Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

GAVITA Pro 1000 DE

Recommended Posts

@ ouwe ketser, dat PH er verstand van heeft zie ik zelf dan weer wel, wat me WEL stoort aan 'm daar heb ik al zat over bericht.. dus hoeft wat mij betreft niet meer aangehaald te worden. en dat doe ik dus ook niet meer, tenzij ik me niet kan inhouden :wub: ik kan zelf ook bot uit de hoek komen maar meestal zit er wel een kern van waarheid in wat ik zeg. (dat scheelt vind ik zelf)

 

@ stikkie,

 

de juiste lamp in dit hokje of het juiste hokje voor deze lamp ;)

 

denk dat doc een berg van die lampies op voorraad mag gaan leggen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet wachten op de wekelijkse update :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon rustig van je joint sucken doc en relaxed achter over op de bank wachten op je beurt update komt van zelf :lol:

 

Groet Bl0wer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

dag 53 12/12

 

heb de voeding omhoog geschroeft, heb van alles de dosis verdubbeld, en wat minder hypro terra meegegeven. opeens komen er naast enkel groen ander bladkleuren naar boven, geel, paars, zwart in de punten, maar het verschilt heel erg per plant. de middelste is nog vrij groen, links achteraan is er het "ergst" aan toe. haartjes beginnen bruin te worden, maar zie ook een 2e bloei komen. kwa formaat zijn ze maar ietsjes groter geworden, maar kwa compactheid/gewicht voel ik duidelijk een verschil met vorige week. zoiezo heb ik altijd deze week van de bloei dat de planten even stil lijken te staan kwa formaat, dit duurt soms een week, soms 10 dagen, maar daarna komt die eindsprint..

 

ec 2,5 pH 6,4

 

vrij fors dus, maar ben voorheen vrij voorzichtig geweest met voeding, nu mogen ze even een weekje flink voeding opnemen en zal wel zien wanneer ik stop met voeden.

 

de kleur deed me denken aan chriets ssh's.. als ik kijk naar de foto's van zijn dag 56 (week 8 dag 7) zie ik grote overeenkomsten kwa bladkleur, dus waarschijnlijk zal de bladkleur dezelfde kant op gaan..

gallery_25783_10976_3028744.jpg

gallery_25783_10976_690732.jpg

gallery_25783_10976_4237758.jpg

gallery_25783_10976_3208093.jpg

gallery_25783_10976_3133821.jpg

 

@ doc, u ziet, u vraagt, wij draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gloeiede gloeiende,wat gaat hij weer lekker amnees. :lol:

gaat echt wel goed komen met deze kweek.

een goede lamp is erg leuk maar een goed stuk ervaring laat hem echt zijn best doen.

ga je verder volgen, ziet er tot zover gelikt uit.

wish ya the best cola s ever :lol:

 

grtn Erazer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoge waardes Amnees...Beter verkleurd blad tegen het eind, dan in het begin :lol:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie aankomende knuppels. ;)

Knallend naar de kilo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat staan er zeer gelikt uit amnees

keep it green

 

ABI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je je planten door de hoge voedingsgift nu gewoon vernökt hebt! :lol:

 

Ik zie het als soort hebzucht door te denken dat meer voeding beter zou zijn,maar ben door ervaring wijzer dat dit niet het geval is zullen we maar zeggen! ;)

 

De planten krijgen door de overvoeding zeg soort vervetting waardoor ze eerder afgebloeit zullen zijn,waardoor de(goede!) bloeicyclus niet afgerond kan worden wat de opbrengst/kwaliteit niet ten goede komt! :lol: (kan je het wel mooie kleuren vinden,maar dan kan je beter andere soort zetten die die kleuren van zichzelf heeft!) :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe

Het resultaat gaat het zeggen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bladkleur was bij mij geen probleem

echter wel de verdamping

door te lage lv

hierdoor werd het blad erg hard en had in mijn ogen weinig assimilerende functie

 

hou je lv en de temp in balans!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat je je planten door de hoge voedingsgift nu gewoon vernökt hebt! :lol:

 

Ik zie het als soort hebzucht door te denken dat meer voeding beter zou zijn,maar ben door ervaring wijzer dat dit niet het geval is zullen we maar zeggen! ;)

 

De planten krijgen door de overvoeding zeg soort vervetting waardoor ze eerder afgebloeit zullen zijn,waardoor de(goede!) bloeicyclus niet afgerond kan worden wat de opbrengst/kwaliteit niet ten goede komt! :lol: (kan je het wel mooie kleuren vinden,maar dan kan je beter andere soort zetten die die kleuren van zichzelf heeft!) :D

 

kusjes fotografe

 

Hij bedoeld,voed om maat niet op vooraad!

 

Kvind geel ook een veel mooiere herfst kleur...

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien der zeker verukkelijk uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar de laatste weken, ik kijk uiteraard geintreseerd mee aangezien jij aan het doen bent wat ik nog moet doen :lol:

Zie ik nu goed op de foto's plekjes van meeldauw?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep had ik een tijd geleden al gepost, zit idd meeldauw op, had een flesje fungone extract gekocht, maar vond het toen zonde om het erover heen te spuiten, even aangekeken maar de meeldauw werd erger dus vandeweek alsnog eroverheen gespoten.

 

@ All.. tnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de strek na 12/12 +-

 

Volgens mij kan je de planten later op 12/12 zetten of zie ik het fout?

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet in deze setup de planten later op 12/12 ...hehehe deze staan al 7weken op voorgroei.

 

Maar gewoon in je tentje,dan moet je rekening houden met de bezetting (goed vol met scheuten)

Doordat ze minder strekt is er ook een gevaar van open plekken.

Daarom vraag ik naar der strek.

 

Snappie?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
WAT?

 

;)

 

 

salu2

Pierre Paf

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Ik begreep alles wat er gepost is in dit topic.

 

maar nu ben ik even de draad kwijt :lol:

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 top zag er verdacht uit, kon er zo wat blaadjes uit trekken, rot vanbinnen, deze heb ik in z'n geheel eraf geknipt en woog 85 gram nat nadat ik 'm in stukken heb geknipt. dit was een vrij grote top maar er zitten wat grotere tussen, ook wat kleinere..

 

zal het goed in de gaten gaan houden allemaal, heb in ieder geval elke top geinspecteerd maar dit was de enige.

 

en dat op dag 59 pff.. had ze beter vorige keer afgezuurd water kunnen geven ipv die opdonder.. ach weten we 't voor de volgende keer.

voorlopig blijven ze nog nieuwe uitlopers maken met verse witte haartjes erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je dat atmospehere wel eens een stuk gepost had over toprot. volgens hem onstaat dat veel eerder als je eind bloei te veel en te lang voeding blijft geven. daardoor zouden de planten meer moeite hebben om te kunnen verdampen. en dat zou voor toprot gaan zorgen.

 

dat heeft ie al meer dan een jaar geleden ergens geplaatst. ik ben er toen op gaan letten ook bij andere in kweekverslagen. en mijn conclusie is dat hij gelijk heeft.

 

ik weet helaas alleen niet meer waar dat stuk staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uh foto .....

 

Van de kwante nicers....

Share this post


Link to post
Share on other sites
kwa formaat zijn ze maar ietsjes groter geworden, maar kwa compactheid/gewicht voel ik duidelijk een verschil met vorige week. zoiezo heb ik altijd deze week van de bloei dat de planten even stil lijken te staan kwa formaat, dit duurt soms een week, soms 10 dagen, maar daarna komt die eindsprint..

 

Dat is precies wat ik nu ook ervaren heb. Het lijkt lang stil te staan maar dan gaan ze opeens weer. Dus je had inderdaad gelijk. Ik geef niet graag anderen gelijk, maar in dit geval met alle plezier!

 

Ziet er trouwens goed uit Amnees. Succes met de laatste loodjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...