Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

GAVITA Pro 1000 DE

Recommended Posts

;)

 

zoiets?

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reactie's, iedereen. Armatuur van 4 KG is inderdaad nog acceptabel voor een tentje.

En met 1000 watt moet je een meter afstand houden, maar wellicht kan je in de 600/700 watt stand toe met een stukje minder.

 

Ik hou de verrichtingen in de gaten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nithalm

hoezo zeg jij bedankt voor de reacties?

heb ik jou een reactie gegeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chriet Tittulaer

 

Jij niet, maar whazzup en spikey wel.

Je moet alles text even zorgvuldig lezen, maar dan is het antwoord toch echt daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry

ik zat ff middenin een complottheorie ;) :D

 

ik dacht gewoon dat jij Amnees was met een andere account

 

hoe vaag is dat????!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel vaag ;) Amnees zal ik je topic een beetje opschonen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach beetje vaagheid kan gebeuren met al dat geblow :D laten we 't lekker ontopic houden, we moeten nog 9 weken ;) ik zal zoals ik bij elk topic doe gewoon lekker mooie foto's posten en info geven over hoe/wat. klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wish you the best amnees :D

street legal mooi testje, wow 1000 watt double ended ;)

ga je volgen m8, ben zeer benieuwd wat dat gaat brengen.

kheb zelf nog een 1200 watt in de schuur liggen, zo n oud beestje, tegen de toprot he, als het buiten te gortig word dan naar binnen.

Good luck met deze opzet.

 

Grtz Ert@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien een stomme vraag, maar wat wil dat double-ended zeggen? Zitten er aan 2 kanten een fitting op ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De double-ended hebben één aansluiting aan beide kanten,zodat je geen last meer hebt van die metalen beugel die in de weg zit,meer licht dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,die metalen beugel is dan niet meer nodig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Systeem tl-buis zeg maar. (sorry whazzup ;) )

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai de lamp er altijd zo in dat de beugel aan de bovenkant zit....Weg beugelprobleem.

Wel een vette lamp trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg kontlikken = opschoonen :D

 

Ontopik wat een schemerlampje hebbie daar ;)

 

1op1 kijk je gelukkig niet (meteen) naar.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe ik ook denissie, alleen zit het stangetje da natuurlijk tussen de lamp en de reflektor.....ook weer een beetje verlies. Het is echt een mooie lamp, ik heb m laatst ook mogen zien bij gavita.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
amnees gaat legaal !!!!!!!

 

;)

 

 

Ik ben benieuwd wat dit gaat worden, dit is de eerste keer dat ik een 1000 watt pitter in aktie ga zien.

Misschien een keer een hokje zetten met 1000watters :D

 

 

jep thuis = gedoogd

 

Wat bedoelen jullie met legaal ? van wat ik heb begrepen mag je 5 planten in tuin hebben , maar binnen kweken is verboden toch ? of mag je tegenwoordig 5 planten onder de lamp zetten zonder dat je ernstige problemen krijgt? leg het Aub uit of verwijs me naar een topic waar dit besproken wordt. alvast bedankt en succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk maar eens op de site van het OM,

 

Niet bedrijfsmatige teelt,

 

In geval van teelt van niet meer dan 5 planten wordt aangenomen dat sprake is van niet beroeps/bedrijfsmatige teelt. Er volgt dan bij ontdekking politiesepot met afstand. Niet bedrijfsmatige teelt van een geringe hoeveelheid voor eigen gebruik heeft, indien de verdachte volwassen is, geen prioriteit. Teelt door minderjarigen behoort steeds te leiden tot een strafrechtelijke reactie

 

Bron;Openbaar Ministerie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi stukje van die OM site,maar het is nog nie duidelijk met of zonder lamp???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil dit topic eigenlijk niet verder vervuilen,maar het lijkt me duidelijk als wat.

Bij meer dan vijf planten gaat het puntenstrafsysteem in werking,aantal lampen,automatische bevloeiing etc,zoek het hele stuk maar op!

 

Daaronder sepot,mogelijk afstand,je kunt dus wel alles kwijt zijn zonder strafvervolging........................ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar de plantjes gaan verder wel lekker hoor, heb geen ervaring met scroggen maar ik zit er toch wel hard over na te denken om het te doen, probleem is dat ik er dan niet echt goed bij kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de reactie's, iedereen. Armatuur van 4 KG is inderdaad nog acceptabel voor een tentje.

En met 1000 watt moet je een meter afstand houden, maar wellicht kan je in de 600/700 watt stand toe met een stukje minder.

 

Ik hou de verrichtingen in de gaten. :popcorn:

 

ja in de 600 watt stand,briljant idee!

 

@ amnees,

succes man! en houd je hoofd koel, dan lukt het wel

als je de temp onder controle kunt houden dan gaat het nattuurlijk wel mecht knallen!

 

@ ph: lief zijn he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ofniet, lekker op 600 watt zetten :wave:

 

nee vanaf dat de planten erin staan staat de knop op 1150 watt. elke stand hoger dan 600 watt vermindert het gram/watt percentage, maargoed je test het of je test het niet. als ik de middelste plant er tussenuit zou halen, en daar verticaal een 400 of 600 watt lamp zou ophangen, zou het helemaal geweldig zijn.

 

temp is nog niet boven de 28 graden celsius uitgekomen.

 

Update:

 

dag 4 12/12

 

ec 1,5

pH 6,5

 

de pH is vrij hoog maar omdat ik 7 weken enkel kraanwater (pH 7,3 ongeveer) heb meegegeven wil ik dit langzaam afbouwen naar 6,2 ongeveer. de ec is laag, en dat komt weer omdat ik ze tijdens die 7 weken water geven een veel te lage ec heb meegegeven. op een 10 Liter gieter deed ik 5mL voeding, maar toen ik nog eens goed de fles las vorige week kwam ik erachter dat dat 50mL per 10 Liter moest zijn (om op ec 1,0 uit te komen):popcorn:

 

dus die domme fouten probeer ik langzaam aan te corrigeren.

 

 

 

gallery_25783_10976_2629156.jpg

gallery_25783_10976_3028285.jpg

gallery_25783_10976_2369775.jpg

gallery_25783_10976_2534070.jpg

gallery_25783_10976_3061379.jpg

gallery_25783_10976_4521269.jpg

gallery_25783_10976_138923.jpg

 

deze is zo'n 2 cm, de dikste stam is 2,5 cm doorsnee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...