Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

GAVITA Pro 1000 DE

Recommended Posts

nog even over de double ended lamp en het draadframe in de single ended buis:

 

Het minste verlies heb je met de draad juist naar beneden. Aan de reflectorkant heb je er meer last van dan aan de plant kant. Het scheelt inderdaad gewoon licht!

 

Een ander zeer groot voordeel van de double ended lamp is dat hij veel nauwkeuriger gepositioneerd kan worden in de reflector. Een Single ended lamp wil nog wel eens "zakken" in sommige reflectoren door de slechte fitting: daar gaat je lichtbeeld! Met de arc tube precies in het midden (en kijk eens naar de lengte van de arc tube, deze is relatief heel klein!) heb je betere optische kwaliteiten (lees betere lichtverdeling). De lamp is gasgevuld omdat hij veel warmer wordt dan een 600 watt. Doordat hij gas gevuld is en niet vacuum kan hij zijn warmte beter kwijt en kan de arc tube kleiner gehouden worden.

 

Hier een plaatje van de double ended lamp:

post-5211-1286630893_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een oerwoud heb je daar al zeg. Ik ben benieuwd wat je gaat presteren onder 1000W. Leuke test omdat je die 1000 watters zeer weinig tegen komt in NL.

 

 

Succes!

 

 

Johnny :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker hoor hiero !!!!

 

succes met je kweek laat de toppen mar komen dan he :popcorn:

 

 

gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer wat geleerd whazzup, heb laatst in een stukje van philips gelezen dat t stangetje naar boven moest wijzen. Nu ik weet hoe jij meet ga ik maar van jou verhaal uit.

 

@Amnees, uuuuhm....ik mis het kapje om je temp sensor...?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ ph: lief zijn he!

Mun hart zit op me tong maar dat ken je wel denk :wave:

Maar ehhh zou je mij ze willen delen...je hazeeejes..als ik lief ben op aardse aarde en jou hazzee probeer online te temmen.....:popcorn:

 

Kijk zoiets...

 

Ga je nog wat aanpassen?

lv.temp.voeding,luchtverplaatsing?

Licht intens vraag een andere balans(voor optima result)als je me serieus wild nemen althans :)

En dat zonder los zand.lol

Mijn ervaring is dat amnees bol blijft bij de gangbare temp en schiet met 29+ en dat schieten(helaas kan ik je het niet meer laten zien door jou) brengt gewicht maar dat is mijne ervaring met amneesjes.

Door dat schieten krijgt ze meer lucht/bloem en uiterlijk.

 

 

trouwens elke schommeling kost je gramme hoedanook!

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het goed dat je met me meedenkt, maar maak fatsoenlijke zinnen. als je iets vraagt, maak er dan een echte vraag van. ik volg je maar voor 60%. voor jou ziet het er misschien heel erg logisch uit wat je typt, voor mij en evt een ander NIET.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zucht..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

enne dat kapje om die sensor, bij licht uit draait afzuiging op minimum stand, bij licht aan op maximum stand, dus of die sensor 28 of 38 graden celsius meet dat maakt niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht...

 

En ehhh racker ze ademen dag en nacht.....net als wij,alleen in de n8 is het minder :popcorn:

 

Ik zal me maar op de achtergrond gaan houden,als het lukt :)

 

Oje me nederlands was op school altijd een 5je ,sorry,maar de bio een 9

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

half uurtje geknutseld met als resultaat:

 

90 Liter bak

dompelpomp

pe slang met 4 rayjets per pot

 

kwa voeding ben ik er ook uit:

 

hypro Terra

aptus wortelstimulator

aptus regulator

aptus topbooster

aptus p-boost

aptus k-boost

aptus fulvic blast

hesi ph-

flesje magnesium

 

ik geef ze nu pH 6,1 ec 1,5

 

de plantjes gaan lekker, zodra de bloei begint zal ik foto's maken, nog even geduld :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha terug van vakantie en dan wordt ik verwend met dit topic :popcorn:

Ik heb nog nooit (cannabis) resultaten gezien van de Philips 400v 1000w DE Electronic lamp.

Ik ga rustig zitten en ben erg benieuwd.

 

We gaan voor de Cola's

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie hier, scrog zonder net

 

gallery_25783_10976_3145630.jpg

gallery_25783_10976_4637063.jpg

gallery_25783_10976_15166.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal heerlijk groen uit ben benieuwd wat die lamp je gaat brengen :wacko:

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle bos hoor en een hele mooie kleur ook.. <_<

Ik ga je zeker volgen!! :wacko:

 

F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knik,knak buig,mooi op één hoogte :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep als er agenten binnenvallen zullen ze meteen door de portofoon roepen "we hebben er weer 50 gevonden, over"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

whip those bitches in to shape :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Leuke setup heb je daar. Zal ik zeker gaan volgen.

Ben erg benieuwd naar je eindresultaat en hoe hoog je planten gaan worden uiteindelijk.

 

 

Succes en keep it green!!!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha weer 50, de ruimte is een en al hok! Net een doolhof, komt geen einde aan ahahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal vanavond wat foto's maken als het licht uit is, 't gaat prima, heb de afgelopen dagen de grootste bladeren weggehaald omdat het onderin wel erg donker was. de ruimte is goed gevuld maar zit nog steeds met een paar kleine ruimtes die ik eigenlijk gevuld wil zien, niet dat er nog toppen bijkomen, maar moet ze even beter positioneren. sinds 12/12 zijn de planten niet echt meer gegroeid. de lamp hangt nog steeds op dezelfde hoogte, 70/80 cm boven de toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had net zo goed een van deze als moeder kunnen gebruiken, wat een hoop internodes, mooi hoor :offtopic

80cm das best dichtbij voor een 1000w, wat is je temp bij je top?

 

zien er goed uit, ben benieuwd :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

meneer stekhoer was hier en die zei ook STEKKEN VAN MAKEN, maar vind het zo ook wel mooi.

 

correctie 1150 watt op 80 cm, temperatuur precies op de top? durf het niet te zeggen, maar de haartjes staan mooi overeind dus ik maak me geen zorgen over de temperatuur. temp in de ruimte zelf komt niet boven de 30, minimum zit rond de 18 met kachel aan in de schuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit..!!

Mooi ook hoe je aptus en de lamp de planten drukken en een scrog maken.. :whistling

 

Blijf dit geweld zeker volgen..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet wachten op de 1000w monstertoppen. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...