Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 onder 4x600w Again.....

Recommended Posts

S5 vs PP = appels vs peren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen kunnen echt wel dikker zijn.

kwestie van klimaat,licht,voeding....

 

Dat is mijn mening....

 

Maar einde discussie :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pp zou nu iets verder zijn, maar die smaakt lang niet zo lekker :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toppen kunnen echt wel dikker zijn.

kwestie van klimaat,licht,voeding....

 

Dat is mijn mening....

 

Maar einde discussie :o

 

Mijn Top kan ook wel dikker maar dat is die ook nie.... :nerd

Maaruh wil jouw dikste top en de mijne wel naast elkaar leggen hoor jij zit ook op dag 39 nu tog...

denk dat de mijne meer aantikt wedden we wonen praktische om de hoek :lol:

Greetzzz,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelletje kinderen met "Die van mij is langer" :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo gozer ben een tijdje niet langs geweest.maar dat ziet er toopie uit man wordt weer een mooie ronde denk :nerd

 

groetjes lijpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, slim plan vd stokken ik heb er ook alweer een paar klaarstaan :P

 

Misschien moet je tim als alles klaar is maar eens om zijn oren slaan met 1 van zijn PP toppen en 1 van jouw s5 toppen, kijken welke harder aankomt als je toch bij elkaar om de hoek woont (wel ff verslag vd battle svp) :nerd

 

wel gjappig dat een grotendeels indica hybride met een haze vergeleken wordt, aardappels met aardbeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey makker,

 

Wat een hok vol juwelen daar zeg!Echt helemaal grandioos :nerd

Mooie plannen heb je in het vooruitzicht.

 

Succes met de voortgang!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mark Jaaaaa maar ik kan met die van mijne het hoekje om :lol:

@ Yooooo Lijpe nou nog 3 wkn uitzingen ben benieuwd wat het in de weegschaal gaat doen,maar ben bescheiden als het maar boven de 1500gr komt ben ik een tevreden man :P

@Lost yep wou eigenlijk tot week 7 wachten maar ze werden me te breed, Enzo komt er tog meer licht naar onder is tog zonde want die doen net zo hard mee.En aiiiiiiiii die toppen worden zo hard als steen :)

@ Zeebodem Ja mooi hé nu beginnen ze langzaam te zwellen,en heerlijk te geuren :o En yep ben druk bezig maar ik moet ook veel mondjes vullen he... :lol:

 

On topic dames hebben net weer voedings water gekregen naar behoefte 600/1100ml met A&B enzym+/roots/pk/biocrop. Met een Ec van1.99 en een ph van 5.8

Hierna krijgen ze weer een spoelbeurt. maandag weer pica's.

Greetzzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 41 12/12 ff wat pica's.......ander toestel is naar de klote dus ff met een oude toestel geschoten Greetzzz,M :nerd

gallery_27127_11644_736295.jpg

 

gallery_27127_11644_1021905.jpg

gallery_27127_11644_101781.jpg

 

gallery_27127_11644_14101.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selamat Mena .

 

Ik heb ze net met je vorige oogst vergeleken,maar het is nu toch een stuk dichter.

Vergelijk het maar eens zelf ,dan zul je waarschijnlijk wel blijer worden.

 

S5 lijkt me ook een goede kandidaat om met een goede Thai wiet te kruizen.

(heb weer een nieuw topic geopend over Thai x Haze)

 

Nog iets meer dan 3 weken en je kunt je weer de blaren op je vingers knippen

 

veel kijkplezier toegewenst

(hoe langer je kijkt, hoe meer CO2 voor de plant)

 

Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn mooie toppen hopen dat die van mij net zo worden :P

 

maar die s5 haze is hier ook zaad van te koop ?

ik kan er verder nergens iets over vinden geen genetica kun

jij me hier iets over vertellen ?

 

greetss en keep the weed green and the budz bigger :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, stek-only, is al vaak gevraagd :P

 

En het ziet er nog steeds lekker uit Mena, de opbouw van S5-toppen ziet er zo mooi uit :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Enter selamat jij ook al met zoon spannende kruizing S5x thai is zeker een mooie kandidaat :P wordt weer een mooie aanwinst voor de liefhebbers stikkie is bezig met S5x Madonna Lost S5x Herijuana heerlijk allemaal en yep ga over 3 wkn lekker old skool knippen met het handje en yep incluis Blaren :lol: leuke quote van soma hier: Als ik naar me planten kijk en controleer, en ik zie ze bewegen in de wind door de ventilator is het net alsof me planten meteen als ik begin te ademen mijn koolstofdioxide opzuigen en zeggen: hey thanx en ik zeg hey thanx voor de zuurstof....... :lol:

 

@Juicyweedy een paar gasten uit nijmegen hadden een amnesia gekruist en daar tussen zat een kortbloeiende pheno tussen en daar is die van gaan stekken en omdat de uitwerking zo heftig is hebben ze haar de naam S5 gegeven er is hiervan geen Zaad verkrijgbaar clone only.....

 

@Mark thanx we proberen ze lekker te houden he :o ff vetmesten nog :)

Greetzzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wordt inderdaad een mooi resultaat mena.. :nerd

planten zien er nog vitaal uit en toppen worden met de dag groter en zien er al heerlijk uit.. :lol:

wij moeten binnenkort als we alle 2 klaar zijn maar weer eens afspreken :P :o

 

succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Stikkie,En dat gaan we zeker weer doen koffie met en haasje erbij......Altijd lekker :P

Greetzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Mena dit gaat echt lekker! Maar je dames staan dan ook vol in de zon he met die 4 x 600.

Ik gun je 1/1!! :P :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja klopt mooi kasje op een dakterras :lol:

 

Gaat ng steeds heerlijk he.

ja hou de rookverslagjes van stikkie allemaal bij :P

het is gewoon een top soortje die S5.

ja en die kruisingen waar stik mee bezig is lijkt me helemaal een mond vol met smaken.

 

En zon gebakje bij de koffie gaat er altijd in :lol: hehe

denk dat ik al lang niet meer gebak heb gehad van zon goed bakkertje :o

 

Blijf je volgen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Greenfingers Thanx dat gun ik mezelf ook wel :P kan niet op de zaken vooruit lopen maar zal op en nabij de 0.7gr de watt uitkomen denk ik , en in het slechtse geval op een taakstraf en een boete.... :o

Greetzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo mena,

 

Dat zou zeker lekker zijn. Ik wil ook S5! :nerd eerst de santa maar even afmaken.

Zit nu op dag 25. Vandaag spoelen en daarna rustig met pk beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Juicyweedy een paar gasten uit nijmegen hadden een amnesia gekruist en daar tussen zat een kortbloeiende pheno tussen en daar is die van gaan stekken en omdat de uitwerking zo heftig is hebben ze haar de naam S5 gegeven er is hiervan geen Zaad verkrijgbaar clone only.....

 

Klopt idd, en volgens betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de kruising jack herrer is, als ik er zo over nadenk proef je dat ook wel een beetje.

Ik krijg mijn steks iig van de "echte" s5 mama en daar ben ik stiekem toch wel heel blij mee :nerd

 

p.s. de nijmeegse boys zeggen zelf dat de S5 10 weken moet ipv 9... en als je dr stiekem over nadenkt... wordt ie rond week 10 pas echt goed amber.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehehe Goed geinformeerd Haxxorz denk dat we het over dezelfde mamma hebben Deze komen nl uit 024 :o in principe om het verhaal goed af te maken zijn die boyzz er met ruzie uitelkaar gegaan.En heeft die van de breeder zeg maar enkele stekken hiervan meegenomen.En die dan weer door gestekt heeft :P In de winter periode als het wat kouder aan de voetjes van de dames is kan die wel een week langer maar goed ligt er natuurlijk ook aan wat je boven de dames hoofd heb hangen en klaar is klaar of course. En te Amber daar wordt je zoooooo stoned van t beetje high is ook wel prettig tog.

Greetzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de S5 gerookt... eergister en ik leef al 2 dagen als een fokking zombie :nerd ....

 

sterk spul!

 

wel lekker hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Josso hou het topic goed in de gaten dan weet je waneer er koffie met gebak is :P

@Mrt ja je moet het niet als een pp draaien. Zelf rook ik er maar een klein stikkie ( 1 rizzla kleine vloei )van, is al genoeg voor mij en dat pas voor het slapen :o Greetzzzz,M :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon bijna puur ook lekker hoor.... Maar wel héél heavy :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...