Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

pp's in INTense

Recommended Posts

ik zal me er binnenkort eens in verdiepen, mij is het ook niet 100% duidelijk. (enzymenverhaal)

Da's gelukkig niet zo ingewikkeld hoor. Enzymen zorgen ervoor dat afgestorven organisch materiaal wordt opgeruimd en omgezet naar voor de plant of het bodemleven opneembare stoffen. Wortels vernieuwen continu en sterven continu af. Door de afgestorven wortels op te ruimen maak je ook plek voor nieuwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind deze vergelijking eigenlijk niet op z´n plaats <_<

 

Of allebei vergelijken met licht aan of beiden met lichten uit...dan heb je m.i. een beter beeld van de verschillen

 

my 2 cents

 

salu2

Pierre Paf

B)

 

 

Luchtkasteelgallery_22925_8436_180541.jpg

Bud

 

:whip:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gokt maar een eind weg..

 

dit helpt wellicht bij het gokken:

 

63 amnesia's

6x600watt

5,76 m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

6x350=2100

 

<_<

 

Pierre hebbie een brilletje nodig?

Die van mij zijn zelfs in het donker groen op 11weken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup....

 

Weet je ook toevallig wat dat dan met je waardes doet?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Amnees,

 

ff je topic doorgelezen (nou ja ff!!!)

 

ziet er cool uit allemaal dude, gaat vast wel goed komen

 

keep em green dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

 

yohoho :whip: gokje op 2750 op hidro moet toch zekers lukken, wanneer is de uitslag ongeveer?

 

@pH

neen geen brilletje nodig, jij weet dondersgoed dat de dames in het donker er vaak beter uit zien :lol:

 

 

salu2

Pierre Paf

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer de uitslag is? maandje ofzo..

 

ze zijn lekker aan het aandikken overigens, blad is nog net zo groen als de eerste weken, wel met wat meer paars in de stengels. er komen echt overal torentjes op de toppen en aan de zijkant.. allemaal extra gewicht natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk amnees met dat extra gewicht.

Maar als je een top amnees draai bekijkt kom je er achter dat ronde amnees toppen zwaarder zijn dan torrentjes <_<

 

En ik weet echt wel dat je boven die 6x350 gaat zitten hoor ik schat je wel iets hoger in B)

Maar waneer was jou beste draai met amnees ooit.en hoe best was die dan?

In de zomer toch als ik het me goed herinder.

Waarschijnlijk draaide je afzuiger net als je bowers ala Giel Montanje.

 

Hou ze groen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste draai met amnesia was ronde de 0,7 gram/watt met 600watt per m2 in een allerminst ideaal hok van 15m2. wist eigenlijk nog helemaal niets van growen en had ook echt kleine toppen, alles zat onder de spint, bladeren zagen er niet uit etc. die planten waren ongeveer 1.20 hoog. voordat alles op de weegschaal lag vond ik het een klote ronde. oftewel het gewicht wat er vanaf kwam met al die kleine topjes verbaasde me. hoe best deze draai was? niet best dus. maar dan pas zie je hoe potent ze zijn en wat het had kunnen zijn.

 

ik kan me nog wel herinneren hoe alles eruit zag, en nu in dit tentje ga ik dit een heel eind overtreffen. als je de flap van deze tent opendoet krijg je echt een dikke smile op je gezicht want het is gewoon VOL! alles is groen, er zit 0,0 spint op, die beestjes die ik op de mapito zag dansen een tijdje terug zijn allemaal weg. is heel moeilijk om dat via een foto over te brengen, mocht het maar 2 Kg zijn, dan zal ik dat eerlijk zeggen, maar het zit zoiezo op 3+ als ik er naar kijk en m'n rekenmachientje er nog eens bij pak.

 

die torentjes zie ik gewoon als extra, de top zelf dikt aan net als normaal, en die torentjes groeien er overal gewoon op en aan, en als je kijkt hoe snel die gaan.. denk gemiddeld 1 cm per dag, en als je er in knijpt voel je dat ze gewoon vol met gewicht zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor hoop voor een mooie oogst voor je ben benieuwd hoeveel het gaat

worden gokken laat ik wel aan de vaste kijkers over.

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet er s ff een paar mooie fotos op met licht uit inc. paar close ups van de toppen en dan wil ik ook wel s een gokje wagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

dag 55 12/12

 

ec 1,0

pH 6,3

 

laatste beetje drain:

 

ec 1,9

pH 6,1

 

denk dat ik maar gewoon enkel water ga geven de komende 2 weken, de ec blijft veel te hoog.. en we moeten toch gaan afbouwen onderhand.

 

heb nog wat foto's gemaakt maar echt close-ups lukte me niet, camera is op veel manieren in te stellen maar heb daar geen fuck verstand van.

 

gallery_25783_10661_2267817.jpg

gallery_25783_10661_1716412.jpg

gallery_25783_10661_2597426.jpg

gallery_25783_10661_1485424.jpg

gallery_25783_10661_3526833.jpg

gallery_25783_10661_222072.jpg

gallery_25783_10661_713462.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken alleen water? zou je dat wel doen?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat doe jij normaalgesproken dan de laatste 2 weken? tis voor mij ok nieuw he :whistling

vooral op de 4e foto kun je goed zien dat die ec veel te hoog is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die klapt m wel

 

waarom ga je nou met je ph naar 6.3?

die zat toch veel lager?

 

ik gun je wel 3,2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste week afgezuurt water, de voorlaatste week zit ik meestal ook hoog in de ec. maarjah, haze he :whistling Trekt die voeding je ph nou zo omlaag?

 

Ziet er wel erg goed uit, ben je niet bang dat alles omflikkert? Ik had laatst ook een verkeerde inschatting gemaakt met het net hangen, en jawel hoor....alles om. 2 uurtjes zitten omhoog binden.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ouwe ketser, hangende ketser roeleren ja

 

@ chriet tit, het gaat mij erom wat er in de mapito zelf zit, en 6,1 aan het einde van de kweek LIJKT me prima, maar dan moet ik wel 6,3 meegeven anders is de pH veel te laag. wat die pH omlaag trekt weet ik niet. dacht ooit ergens te lezen dat de pH 0,1 per dag omhoog gaat nadat je hebt gewaterd op mapito, lijkt wel alsof die bij mij omlaag wil schieten. nu ik erover nadenk.. zal de voeding wel wezen dan (net wat Racker zegt)

 

@ racker.. tis net wat jij zegt :whistling

 

dat alles omflikkert is meestal een teken van zware toppen.. dus als dat gebeurt ben ik blij :offtopic ik zie ze deze week nog niet omflikkeren eigenlijk.. ergste wat er kan gebeuren is dat ze wat gaan hangen tegen het net aan.. dat is opzich nog niet zo'n probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic

 

flinke toppen man! Als netje omgaat ga ik ook om haha.

Naar mapito dan... :P

 

keep ´m green :P

 

 

salu2

Pierre Paf

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat die pH omlaag trekt weet ik niet.

Dat doen je planten!

 

Met eencomponete voeding geef je pk pas einde 7e week(2keer) om ze omtelatenvalen.

Ik hou niet van netjes maar van het domino effekt :whistling

 

Wat is de temp geweest amnees,of wat denk jij hoe die torrentjes komen?

Dat is wel een echt haze trekje,dat torentjerekje.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey amnees

probeer het eens, maar met een ander substraat Mapito ( RFX-1 Mix )

 

GgR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...