Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De mother of all meetings: Rotterdam 2011

Recommended Posts

gallery_10428_10584_160324.jpg

 

Die boom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij recht achter waar je nu op google maps staat, dus ff 180 graden draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, verrassing :P

 

We hebben een extra gast zondag. Ben er best wel een beetje trots op dat ik kan aankondigen dat Ed Rosenthal onze meeting zal bijwonen. Voor hen die Ed niet kennen, kijk maar effe hier.

 

Ik ken Ed al een aantal jaren en in die tijd zijn we goed bevriend geraakt Als ik in de VS ben dan treffen we elkaar altijd, als hij in Nederland is dan gaan we altijd samen in ieder geval een dag op stap. In Amerika is Ed de "guru of ganja". Hij heeft zich zijn leven lang ingezet voor de goede zaak, hij is de auteur van het bekende Marijuana growers handbook (ook te bestellen bij bol.com :o) en de serie "The big book op buds" met beschrijvingen van de beste soorten cannabis op dit moment. Als je een van zijn boeken hebt is dit het moment om ze mee te nemen om te signeren :(

 

Voor de meeste mensen zal Ed geen onbekende zijn, jullie voor hem wel en hij kijkt er naar uit om naar jullie ervaringen te luisteren en natuurlijk kennis te maken met wat dat heeft opgeleverd.

 

Eens te meer een reden om je niet te laten wegjagen door een paar spatjes, we moeten best een paar partytenten kunnen opzetten om droog te blijven en de bomen zijn groot.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf dat ie komt, ik heb een van de eerste uitgaves van de nederlandse versie van zijn boek, tis tot het bot versleten. See y'all sunday :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij had een partytent toch

en woow Ed Rosenthal op de meeting

:( whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

partytenten lijken me wel handig. Liefst van die zelfinklapbare :(

 

Flinke BBQ, als iemand die heeft scheelt mij dat een enorme hoop sjouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( :o goodie bags goodie bags en neem me groeiboek ook mee ooit eens gekocht op een rommelmarkt in 1996 maar erg waardevol geblekende door de jaren heen

toppie voor wazzup en ed rosenthal

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

goodies? Dan moet je naar een amerikaanse beurs gaan :(

post-5211-1312489194_thumb.jpg

(en daarna 3 keer terugkomen voor meer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem wat te roken mee :o

 

en wat fris :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zometeen een lading goodies ophalen,dus bij een normale opkomst moet er voor iedereen wat leuks zijn.Als het hele forum komt,tja dan word het een tombola :(

 

Mooi geregeld whazzup dat ed langskomt.Heb hem een paar keer al mogen ontmoeten en het blijft een fenomeen.

 

Hopelijk zijn de weergoden ons positief gezind.Tot op heden ziet het er goed uit iig.

 

http://www.buienradar.nl/weersverwachting-...4&lon=51.96

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

was ni van plan om te komen.....maar het word nu wel heel tempting :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan al niet wachten :o

en wat hoor ik .. goodies :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je slim bent koop je een boek van Ed en neem je het mee voor een stukje persoonlijke tekst en een handtekening. :(

Altijd mooi om je eigen boek te hebben met de handtekening van de auteur.

Neem nou niet een oud en gehavend exemplaar mee. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een oud en gehavend exemplaar weet ie iig dat zijn boek goed gebruik heeft gehad, met zo'n nieuw apparaat is het net alsof je het voor de handtekening heb gekocht :(

 

kan hem helaas nie meenemen aangezien die in de verhuisdozen zit.

 

hoe laat kunen we ongeveer aanwezig gaan zijn? zijn er nog mensen die lekker vroeg al het park gaan verkennen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou ik graag aanwezig willen zijn, als mijn gezondheid het toelaat, doe ik mijn best :o

 

Het weer lijkt ook nog beetje mee te zitten :P

 

Tja, vorig jaar waren er vanaf een uur of 12 al mensen in het Park aanwezig, he Richard :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja, vorig jaar waren er vanaf een uur of 12 al mensen in het Park aanwezig, he Richard :P
:o

Ik ben altijd en overal te vroeg........slechte eigenschap :P

Maar ik heb me die dag geen minuut verveeld !

 

Ging toen trouwens ook als laatste weg met whazzup :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, t waa reuze gezellie he, richard, vooral als ik jointjes passte, vooral die van dr livingstoned .

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 uur . doe mn best :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...