Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-3S-

Henke's LL x250 2011

Recommended Posts

Vandaag nog even een kleine update vooraleer ze de spot op gaan ;)

 

Ik heb er zojuist de mannen tussenuit gehaald, hopend dat er niet nog volgen !

 

Dit is trouwens nog maar 1/3de van wat we hebben, de rest staat allemaal op een andere plaats..

 

Zijn echt al goed gegroeid, misschien iets te goed!? B)

 

afb0178.jpg

afb0176.jpg

 

 

Manne ;

 

afb0170.jpg

 

afb0173.jpg

 

 

Deze plantjes gaan morgen allemaal op de spot! (EXCITED) :o

Voor te zorgen dat ze aanslaan ga ik ze diep genoeg steken, met de hoogste lobblaadjes gelijk met de bodem.

2 Liter water per stuk en ook nog even wat slakkenkorrels strooien ;)

 

Wat zal ik blij zijn als ze er eindelijk staan !!

 

Morgen volgt er een update dat ze in de volle grond staan B)

 

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel mannen heb je al gespot ?

 

Ze zijn wel erg gestrekt .. Ze zullen vast blij zijn met die welverdiende plek morgen ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 tot nu toe dus valt nog heel goed mee ;)

En inderdaad ze zijn best gestrekt, had ik nog al ergens vermeld in mijn topic maar denk wel dat dat goedkomt als ik ze diep genoeg steek he?

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor B) Komt zeker goed ;)

Maar ze zijn er ook wel aan toe.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die mogen wel wat meer licht krijgen. Gauw naar buiten ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je nog kippengaas oid rond de planten zetten ?

 

zou zonde zijn als de konijnen de helft al opvreten .. zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF?!

Dacht vandaag nog eens op de spot te gaan kijken tot ik plots deze dinge zag op mijn plantjes! :lol:

Voorbloei?

 

Weet niet wat ik ermee moet maar gezond ziet het er allessinds niet uit :)

 

afb0179.jpg

afb0182.jpg

afb0186.jpg

 

Is 1/3de van wat er komt te staan, de rest volgt volgend weekend.

 

afb0185.jpg

 

Graag wil ik wat hints en tips wat ik nu het best kan doen aangezien ze al te fel aan het voorbloeien zijn?

 

Alvast bedankt..

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch gewoon al bloei. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey -3S-,

 

:) Zonde dat je zo vroeg bent begonnen want er is meerdere malen gezegd,geadviseerd en gewaarschuwd over de risico's van te vroeg beginnen in verband met bloei (korte daglicht,reveggen,..etc) en dus rest er maar een ding op en dat is zo snel mogelijk nieuwe zaad erbij ontkiemen als dat mogelijk is ;) .

 

Succes O-C,

 

waarom zo vroeg? :) zonde zeg.

 

 

Wat zijn ze toch eigenwijs he richard :) Ik weet niet in hoeveel draadjes er gewaarschuwd wordt maar ach, van fouten leert men. Wel nog even wat grond op die zaden doen 3S, een halve cm is genoeg.

 

Al doende leert men.. Laat ze lekker hun gang gaan.

Van op je plaat gaan leer je het meest toch ;)

 

 

Toch nu al beginnen hé :wave:

Zonde hoor.....ben benieuwd of je herma's krijgt.

 

ik wacht ook nog ff...zeker tot 20 april en dan even Pelleboer raadplegen :wtf: ...en dan ontkiemen of uitstellen...

 

als het tegen zit dan schieten ze in de bloei wegens te kort daglicht en dan reveggen :) ...brr :)

 

3s je kan beter een backup achterhouden en die ontkiemen 10 mei of zo... :td

 

tzou toch zonde zijn als je jaar naar de....is... :tu

 

gr

Carpie

ps: vorig jaar ging ik al door het oog van de naald met me zaailingen.....20 tot 30 april was erg mooi weer :lol: .....en de eerste 10 dagen van mei 2010 waren de koudste sinds 1982.... ;)

 

ik tart me lot niet meer kheb vorig jaar lekker eigenwijs vroegbloei stekkies buiten gezet 1 mei...en ja hoor..ze schieten echt in de bloei :) ...ook ik.. was lekker eigenwijs :wacko: ...succes gab...je doet het iig met opzet... :)

Edited by Outdoor-Cannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jip klopt wat je zegt.. maar zoals hierboven ook vermeld staat.

Al doende leert men :)

We hebben gister nog +- 200 stuks in de pitpots gedaan dus dat komt nog wel goed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een toch best lange tijd nog eens een update !

De 40 plantjes die nu op de spot staan zijn kapot.. veel te snel beginne bloeien dus deze gaan we volgende keer als we er komen direct verwijderen , met veelllll pijn in het hart mja ik had iets beter moeten luisteren naar wat jullie mij hier te vertellen hadden :)

Koppigheid is dan ook een van mijn specialiteiten :P

 

We hebben nu pas +-220 henke's laten ontkiemen die we nog 2 weekjes in onze own made kas gaan plaaten vooraleer ze de wilde natuur ingaan.

Ook hebben we een oplossing gevonden voor water met ja... je raad het nooit... een pomp :D Deze gaan we dus aan een boom timmeren bij ons riviertje zodat we genoeg water in onze ton kunnen krijgen.

Dan willen willen we vanuit onze ton wat darmpjes leggen over de spot zodat we ze op een luie manier water kunne geven :tu

 

De serre hebbe we dus zodanig gemaakt dat er precies 8 bakke x 28 plantjes ingaan, 224 om precies te zijn.

 

Genoeg blabla, tijd voor fotowsssss :)

 

Onze kas voor de baby's in voor te laten groeien !

O zo trots op dit projectje :) :P

Wat hout bijeen gezocht, schroeven en plastiek gekocht, wat tekenen over hoe het het ong moet uitzien en BAM - resultaat ;

afb0189.jpg

 

Hier zie je duidelijk dat er hard gewerkt is.. :no

afb0194p.jpg

afb0196.jpg

afb0195.jpg

 

 

Met als resultaat ...... :)

 

afb0197.jpg

afb0198.jpg

 

Deze gaan hier nog max 2 weekjes staan vooraleer ze op de spot staan.

Binne die twee weken gaan we ervoor zorgen dat watertoevoer op de spot geen probleem gaat geven, aangezien het zo facking droog is hier op het moment !! :wOOt :P

 

Vind het nog steeds jammer van de 40 vroegbloeiers mja was gewoon me eige schuld.. Geen geduld.. te graag willen beginne je kent dat wel :D

Vind wel dat deze er beter uitzien als die toen dus dat beloofd ! ( niet strekken, verkleuring in tegenstelling met de baby's van fase 1 :P

 

Ik hoop maar een ding dit jaar en dat is dat ons harde werk in de zomer beloond zal worden !!

Veel kijk- en leesplezier, volgende update volgt als ze groot genoeg zijn om de spot op te gaan of eventueel wanneer onze pomptaktiek gereed is! :wub:

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ! Zo'n aantallen !

Dat je werk beloond mag worden :)

en al doende leert men...

 

Gr.

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jippp daar hopen we op :)

 

Bedankt voor je reactie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opkomst..jullie zijn niet laat..Grond gaat pas nu opwarmen en HL gaat dat inhalen..

2+m planten in grote gaten moet lukken..het is nog steeds mei

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor al meer leden over ''laat''.

'T is gewoon nog hardstikke op tijd! Ziet er allemaal super uit :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de vroeg bloeiers laten staan. Heb zelf altijd de in steek van , komt wel goed. en dat is meestal ook zo.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd da kan toch nog goedkomen toch ? Wat is er mis met reveggen behalve dat je plantjes serieus achterstand oplopen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd da kan toch nog goedkomen toch ? Wat is er mis met reveggen behalve dat je plantjes serieus achterstand oplopen ?

 

Ter lering.. en vermaak :D .. zou het leuk zijn als ts er 1 of 2 zou laten staan....

maar ik zeg erbij...ik zou ze zonder topic er allemaal uitgetrokken hebben... :wOOt

goed bezig Gab :P :) , maar laat bij een regenloze dag de babies maar genieten zonder broeibak in de volle zon en beetje wind om de stammetjes te trainen :)

gr :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal..

Dat reveggen hoe gaat dat precies in zen werk dan? Heb er geen flauw idee van :P

Maar die plantjes zien er ook alles behalve goed uit dus denk toch gewoon fresh beginnen met deze henkie's :)

 

Sffs men dakje er eens afhalen want woooooooooooooooooooooooo wat is het warm vandaagggggggg :)

Dakje eraf doen, zwembroek aan en het zwembad in ! haha

 

-3s-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig heb ik zo'n plantje staan :no :

gallery_22583_8894_2056910.jpg

 

zoals je zie gaat ze van 5 vingerig blad...naar 3 en naar 1.....gaat ze dan weer in de groei dan wordt het weer 1-3-5-7 vingerig blad....

het worden dus gedrochten :P om te zien....maar echt jou topic wordt er echt stukken leerzamer :) van als je iedereen eens laat zien wat er gebeurd...met 1 a 2 planten....aub... :)

je hebt overigens nog kans dat ze gwoon door blijft bloeien en helemaal niet gaat reveggen ( terug in de vegatieve( =groei) fase gaan)... dus zaadjes of wiet vroeg oogsten zou mss kunnen... :wOOt

 

Deze plant, die ik heb, wordt misschien later gebruikt om te feminiseren....door een dame te reveggen stress ik ze enorm en hoop dat ze niet herma wordt :P ....wordt ze onder stress geen herma heb je wat goeds in handen ( een zeldzame echte dame :wub: ) om te feminiseren....

Want een flesje STS op een willekeurig niet gestresst vrouwtje sproeien kan me kleine zusje ook natuurlijk :D .....

het gaat om de herma factor bij fem zaad maken... :tu je wil 99.9999 % vrouwelijk zaad...

gr :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het strekken is nog niet eens zo erg.

Je tray's zijn nog niet zo belachelijk diep, en als je dan de stam wat verder mee ingraaft heeft die ook minder last van de droogte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, nu de tweede ronde. Je bent prima op tijd. Als je nu begint met zaad worden dat nog steeds grote gezonde planten. Alles beter dan reveggende planten. Ik heb ze meerdere malen gehad (ook eigenwijs en onwetend) en een paar keer afgebloeid. Die wiet is allemaal weggegooid. Dat was echt bladerige troep. Kan er hash van draaien maar veel meer ook niet. Oja, wietboter kan ook. Maar dat maak ik nooit meer. Ook daar wist ik niks van en dacht dat ik best 2 planten op een kilo boter kon gebruiken. Tsja, dat heb ik, en mijn toenmalige huisgenoten geweten :) . Dat spul heb ik uiteindelijk maar in de chemobak gegooid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik zal voor jullie wel 2 plantjes laten staan :)

Ik ga sffs nog eens kijken op de spot dus zal direct wat foto's maken van hoe ze erbij staan.

Ben zelf ook zeer benieuwd ! :P

 

Eeerlijk gezegd denk k dat ze allemaal kapot zijn, niet omdat ik te vroeg begonnen ben maar gewoon omdat het hier zo droog is (was)

De rest ga ik er sowieso uittrekken zodat er meer plaats is voor de wel gezonde plantjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...