Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

pp's in INTense

Recommended Posts

Ik bedoel dat je dan niet die wortels eruit hoeft te halen en ook niet het risico hoeft te lopen dat het toch niet helemaal schoon is...

Die waardes die je nu opgeeft lijken me idd wel prima..

Waar bemoei ik me ook eigelijk mee aarde is meer mijn ding :verrygood

 

Scheelt wel in zakken sjouwen... voor het geld hoef je het sowieso niet te doen eigelijk...

Ik hou je in de gaten ketser.

 

gr.

de ouwe ketser

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees, die 10 paginas tekst....en dan nog geen 3 kilo. Ik denk dat je nu ook wel weet waarom ik je quantigo aanrade in het begin. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je gewoon enzymen geven eigenlijk op hydro?

 

of stel ik nu een domme vraag :verrygood

 

volgens mij wel gewoon toch...?

hou me ten goede maar op hydro sterven er ook gewoon wortels af toch of juist niet?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit staat er bij mij op de fles:

 

Toepassing:

Geschikt als toevoeging op de reguliere voeding voor het kweken op aarde, Hydro en kokos. Kan gedurende de gehele groei- en bloeicylus het beste eenmaal per week worden gebruikt.

 

 

Atazymen van Atami.

 

Groeten SKUKUZA

Share this post


Link to post
Share on other sites
@amnees, die 10 paginas tekst....en dan nog geen 3 kilo. Ik denk dat je nu ook wel weet waarom ik je quantigo aanrade in het begin. :verrygood

 

 

snap niet helemaal waar je naartoe wilt racker.. 10 pagina's tekst.. dat is iets meer geworden, 3 Kg daar ga ik ook wel overheen. quantigo? meerwaarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een chaos kwa gokken zeg :verrygood

 

Chriet: 3 kg (aantal weken later gunt ie me 3,2)( vandaag denkt ie 3,1)

Sjondoo: 10 pagina's tekst

racker: 10 pagina's tekst, maar geen 3Kg.(iets later bijna 3)

Doc, meer dan 10 pagina's tekst als ik niet oppas

Mustang: gunt me 3Kg

PH Donner: 2100 gram

Pierre Paf: 2750 gram

SKUKUZA: 3575 gram

 

Dat staat er toch......

 

Je zegt ook dat je met je pomp loopt te klooien omdat er steeds coco in zit. De coco moet de mapito luchtig houden. kijk uit met spoelen, dat de steenwol en coco niet gescheiden worden anders is de structuur weg. Hier heb je met seats&sofa's substraat (quantigo, rfx enz) geen last van.

 

Ik hoop dat je 3+kilo haalt, al vindt ik 2,8 ofzo reeeler. Wat overigens een top oogst is.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

rackert.. nat gewicht heb ik een aantal dagen geleden al gepost. 13,75 KG en je vind 2,8 dan reeel? tis geen PP he..

ben alleen bang dat ik niet serieus genomen word mocht het richting 1 op 1 gaan..

 

coco en steenwol zit gewoon weer in een gezonde verhouding door mekaar gemixt. niet anders dan met nieuwe zakken. ik hussel zoiezo alles een paar keer door mekaar en net voordat de stekken erin gaan ook. doe ik met aarde ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben alleen bang dat ik niet serieus genomen word mocht het richting 1 op 1 gaan..

 

waarom zou je liegen?

dan hou je alleen jezelf voor de gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racker: ik vind mapito beter dan quantigo..

 

Jij andersom dus?? de meeste die ik ken, geven echt de voorkeur naar mapito hoor daarom vind ik het zo apart...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tatatataaaaaaa 3269 Gram kurkdroog

 

had gehoopt eens 1 op 1 te draaien, gekke was dat het me gewoon tegenviel toen alles op de weegschaal lag.. van de andere kant.. beste rondje ooit!

 

nog wat feitjes:

 

5,76m2 kweekoppervlakte

3600 watt verlichting

63 planten

 

0,9 gram/watt

567 gram/m2

52 gram/plant

 

Ik wil iedereen bedanken voor de info VOOR de kweek en de info tijdens de kweek. (meeste info van Racker en Schenkie gehad, tnx! :verrygood )

 

Nu ga ik eens na 11 weken wachten genieten van m'n eerste zelfgekweekte mapito amnesia topje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heb je wel verdient amnees!

 

Nette ronde zo zou ik zeggen. :verrygood

heb je elk geval een lekker rokertje

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met je eerste ronde op mapito mooie resultaat ga je nu verder op mapito of ga je weer aarde in die tent gooien.

 

rookse!!!!!!!

 

 

gr mootje

Share this post


Link to post
Share on other sites

52 gram per plant maar geen gram per wat

jongen dan heb je de ruimte niet goed benut denk ik zo

 

ik heb 35 gram nodig voor een gram de watt

 

wel vet natuurlijk 52 gram

gefeliciteerd ik ben dr jaloers op

 

maar de gram de watt ken makkelijker als je dr wat meer neerzet

 

ach wat lul ik ook eigenlijk

gram de watt

lekker belangrijk

 

goed gedaan Amnees!

petje af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Amnees,

 

Zo die zijn binnen, mooi resultaat :verrygood

 

Ben benieuwd naar je volgende ronde, kijken wat je allemaal nog gaat uitspoken op die Mapito.

 

Ik denk gewoon nog ff pielen en die 1op1 komt vanzelf.

 

Succes & groeten,

 

SKUKUZA :smoke ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele mooie oogst Amnees! Gefeliciteerd daarmee! Hoe hoog waren jou planten als ik vragen mag? En jij had zo'n 5,5 m2 ruimte, dus jouw plantjes hebben lekker de ruimte gehad of niet? Ik heb er ook 64 staan, maar dan op totaal 4,5 m2. En natuurlijk 1200W minder dan jij. Bij mij was het aardig overwoekerd, maar heb er vandaag alles eens uitgetrokken en alle planten met touw wat bij elkaar getrokken en op hoogte gesorteerd. Dit scheelt echt een hele berg licht. Ik vraag het omdat ik overweeg wat minder planten te zetten de volgende ronde. Dat gemiddelde gewicht per plant van jou is niet normaal en ik vraag me af of dat komt dat ze bij jou meer ruimte hebben gehad als bij de meeste anderen. Als ik 50 gram per plant zou halen zou ik ver over de 3 kilo gaan en dat haal ik never te nooit niet onder 2400W. Echt super man!!!

 

Grtz Dos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat man, goed gedaan. :verrygood Weer een leerzaam rondje voor allemaal.

 

Dat gemiddelde per plant blijft niet gelijk als je er meer in zit hoor. Meer planten, minder gemiddelde opbrengst, minder planten meer gemiddelde opbrengst. Maakt niet zo heel veel uit voor de totaal opbrengst, wel voor de strafmaat.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...