Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

Ik ben weer knetter !!!

6.23 am .....

 

Wat nu ?

 

Da's dan al op tijd.

Rustig wachten tot t over gaat :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bekende nadetoets-joint was weer heerlijk! en ook een 6.4 gehaald zonder te leren, :o afkijken!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat vind ik ook altijd lekkere joints... na mijn examen ik liep naar buiten joint uit de zak en roken maar :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens gewoon niet opstaan whahha.. anders kan je een koude doesj nemen.. ben je zo weer wakker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het bekende nadetoets-joint was weer heerlijk! en ook een 6.4 gehaald zonder te leren, :rofl afkijken!!

 

Hehe telt ook een ''klaar met je laatste examen joint''? want die ga ik strax denk ik ff roken. :D lekker seg alleen jammer dat ik bij mn pa sit (boerderij) haha kan ik niet met wat maten smoken maarja :o mag de pret niet drukke, tis mijn feesje! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een mixje op met me broer ;) Mixje waar ongeveer 0.5gram van hasj en 0.5gram van wiet..dus voel em wel lekker hange :o Nou ff kutmuziek luistere...reggeaton hebk een liedje gekrege van iemand..is relax als je stoned bent. :rofl Veel plezier..iedereen die ook stoned is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah man i am so iri, last night i bought some grass that is so heavy man.

Now i am to iri u 2 ? This is dread man, haily selassi ...rasta fari

 

 

:o

 

 

ps: dat is dus dat Jamaica rasta praat kan zijn dat je iri anders schrijft je hoort het vaak in live reggea concerten ,....

 

Are you iri i cant hear you !! ARE U IRI !!

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf de zondag wake 'n bake is het weer als vanouds een goeie zondag. Nu nog een goeie film en een lekkere slaapjoint en mijn weekendje is weer geslaagd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmzz lekker net gesmoked.. moest de hond uitlaten ben wel 1.5 uur buiten geweest ... hmzz heerlijk

 

wat is een wake-and-bake? is dat opstaan en direct je grasje consumeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wake and Bake of Wake 'n Bake staat voor dat je je bed uitkomt en praktisch gelijk een joint aansteekt. Het is totaal anders dan wanneer je een tijd wakker ben want je bent een stuk vager en in mijn ervaring veel sneller "stoned". Je bent net zo stoned als normaal alleen lijkt het erger omdat je nog in zo'n half-slaap-toestand zit. :rofl

 

Net een jointje met lekker blokje Superpollem erin :o Heerlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW, je was tog tegen rastafari ?

ik zei ergens 1 keer jah en het was iig een nuchtere reactie :o

Jah Jah brought the ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk! Met een joint lekker buiten in de tuin gaan zitten kaarten met m'n broer en een vriend. Kan het nog beter? :D Ohjah als ik vakantie had dan was het beter geweest :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...