Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

pp's in INTense

Recommended Posts

Een dagje lijk me wat lang, stikken je worteltjes. paar uur lijkt me verstandiger. Wat er dan in het water zit wat je hebt laten staan, zit al niet meer bij je roots. Als je dat dan nog drain mag noemen.

 

Ik kan eigenlijk niet goed volgen hoe dat komt...paar dagen geen drain gemeten of lees ik weer ergens overheen?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

combinatie van verschillende factoren, ze hebben ongeveer een week koude nachten gehad, dus ze zullen zich niet helemaal lekker voelen en wellicht dat dit weer invloed heeft op de hoeveelheid voeding ten opzichte van water die de planten opnemen/verdampen. ze stonden niet stil, maar ze gingen nog maar heeel langzaam aandikken. als ze niet aandikken, verbruiken ze ook geen voeding, maar zullen ze enkel verdampen.. zoiets. naast dat had ik zoiets van.. ik geef zelden een ec boven de 1,5.. dus zo snel hoopt de voeding zich niet op. blijkbaar wel dus. 12 oktober had ik al beter moeten nadenken en het volgende voedingsvat daarop moeten aanpassen. verder is het enzymen verhaal me nog niet helemaal duidelijk terwijl ik die wel sinds kort meegeef. probeer zoveel mogelijk te beredeneren wat ik doe en wat ik moet gaan doen, en als je het dan druk hebt (ja ik doe meer dan forumme :wacko: ) dan lukt dat niet helemaal meer.

 

maar ondanks dat, komt het alsnog goed hoor met de mapitoamnesia

 

maruh dat wat je zegt over alles wat je mee terugneemt zit niet meer in je roots.. tja dan heb ik nu dus 1 keer gedaan, en ga ik morgen weer doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het niet zijn dat de enzymen overtollige voeding uit de mapito weekt

waardoor je de hoge ec in je drain meet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal me er binnenkort eens in verdiepen, mij is het ook niet 100% duidelijk. (enzymenverhaal)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan het niet zijn dat de enzymen overtollige voeding uit de mapito weekt

waardoor je de hoge ec in je drain meet?

 

 

op de fles staat dat de ec in het medium lager word dmv toevoeging van enzymen.

als de ec lager word moet het ergens heen, dus zie je dat aan je "drain"

 

of ze breken de voedingszouten af en dat vervliegt.. ken ook nog :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx IreZumi1, had ook niet anders verwacht <_<

 

heb 18 oktober overigens nog eens 500 Liter water met ec 0,3 er in gepompt, laatste beetje drain zat op pH 6,0 ec 1,1

 

daarna uit 2 potten de mapito getest en in beide gevallen pH 6,0 ec 1,8. prima dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu weet je wel wat je te wachten staat met schoonspoelen tegen het einde. <_<

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

op die 1 na laatste foto

als je m op zn grootst bekijkt

zie ik ook wel die parelmoer/kristalachtige vonkeling zitten hoor

op een van de topen linksboven is t heel duidelijk te zien

 

weet je wel zeker dat dit Amnees is? <_<

 

jouw toppen zitten wel veel dichter als de mijne lijkt

zal ik dat ook nog krijgen zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto gemaakt in negatief, valt niet veel op te zien maar als je goed naar de blaadjes kijkt zie je al die puntjes, dat is geen spint maar thc

 

wellicht vergroten ..

 

gallery_25783_10661_139657.jpg

 

 

maruh.. daar waar ik ze op aarde heb staan zit er wel mooie wiet aan, maar niet van die lange toppen als op mapito, ik schat zomaar in dat dit een dubbele opbrengst van degene op aarde word. de toppen groeien zoiezo dicht, maar de afstand van top naar top was in het beginstadium al klein, tja dan is het niet moeilijk om een cm of 25 echt VOL te hebben.. dat zie ik op aarde en ook bij jou niet gebeuren. heb een rondje of 6/7 gedraaid met amnesia, en zo vol als ze op mapito worden dat heb ik nog niet gezien, stekkenboer heeft er ook zat zelf afgebloeid op aarde, maar dat was niet veel.

 

ps: heb net nog eens dit topic doorgelezen, 2 maanden geleden wist ik er echt nog geen kudt vanaf.. kun je nagaan hoe makkelijk het werkt allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

enneee vandaag met ec 1,5 pH 6,0 gewaterd, keek daarna naar uitgeknepen mapito.. ec 2,8 pH 5,7. valt geen touw aan vast te knopen.. tot het eind een ec van 1,0 geven is ook zoiets he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een slijmballen zijn dr hier zeg!

Zien jullie die torrentjes niet,of ben ik weer alleen hier in <_<

 

Jammer Amnees dat kost je grammen B)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meet toch maar eens het laatste beetje drain van je retourpomp. Ik denk dat je dan lager en realistischer uitkomt. Bij mijn vorige run was ik tezeer gefocused op de drain IN de mapito ipv het retourwater. Kwam ook niet goed....

 

Krijg je het hoger terug/geef je lager, krijg je lager terug/geef je hoger.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste beetje drain zat op 1,8..

 

@ PH.. kost allemaal grammen, dan ben ik benieuwd wat ik er vanaf haal als het geen grammen kost <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Update: dag 46 gallery_25783_10661_895981.jpg

Luchtkasteelgallery_22925_8436_180541.jpg

Bud

 

<_<

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schijten beren in het bos Chriet?

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt helemaal gelijk PH..

 

bij jou voelen ze hard en compact aan en bij mij is het enkel lucht. tering.. kost WEER grammen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
kost WEER grammen B)

En die tellen voor jou niet.

Maar goe tis maar dat we het zien,en ze staan er toch nog mooi groen bij...nog 3 weken?

 

<_<

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep ze staan er zeker groen bij, over 3 weken zit ik op 9,5 week bloei en 11,5 week vanaf stek geloof ik. er beginnnen links en rechts wat haartjes bruin te worden, ze zijn klaar als ze klaar zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van jou vind ik wel erg mooi hoor PH

 

zou je niet ns een keertje een verslag ervan willen maken?

kunnen we ook een x zien hoe jij dat nu eigenlijk doet.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh geen amneesjes,dat zou gewoon te gewoon zijn B)

 

Ontopik mag ik al gokken <_<

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna 3 <_<

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...