Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

GAVITA Pro 1000 DE

Recommended Posts

lamp hangt er 60 cm vanaf, niet meer niet minder, en idd geen krullende bladeren. wil iemand nog wel eens een test zien doen met de lamp op 60 cm ZONDER regulator.. wellicht dat je dan krullende/verbrande bladeren ziet.

 

 

heb er zelf ook over nagedacht om er 1 grote spiegelbol van te maken. wil als deze ronde klaar is toch wat isolatie aanbrengen en dat afwerken met iets wat veel licht reflecteert.

 

ik volg gewoon het aptus expert schema dus ook de topbooster gebruik ik al een paar weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
huh??welke test?? :verrygood

 

 

Er was toch een keer een test gedaan op het forum welk materiaal het beste reflecteert.

 

groet rod

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schuif ook aan amnees. ik was de kweekverslagen een beetje uit het oog verloren. dit is een hele mooie en intresante test. maar dat hoef ik jou niet te vertellen :P

 

je planten zijn ook heel mooi en gezond :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er was toch een keer een test gedaan op het forum welk materiaal het beste reflecteert.

 

groet rod

 

Wat ik zei over reflecterende zilver-opgedampte platen is precies wat ik denk en weet dat goed is. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en welke platen zijn dat dan? adresje? prijsje? afmetingen?

 

heb je niet toevallig 6m2 aan aluminium waar de kappen van zijn gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ben ik geen spiegeleroloog, maar vraag me wel af of een spiegel van folie vergelijkbaar is met een spiegel van glas. wel als je erin kijkt misschien, maar gaat erom welke kleuren deze opneemt of terugkaatst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee want bij een spiegel van glas is het een zilveren folie die achter glas zit geplakt.

Bij een opgedampte spiegellaag is het via een elektrolyse procedé het materiaal behandeld.

Daardoor reflecteerd de laag veel beter en hoeft het ook geen 2x glas te passeren zoals met een gewone spiegel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dus die vellen van bon-prix zouden het beste zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

ik wou dit ook al toepassen in me testhokje,

gezien ik dit graag wil proberen....

 

en met folie kun je makkelijk, alles beplakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het spiegelende materiaal van de link ken ik niet maar het zou me niet verbazen als het precies is wat je zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het fijner om met stugger materiaal te werken dan plakfolie, daarom is m'n hok ook van spaanplaat en niet van zwart/wit folie. zoiezo kan ik het nergens op plakken aangezien er nog isolatie aan de binnenkant komt. dus word toch schroeven of de folie ergens anders op plakken en dat tegen de balken aan schroeven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kijk ik had ergens een testje of zoiets gezien hier op het forum kan hem alleen niet meer vinden maar

daar hebben ze gekeken welk materiaal het beste het volledige spectrum weerkaatst, en daar kwam spiegel

materiaal slechter uit dan gewoon zwart/wit folie.

 

Nah trouwens om eerlijk te zijn heb niet echt gezocht hoor word altijd helemaal tierelier van die zoekfunctie :verrygood

maar hij moet ergens staan.

 

groet rod

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vroeg me af of je voor deze ronde ook al 'ns de aptus topbooster had gebruikt

 

ik wel namelijk en ik vind dat de toppen zo ontiegelijk hard er door worden!!

al in week 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh zo, jep gebruik het nu bij elke kweek, op mapito en op aarde, ben zoiezo te spreken over het gehele aptus assortiment, heb wel het idee dat vooral k-boost de top harder maakt. maargoed 't is weer afhankelijk van zoveel factoren of je toppen hard zijn of niet dat het erg moeilijk is om per definitie te kunnen zeggen dat iets werkt. maar op aarde zoiezo altijd vrij compacte toppen, degene die eens wat wiet testen zeggen dit ook vaak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ook de niet kompakte stukken

de losse buds vind ik veel harder dan voordat ik topbooster gebruikte

gaf eerst alleen canna flores en pk

dus heb geen ervaring verder met topboosters van welk merk dan ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep heb ook zelden fluf, zijn gewoon mooie buds maar een stukkie kleiner.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lamp hangt er 60 cm vanaf, niet meer niet minder, en idd geen krullende bladeren. wil iemand nog wel eens een test zien doen met de lamp op 60 cm ZONDER regulator.. wellicht dat je dan krullende/verbrande bladeren ziet.

 

Zet deze draai maar 1op1 en ik ben die iemand!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ chriet, je kweekt voor het eerst SSH he?? 't verschil wat je waarschijnlijk ziet/voelt heeft waarschijnlijk meer te maken met haze eigenschappen dan de topbooster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

dag 47 12/12

 

1 plant rechts achterin stond voor het oog te droog, heb d'r een liter of 10 water gegeven met als resultaat dat ze dat niet kon behappen en de plant ging tegen de zijkant aan hangen. duurde even voordat dat water weg was, nu is het vochtgehalte weer op peil. omdat het toch nog een beetje hing en de toppen van andere planten ook steeds verder naar buiten wilde vallen heb ik van die jojo's aangeschaft. zitten er ongeveer 45. voor de volgende ronde ga ik zeker iets fatsoenlijkers maken dan zo'n ketting want het probleem van die ketting is dat je alle toppen naar mekaar toe trekt en dat schiet natuurlijk niet echt op. maargoed..

 

temp min/max 15/28

LV min/max 27/45

 

ec 1,8 pH 6,3

 

gallery_25783_10976_2482497.jpg

gallery_25783_10976_4721827.jpg

gallery_25783_10976_3484582.jpg

gallery_25783_10976_2079911.jpg

gallery_25783_10976_1282488.jpg

gallery_25783_10976_2339419.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ chriet, je kweekt voor het eerst SSH he?? 't verschil wat je waarschijnlijk ziet/voelt heeft waarschijnlijk meer te maken met haze eigenschappen dan de topbooster.

 

nee ik snap wat je bedoelt

 

maar de vorige ronde met mn pp had ik het ook al opgemerkt

mn client dacht dat ik ze bespoten had zo hard waren ze

 

maar ff ontopic

nu heb je pas echt de touwtjes in handen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep kep ze aan de ketting gelegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hoor die jojoj's....

Maar waneer zie je nu of ze minder gaan drinken..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oempff, dikke toppen man!!!!

 

Ziet er erug lekker uit ;) ;) ;)

 

Ben benieuwd hoeveel dit wel niet gaat worden. Ik hoop voor je dat het nog ff lekker blijft knallen daar in dat hokje van je.

 

Keep it Up :wub:

 

Groeten SKUKUZA

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...