Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 onder 4x600w Again.....

Recommended Posts

we hebben het hier wel over Ferro analyse voeding die wel heel erg goed afgestemd is op je water en medium.

 

Loop je straks wel ineens tegen het bekende week 4/5 (bij S5 wk 6) aan en krijg je weer advies van p_h om toch maar te gaan maerlen dan :)

 

Ik dacht er zelf ook mee weg te komen: S5 op 45ltr GL mix met water geven van onderen... niet dus.. heb al flink bij moeten voedden en heb daardoor topvorming geredt maar wel erg veel bladschade door kaliumtekort.

Na een bombardement basis bloeivoeding + Bio PK en calmag komt het weer op gang nu, ik dacht echt dat er wel genoeg te eten was voor ze maar niet dus.

 

Punten 1 en 2 spreek je zelf tegen...... ;)

Geloof deze Benidorm Bastard nou maar........Amnees doet het het best op het randje!

 

Mearl mik ik er altijd in!

Verse of gebruikte,mearl moet :D

 

Ken meer mensen die Amnees op het min zijn gaan kweken en ze hebben allemaal meer gedraaid als ooit tevoor :D

 

Toeval?

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

toeval bestaat, maar vaak ook niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@P-H

Euhm... de S5 is geen "Amnees" qua voeding, neigt eerder de indica kant op.

 

heb dit niet van een vreemde overigens (wel inmiddels zelf mogen ervaren :D ): behandel ze als een indica andrs doe je ze tekort was het devies vd vader vd stekken die ik ooit kreeg en vreten kunnen ze.. die S5'jes ;)

 

Daarom maakte ik ook de opmerking :) met een naar haze overhellende Amnees ga ik helemaal met je mee P_H, gaat op voor elke

overwegend sativa/ haze hybrides maar er zitten uitzonderingen tussen.

 

punt 1 en 2 spreek ik mezelf tegen?

snap ik niet helemaal.. je koopt deze voeding niet uit het schap en de hele lijn hangt aan elkaar (niet zo idioot als AN dat heeft) alsook dat je duidelijk aan moet geven wat je medium is/wordt incl. voorbemest of niet en het is niet zoals bij veel voedingen proberen "de ideale combi met je water" te vinden, dat hebben ze bij het aanmaken al voor je gedaan en je hebt een schema, volg je dat niet dan moet je niet raar opkijken als je planten raar gaan doen, geen voeding voor eigenwijzen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 18 12/12

FF nog wat pica's voor het weekend....

Verwacht dat de dames nog een week doorgroeien ,heb ze net weer is ff gemarteld :)

Fijn weekend Iedereen :D

 

 

 

 

gallery_27127_11644_17961.jpg

gallery_27127_11644_67060.jpg

gallery_27127_11644_115700.jpg

gallery_27127_11644_303348.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

yowww vriend,

 

hoe is met de lady's hebben ze het weekend overleeft na de marteling haha jokee

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pablo jazekers vriend ze leven nog hier wat pica"s :)

 

Geachte Lezers we zijn alweer beland op DAG 22 12/12

 

Het gaat goed met de dames ,zijn overal al volop toppen aan het maken zelfs helemaal onderin doet lekker mee :tu

Vandaag me rootmijten binnen gekregen genoeg voor 50m2 als je nagaat dat me hokkie nog geen 4m2 is lijkt

me dat ruim voldoende :huh: voor de rest geen gekke dingen de groei gaat wat langzamer nu. maar heb me dames ook flink gemarteld de afgelopen week veel buigen en knakken.Morgen gaat er 40 liter er doorheen met de nodige voedingstoffen ze beginnen flink te zuipen nu, net weer ff me meters geijkt doe ik nu 1x per week en gelukkig maar, ec stond 3 punten naar boven

dus het is maar goed dat 1x per week ijken :D

Greetzzzz,M :huh:

 

 

 

gallery_27127_11644_140578.jpg

gallery_27127_11644_110536.jpg

gallery_27127_11644_223705.jpg

gallery_27127_11644_109753.jpg

gallery_27127_11644_280093.jpg

gallery_27127_11644_224723.jpg

 

gallery_27127_11644_418486.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie shit die roofmijten.. goede zet!

 

ziet er verders natuurlijk weer heerlijk uit! Mooi blad heeft die S5...

 

Dat wordt weer een lekkere ronde :huh:

 

Gr. Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan het eind zijn ze echt donkergroen die bladeren, glanzend.... prachtig gezicht

 

ziet er goed uit mena, hoop dat ze flink dik worden.... en gewoon lekker genoeg voeding, laat ze maar lekker eten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mrt yep over 3wkn nog een kolonie en zo zingen we het wel uit :huh: ze de jouwe al binnen?

@haxxorz ja gaat lekker zo heb ze vandaag weer volgepompt ga nu 2x spoelen wel gaan de nodige pk's,enzym,roots en crop erin of course.... :huh:

greetzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mena wat een mooie slungelige sletten heb je daar zeg. Belooft wat moois te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds schitterend uit, heerlijk volle bak met mooie grote dames:wOOt

laat de leukste tijd van de kweek maar komen, ik zit :huh:

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles volgas bij Mena :huh:

Ziet er goed uit allemaal maatje!Lekker fris.

 

Succes met de voortgang!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johnny ja ze zeker wat slungelig en aan de toppenopbouw van de plant te zien zal dit niet tegenvallen. :D

@ Stikkie zodra ik me deur opendoe van het hok komt de heerlijke weeige haze geur me al tegemoet....hmmmm :tu

@ Zeebodem thanks Mate... :)

 

Ok Pica Tijd Dag 25 12/12

Groei is er bijna uit ze beginnen zich al uitbundig te ontwikkellen mooi breed ook ,ze krijgen zo 40 liter om de 3dgn

morgen wordt er gespoeld .Fijn Weekend...............Greetzz,M :D

 

 

gallery_27127_11644_139918.jpg

gallery_27127_11644_274639.jpg

gallery_27127_11644_91041.jpg

Wat een mooi gezicht dit.........

gallery_27127_11644_112341.jpg

gallery_27127_11644_259456.jpg

gallery_27127_11644_149362.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit!! Mooi donker groen blad!

 

Met die Ec zit het wel goed :D

 

Good luck.

Nice weekend!

 

Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu al een ec van 2.0 nou, ik denk dat het iets teveel van het goede is.

Gezien je wel heel erg veel kans zal krijgen op een ophoping, tenzij je afwisselt met schoonwater op z´n tijd.

 

En wat versta jij onder spoelen, dit is namelijk niet echt mogelijk gezien de bufferende werking van aarde,

tevens houdt je dan teveel vocht over in je medium waardoor je zuurstof percentage nihil wordt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tim :) Wat ik onder spoelen versta gewoon alles erin maar zonder a&b :D dus water afgezuurdtot 5.8 enzym+,roots,biocrop en pk dat is voormij spoelen :) mag ik je eraan herinderen dat ik 25l potten heb en ophooping hmmmm heb er nooit geen last van en kweek deze S5 al ruim 1,5jaar (bijna 2 jaar) zo en me dames hebben nergens last van sterker nog die lusten er wel pap van :D Vind je ze er niet goed bijstaan dan.....? ;) Greetzzzz,M :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan er wel goed bij, maar het is nog geen week 5 :D

 

en ik zou toch wel oppassen met je pk gift, maargoed het is jouw ding :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spot on m_m, lekker groen daar en de topaanmaak komt mooi op gang nu, mijne gaan aankomende week om en dan ga ik S5 kruizen met de Herijuana in een DR60 en ga ik ook aan de Ferro :D

 

nu ook aan de S5, onder PLL gekweekt en da's toch weer heel anders (veel milder op de longen, meer menthol geurtje en ook smaak van menthol sigaretten en je wordt er mellow maar toch beetje trippy van met een goede bodystoned.

 

die kronocaine van whazzup heeft ook wel wat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo mena,

 

worden balluh man haha

echt veel vertakkingen,

 

doe je ding ouwee

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 28 12/12 WEEK 4

Afgelopen zaterdag gespoeld 40l watermet Pk,Enzym+,Roots en biocrop.Morgen het zelfde recept als Zaterdag( alles erin maar zonder A&B ) :D .Gaat lekker de groei is eruit nu mag het gewicht komen :D Picatijd nu enjoy..........Greetzzz,M :)

 

gallery_27127_11644_237659.jpg

 

gallery_27127_11644_181011.jpg

gallery_27127_11644_281080.jpg

gallery_27127_11644_303041.jpg

En onderin doen ze weer heerlijk mee............... :tu

 

gallery_27127_11644_123592.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die beginnen al lekker te groeien..

 

mmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker hoor, zou gewoon door gaan waar je mee bezig bent.

 

Zie namelijk geen tekenen van overvoeding oid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, die gaan hard door! :D

Ziet er goed uit, ik ben jaloers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij hebben je plantjes een verdampings isseu.

Gezien je bladeren wel wat bol staan, te warm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...