tent is niet compleet meer... :(

zal ik wat snaai en/of ander lekkers halen..? (goedmakertje :o )

suggesties..?

 

stikkie aanwezig vanaf een uur of 14:00..!

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

me paspoort is verlopen :o

 

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH: Watje! :( Zelfs TAW kwam naar Rotterdam toe de allereerste meeting.

 

de weergoden zijn ons denk ik goedgezind. Last call for spare ribs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatje van me heeft afgezegt dus daar gaat me taxi.... Zal er dus niet bij zijn tenzij iemand nog uit de buurt van noord holland die kant op gaat en een plekje vrij heeft :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
In de avond neemt de buienactiviteit snel af en in de nacht naar zondag komen er opklaringen. De westelijke wind is aan zee krachtig en landinwaarts matig, de temperatuur daalt naar een graad of 12.

 

Zondag begint vrij zonnig, maar in de loop van de ochtend ontstaan er stapelwolken en een enkele hiervan kan uitgroeien tot een lichte bui. Het blijft redelijk waaien met krachtige wind aan de kust en matig tot vrij krachtig boven land uit een zuidwestelijke richting. De temperatuur blijft steken op een graad of 20.(Bron: KNMI)

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

de visparaplu gaat voor de zekerheid dus netjes mee.

 

Maar tot op heden hebben we met alle meetings veel geluk gehad kwa weer.Zouden de weergoden misschien oude hippies zijn??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die komen wel toch ?

:(

 

hopend op mooi weer

ben een uurtje of 1 aanwezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom met een maat van me zal er ong rond 2 uur zijn ik zal even kijken of ik spikey mee kan nemen of dat haalbaar is.

spare ribs lust ik niet ik kan toch zelf wel wat vlees meenemen ?

Dit word mn eerste keer dus even wat onduidelijkheid :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ook een bbq meeneemt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
PH: Watje! :o Zelfs TAW kwam naar Rotterdam toe de allereerste meeting.

 

TAW=???

Helaas heb ik alleen boeken van Mel :( ,maar bovenal moet ik van 18;00tot02;00 werken.

 

Have Fun You all :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW is van voor jouw (forum) tijd.

 

Je hebt wisselende smaakmakers op een forum. Ik kan toch wel stellen dat TAW een van de meer beroemde "eregallerij der oude glorie" smaakmakers is geweest. Hij lijkt wel een beetje op jou, ook zo eigenwijs af en toe :(. Zijn afghaantjes waren beroemd. Die leven nu nog voort in de Anesthesia trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm sorry whazzup ik heb zon hele grote stenen bbq dan moet ik een dikke aanhanger meenemen :(

Dus er mag alleen vlees op wat bij jouw vandaan komt ?

Ik wil wel anders geld geven hoor dat je wat anders meeneemt ipv spare ribs en vergoeding voor het organiseren.

Maar ik dacht dat er hamburgers op het menu stonden.

zou anders vanavond wel even kijken na mn werk of ik wat kan kopen in supermarkt zon weg gooi bbq.

Ook wil ik wel helpen sjouwen enz met tenten helpen opbouwen zal even kijken of mijn party tent beschikbaar is maar ligt volgen mij in mn caraven.

Uiteraard neem ik wat te roken mee voor mensen heribei en shackzilla.

Btw heeft er iemand zon goedkope verdamper van het wietforum die usa van 30 euro en een betere heb nog nooit verdampt en wil de verschillen wel eens proeven.

 

Voor de rest hoop ik op mooi weer maar het zal evengoed wel gezellig worden !

Share this post


Link to post
Share on other sites

wazzup als je dan toch bezig bent doe mij dan maar een grote schaal vol met precies 1000 blauwe m&m's... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een goede kans dat ik ook van de partij zal zijn, eerste keer rotterdam voor mij...

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot morgen dan :( ik probeer wat stoelen mee te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

party tent is toch aanwezig, bedankt broertje..! :( (wel 1 die gewoon opgezet moet worden :P )

 

weet iemand of er niet al te ver van het feest af een goede shop met wat apparte soortjes te vinden is..?

Wil natuurlijk wel wat lekkers na een vlinke hap... :o

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu maar hopen dat het morgen net iets beter is als nu op dit moment in rotjeknor :( dikke stortbui hiero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus er mag alleen vlees op wat bij jouw vandaan komt ?

Ik wil wel anders geld geven hoor dat je wat anders meeneemt ipv spare ribs en vergoeding voor het organiseren.

Maar ik dacht dat er hamburgers op het menu stonden.

je moet goed lezen. Er staat een menu in het topic en de inschrijving daarvoor is nu gesloten. Ik zal alle ruimte op mijn eigen bbqs nodig hebben om het vlees voor de 14 meebetalende gasten te roosteren. Moet ik het vlees nog voor je kopen en klaarmaken ook? :( Beetje zelfwerkzaamheid hoor!

 

nu maar hopen dat het morgen net iets beter is als nu op dit moment in rotjeknor :o dikke stortbui hiero

trekt vanavond weg. Morgen is het mooi weer, echt! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet ik het vlees nog voor je kopen en klaarmaken ook?
beetje voorkauwen er nog bij en we hebben een top dag, hoef ik nie eens me gebit in te doen :( :o :P lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
TAW is van voor jouw (forum) tijd.

 

Je hebt wisselende smaakmakers op een forum. Ik kan toch wel stellen dat TAW een van de meer beroemde "eregallerij der oude glorie" smaakmakers is geweest. Hij lijkt wel een beetje op jou, ook zo eigenwijs af en toe :(. Zijn afghaantjes waren beroemd. Die leven nu nog voort in de Anesthesia trouwens.

 

Zijn afghaantjes leven nogsteeds voort :o

 

En heb je bbq's geregeld??De mijne is ondertussen volledig gereserveerd dus die zal niet werken voor spareribs.Helaas.

 

En voor mensen die gebruik maken van een ander ze bbq,denk aan een zakje houtskool of briketten.

 

Black angus steak,check

Sausjes,check

Broodjes,check

Rootbeer,check

Salade,check

Strandstoel,check

BBQ,check

Houtskool,check

Beetje aanmaakprut,check

 

Vergeet ik nog iets??

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry hoor whazzup het is allemaal een beetje onduidelijk ik kon ook niet op tijd reageren want mn account deed het niet vandaag nieuw password aangevraagd en deed het niet maar op een of andere manier neemt mn copy paste een spatie mee dus dat had ik later uitgevonden nu doet mn acount het gelukkig weer dus ik probeer nog wat te regelen snap je.

Je hoeft niks voor me te doen hoor dat vroeg ik ook niet maar het is zonde als er van alles overblijft nu is het net of ik overal te lui voor ben.

Ik vraag toch wat ik mee moet nemen en dat ik nog nooit naar zo een meeting ben geweest.

Ook heb ik geschreven dat ik met alle liefde help opbouwen sjouwen afbreken etc vind het wel een beetje lullig dat ik nu zo een reactie krijg maar je zal wel zitten geinen ?

Over dat menu vroeg ik of er alleen spare ribs zijn dat is dus een ja ik had ook wel zo 8 euro willen betalen voor de rest en dan zelf mn vlees halen maakt mij niet uit hoor :(

 

Tot morgen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij de smileys uitstaan of zo? :(

 

Lees het nog eens na en geef toe dat het erg grappig klonk wat je schreef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet het ik ben gewoon grappig :(

Ik was een beetje in tijdsnood moest nog aan de bak en wat halen bij de winkels.

Maar alles is geregeld nu hoor alleen baal dat ik me partytent niet heb.

 

Word gewoon lekker gezellig en goed weer !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Black angus steak,check

Sausjes,check

Broodjes,check

Rootbeer,check

Salade,check

Strandstoel,check

BBQ,check

Houtskool,check

Beetje aanmaakprut,check

 

Vergeet ik nog iets??

 

Grtz twin

 

wat te roken?

 

anders heb ik wel wat smaakmakers hoor twinny :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...