Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 onder 4x600w Again.....

Recommended Posts

@ Jerry Thanx man gaat zeker hard nu 8ja ik moet nog 5wkn :tu

@ MarkZ yep maar jij mag ook niet klagen :D

@predator ga na deze spoelbeurt weer volop gas geven :D

@ Tim Scherp hoor :) was idd te warm in me hok afzuiger van 35 naar 45% gezet en 1 ventilator een tandje sneller gezet.

Greetzzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 29 12/12

 

Net voor de 2x 8ter elkaar gespoeld alles erin maar zonder A&B dat is my way spoelen 40ml pk boost/biocrop 15ml enzym+/roots

wel vergeten me water af te zuren :D

Greetzzz,M :)

 

gallery_27127_11644_373916.jpg

gallery_27127_11644_143973.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesus..gaat lekker M.

 

Keep up the goodwork m8t :D

 

Gr. Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Mrt gewoon het gas erop hé De kalender is ook niet slecht ofnie......... :)

Greetzzz,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOEM!

 

Hokje vol haha,gas dr`op :D

Ziet er goed uit Mena!Succes.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bomen mann :D

 

keep up the good werk mena!

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mena mooie soortje kweek je daar heb haar al een aantal keer mogen roken maar nog nooit mogen telen... die s5 das tog een haze-achtige??? van welke breeder is die ik kan er geen zaad nix van vinden...

 

veel succes nog met deze prachtige strain

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanx Mrt gewoon het gas erop hé De kalender is ook niet slecht ofnie......... :)

Greetzzz,M :D

 

 

HOE KOMT MIJN VROUWTJE AAN JOUW MUUR TE HANGEN??

 

:) ;) :tu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan zeker lekker, over lekker gesproken....

ik krijg altijd zo'n lekkere kriebel in mijn neus als ik S5 rook... hebben jullie daar ook "last" van? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor de complimenten Boyzzz :tu

@Mrt oeps..... :D Ze ligt ook nog gratis bij de shop waar je de roofmijten mot ophalen :D

@Hrs thanx en kan kloppen S5 verkorte Amnesia 9 weeks is alleen in stek verkrijgbaar en er bestaat geen zaad van.

check me vorige verslag is staat er genoeg overin onderaan dit beicht ff op me link drukken 30xS5 liggen te zonnen onder 4x600.

Greetzzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds erg mooi uit en het zal ook wel heerlijk bij je ruiken want zelfs mijn s5 moeder die niet eens in de bloeit staat ruikt al heerlijk :)

ik zie ook dat de bamboe stokken al klaar staan :D

succes, en laat je niet te veel aflijden door je poster he, worden de andere dames in de ruimte zo jaloers van :tu

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Stikkie yep de tijd om zonder op te vallen ff naar me hokkie gaan is voorbij, als ik water ben gaan geven (moet dan wat potten verschuiven) ruik ik helemaal naar die verukkelijke zoete weeige haze geur :D Het plakt nou ook al als een gek.De bamboo stokken laat ik voorlopig ff staan beschadig nu het zo lekker ga maar ff zo weinig mogelijk wortels.

 

On topic DAG 32 12/12

Dames hebben na de vorige 2 spoel beurten vandaag weer voedings water gekregen zo rond de 1200ml per plant Ec 2.00 Ph 5.8

ze drinken goed normaal moet ik om de 3dgn geven in dit stadium ze stonden behoorlijk droog ga dus nu om de 2dgn wateren . Wat hebben de dames op.....40l water,40ml pk boost/biocrop 15ml enzym+/roots. Volgende week ga ik voor de laatse x weer preventief een kolonie roofmijten uit zetten.Ga ook niet op spint controleren voor zover heb ik nix gezien, en zijn die mijten er voor me gevoels rust. Ok picatijd voor deze vrijdag Enjoy................Greetzzzzz,M :rolleyes:

gallery_27127_11644_214925.jpg

gallery_27127_11644_165485.jpg

 

gallery_27127_11644_111913.jpg

 

gallery_27127_11644_232250.jpg

 

gallery_27127_11644_35838.jpg

gallery_27127_11644_203530.jpg

 

gallery_27127_11644_368223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeeeerlijk :D

krijg al helemaal zin in deze dame :rolleyes:

ik snij vanavond wat stekken van de s5 mamma (voor back up) en zet haar dan in het bloei hok zodat ze met een week of 3/4 bestoven kan worden door de madonna..

 

ik denk trouwens dat dit 1 van je betere rondes wordt..!?

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durf het niet hard op te zeggen maar........ :D bahbah heel me armen plakten net al moest gewoon gaan dochen en met dreft me armen ontsmetten en dat voor dag 32 :rolleyes: p.s daar moet ik er ook 1 van in me hokkie madonna/S5 ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke bloei speurt gemaakt ouwe,

gaat zo te zien helemaal toppiee :rolleyes:

:D

 

pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 maar :rolleyes:

ik dacht je hebt daar vast wel ergens een mooi tentje voor leeg/klaar staan ;)

jij hoort uiteraard bij de eerste die ze heeft staan :D

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er met je bladeren ?

ze staan een beetje te bol.....

 

te hoge temp, incl teveel water = slechte verdamping.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er iets niet goed is aan je bladstand, moet je dit probleem verhelpen.

Het is een stagnatie in je bloeiproces.

 

maargoed laat ze zwellen... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaker water geven ;) staan de bladjes ook niet meer zo :D

 

vast ook nog wel plek straks voor een herijuana/s5 ergens (sinds gisteren is de S5 bij een Herrie mannetje gezet voor bestuiving) ?

 

 

Als ik op later tijdstip stokken plaats (kom er niet onderuit bij de topzware herijuana's) doe ik dit altijd aan de rand vd pot, kun je zo de stok langs de potrand schuiven en geen wortels beschadigen en omdat die S5 toch grotendeels schuin over de potrand groeit gaat dat ook daar goed.

 

zit nog erg te twijfelen nu hoor, of ferro of die growpro opmaken... denk toch maar dat ik de ferro cans open maak en ff jouw schema erbij ga zoeken, kans dat je nog een PM krijgt van me :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt als een knock out soortje lostchild.. :rolleyes:

Ben je alleen niet bang dat de kruidige (niet echt lekkere) smaak van de heri die van de s5 aantast..???

 

In welke week bloei heb jij de bestuiving gedaan..?

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een oerwoud weer daar bij jou.. je hebt het goed vol gekregen !

 

Ziet er in ieder geval gezond en erg lekker uit !

 

Succes !

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lost,ga ik ook doen om de 2dgn zeg maar tussen de 600/800ml naar behoefte

Zeer zeker heb ik daar plaats voor mooie knockout combi wordt dat levensgevaarlijk alleen voor de ervaren rokert :D

en ga de stokken zolang mogelijk uitstellen er moeten er min 4 en max 6 in per plant in en ben ff gaan graven in me geheugen en kon me herinderen dat ik in week 7 nog nix had staan en dat was 1 van me beter oogsten je beschadigd de wortels tog wel behoorlijk met dat aantal stokken erin.ferro vind ik personlijk een goede keuze reden waarom geen tekorten en overvloed.enzym= is trouwens 15 euries voor 1 liter is nog te doen tog?hier 2 oude pica's van 1 van me beste oogsten dag 34 12/12 zonder stokken.

 

gallery_27127_10977_66950.jpg

 

gallery_27127_10977_139826.jpg

@stikkie Thanx Mate ;) ben bezig met een ander project 8/9x600w in een 3x3 mammoth intense... is dat wat ;)

@Sjon ja lekker he nou nog een goede afloop pfffff wat duurt een maand dan lang.... :D

Greetzz,M :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer heerlijk uit wat een fantastische soortje ist ook he :rolleyes:

Keep up the good work

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Josso hoe ist nou zag ergens hier op wf een foto van je in buiten actie meen op een balkon ergens ;) goed bezig :rolleyes: ja heerlijk soortje voor de rokert helemaal.Check stikkie's rookverlagen maar is. ik pm je wel tegen de tijd dat die klaar is altijd lekker voor bij de koffie tog :D snapte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...