Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 onder 4x600w Again.....

Recommended Posts

Je snapt hem niet helemaal geloof ik?

Had inderdaad niet eruit opgemaakt dat de doek in een bak water hangt ! Neem mijn woorden terug ! :)

 

Klein hokkie ?

Was puur ter illustratie, had geen idee hoe groot je hokkie was... :lol:

 

Laterss...

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lost klopt idd de cocos mix hebben ze ook. ik heb 1 pot gevuld met canna aarde en die droogt in vergelijking

net de terramix 2x zo snel uit.

Hier een pica van me guerilla spot daar komen 30 S5jes te staan in het rechterveld uiteraard na 6rijen Mais :lol:

Spot is ideaal 800m van de weg dus makkelijk bij te komen en water in overvloed... :)

 

gallery_27127_10974_69470.jpg

 

Greetzzz,M :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey brede kerel :lol:

 

mooie spot, nu nog hopen op laatbloeiende mais he :rofl

zie dat je handtekening nog niet gelukt is??

 

greetz canna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey canna Yep echt topspot jonguh :) :rofl En me handtekening is niet gelukt na 2 dgn kloten heb ik wel de link maar niet de tekst voormelkaar gekregen :( :) :D

Greeetzz,M :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mena, mooie setup, en de s5 is een topper, heb ze nu ook staan in week 4,5, nu al dikke topjes en ze zwellen zichtbaar elke dag :rofl

 

weet niet of je het van plan was maar kan je wel aanraden als je de ruimte en tijd er voor hebt om ze NIET te dieven.

Ze maken rondom ongeveer even grote toppen mits niet te dicht begroeid (anders beetje scroggen/buigen/samenbinden).

 

Ik had er 1 wel gediev(f?)t om het verschil te zien, en ben blij dat ik (ook op aanraden van de moederverzorger) dus niet heb gedieft.

 

't is maar een tip van een noob maar mischien het overdenken waard betreffende de S5.

 

Grtz HaxxorZzz ]|=-._

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Haxxorz thanx voor je tip :lol: Maar dat is mij al bekend kweek al 1,5 jaar S5 klik ff hieronder op me handtekening staat me verslag van me vorige ronde S5 daarin staan weer foto's van de ronde daarvoor :)

Groet,M :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

had je andere verslag schijnbaar al gelezen, want ik herkende de foto's... omdat ik zo'n beetje alles lees hiero was helaas je naam me ontschoten.

dat je een goede kweker bent had ik al door, maar wou de tip toch even kwijt :rofl

 

na het herlezen van je verslag zie ik dat er al uitgebreid over gesproken is en het ook vermeld staat in het rookverslag van stikkie. Dus....

 

ik ga je zeker volgen.... mijn 16 choco's staan dr een weekje eerder in maar ik weet zeker dat je me gaat inhalen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoooooo Zee Makker Na een hoop gevloek en getier :rofl heb ik me vrouwtje ermaar bij gehaald :lol: en zie resultaat :D

Thanx voor de uitleg :(

@haxxorz ok dan heb je hiervan ook een verslag van staan......of komt dat nog een x :)

 

Greetzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

super lekker soortje, heb m een paar weken terug voor t eerst gerookt en vond m super. Hier is het helaas moeilijk te krijgen. Ben zelf beginner dus kweek eerst f wat makkelijker soortjes. Veel plezier en succes met de kweek. Grtz cannasmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

yowww mena,

 

gaat lekker met de vrouwuh he :rofl

 

kicken man dat plekkie voor je guerilla kweek haha ben benieuwd ouwee,

 

keep em green,

 

pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl Cannasmoker Ja lekker he kan niet wachten totdat die heerlijke zoete weeeigehaze geur me tegemoet komt wanneer ik de deur van me hok open doet :D

@ Pablo yep het begint er op te lijken en die guerilla dat wordt echt de bom gaan zeker bomen worduh. voedingston ingraven mest,voeding emmer+ touw erin dekselerop (krijgt een grondkleur) blijft alles mooi droog. en gaaaaaan :wub: maar dat duurt nog wel ff :)

 

Ontopic Dag 10 18/6

de dames hebben gister watergehad + voeding + een toetje van roots,enzymen en biocrop totaal per plant 500 ml Ph 5.6 Ec 1.47

Ben ik tog aan het minderen met me voeding :lol: Lamp heb ik 20cm laten zakken tot 1.30m afzuiger heb ik nog steeds uit .de deuren van me hok heb ik wel helemaal open kan de warmte tog weg temp lamp aan 27c/29c lamp uit 18/ 19c LV 84% lamp uit :wOOt aan 50 % Morgen worden de dames getopt en vanaf maandag gaat de afzuiger aan.

 

Groet,M :) zo nu eerst is ff een shackzilla........@ Stikkie Thanks :wub:

 

 

gallery_27127_11644_334864.jpg

 

 

 

a></a>

 

gallery_27127_11644_306092.jpg

 

gallery_27127_11644_81205.jpg

 

gallery_27127_11644_355461.jpg

 

Fijn weekend.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 11 18/6

 

Planten hebben het goed naar de zin blad wijst mooi omhoog dus met de waterhuishouding zit het wel goed.

lamp weer tot 1,20m laten zakken. Afzuiger nog steeds uit deur van me hok uiteraard helemaal open ivm afvoer warmte morgen gaat de afzuiger aan. op 30a 40% er branden nog steeds maar 3 lampen di of woensdag op volle sterkte dus 4 lampen dan gaan ze ook op 12uur.Groet,M :rofl

gallery_27127_11644_216355.jpg

gallery_27127_11644_151082.jpg

gallery_27127_11644_171844.jpg

gallery_27127_11644_186492.jpg

 

gallery_27127_11644_208565.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Mena :rofl

 

blijf je volgen man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alohá,..

 

Helaas heb ik geen ervaring met die S5, moeten we maar eens verandering in brengen. :rofl

Eerlijk gezegd hoop ik dat we een mooi vol getopt veldje te zien krijgen na 2 weken groei.

Eigenlijk moet ik nu gaan zoeken maar vragen is makkelijker.... :lol: ...hoe lang groeien ze nog door nadat de klok om is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Mena,

 

Zitten die s5's voor de guerilla niet vol rot tegen de tijd dat ze goed bloeien?

Welke maand dacht je ze te oogsten? of was je van plan te verduisteren op de een of andere manier?

 

binnen ziet er mooi uit !

 

mvg. Biscuit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mrt thanx ben jij al bezig met een nieuwe ronde.......

@ No-zem ze groeien nog een dikke 3 weken door nadat de klok omgezet is (12/12)

@Gorillabiscuit was van plan om ze midden/eind sept te oogsten maar dat ligt aan de mais soort die er komt te staan :)

ga ze trouwens 14 dgn binnen onder de lamp voorgroeien en rot ja dat ligt hoe de zomer gaat worden en ik hoop heel goed :lol:

Greetzzz,M :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup..druk aan het verbouwen, dinsdag komen 60 nieuwe meiden... komt goed. Thanx :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mena,

 

 

Dat ziet er allemaal goet uit man. Ik hoop dat je weer dikke knotsen mag oogsten. Ik volg je stilletjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s6 met de s5....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mrt ok dan suc6 met klussen en verwen je dames maar lekker dinsdag dat je maar een betere start als mij krijgt :(

@ Johnny Thanx man ik hoop eigenlijk stiekem op nog dikkere :) Maar die van jouw zien er ook lekker uit :lol:

@ tim Thanx suc6 kan ik altijd gebruiken :)

Greetzzz,M nu eerst ff een cheese berry :rofl @stikkie...... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 12 vandaag gaan ze op 12uur

heb vanaf nu 4 lampen branden lampen laten zakken tot 1.10m (1.10 is van lamp tot bovenste laag grond)

vanmorgen hebben ze een ontbijt gehad van een 1/2 Liter met een Ec 1.47 met een ph van 5.5

 

 

 

 

gallery_27127_11644_33276.jpg

gallery_27127_11644_141532.jpg

 

gallery_27127_11644_180475.jpg

 

Met deze stek ga ik een test doen en komen er foto's morgen B)

 

 

gallery_27127_11644_85599.jpg

 

Groet,M :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er mooi en heerlijk uit..

 

ahah :spliff:

 

succes B) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kleine stek is dat mijn nieuwe dame/moeder..?? :spliff:

Hopen dat de tnt er voorzichtig mee omgaat..!!

Kan niet wachten om met deze genetica te gaan spelen.. B)

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...