Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

mensen lekker in de pauze gesmookt met een vriend omdat de nl toets zo goed ging.. wel kk stoned nu maar jah.. is wel leuk he.. de lettertjes bibberen als de malle,,, gwhha

tjah.. het is wel kut weer buiten man.. kut wind,,, kut rege,,, kut wolken,, kut school en toch hebik goede bui..

vandaag alleen nog wel een basketbal wedstrijd?? whahaha :smoke :specool :P :rofl :tu ;) ;) ;) :unsure: ;) niet nog meer toch?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat net op mijn rechterbal maar dat boeide niet en ik ben hoog

we zitten hier te zuipen en vervelen ones kde kk

maar tis ong vroeg het tis 7 uur

 

ohja ik heb bob marleys dood 8 dagen te laat geviert (vandaag dus) net een pure bats gerookt ja

 

maar oke we gaan weer verder typen

alles goed met iedereen? tis eindelijk weekend

wat gaanb jullie allemaal doenvanvond

?wij weten het niet eij weten niks meer vraag ons maar iets tdan wzjul je weten ik bedoel merken dat wij niks meer weten en dat ik te lui ben om backspace in te drukken

 

dt is mijn 2e stonede post gek

ey mzzl

pc

pz

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik vanavond de shop maar weer eens een bezoekje gunnen ga... lekker rustig enzo..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy Shit! Heb gisteren Orange Bud gescoord! Het Trefpunt had hem liggen! :lol: Damn wat een heerlijke wiet een wat een geweldige herrineringen komen er nu naar boven :P

 

Ik ga hamburgers bakken jongens... Hmmm vreetkick :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeerlijk. ben ook knetter-achtig stoned op dit moment zeg :lol: Toch maar ff smoken na 5 dagen.. alleen in de weekenden is me nieuwe trend nu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

was eerst ook bij mijn.. maar jah na twee weken nix gerookt te hebben en je toevallig eentje perongeluk mee naar school neemt dan tjah.. komt het er van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa ik hou het gewoon op de weekenden en doordeweeks niet. Dus niet hele weken niet blowen ofzo.. daar heb ik niet eens zin in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah maar na twee van die kut ervaringen had ik zoiets ok ffies rustig nu want strax gaat het nog helemaal fout..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben net thuis aangekomen na een dagje lekker shoppen in etten-leur en tilburg... :lol:

ben in etten-leur naar de northern-light geweest en heb me daar een heerlijke san paulo haze aangeschaft,deze geeft een trippy high gevoel dat je hem puur rookt :P !!!

zo ver voor de namiddag... :D

en in de vroege avond was tilburg aan de beurt.

daar ben ik naar de muze geweest en daar heb ik new york diesel gekocht :P

wat een geweldige smaak,om van te dromen het water loopt me nog uit de mond als is er aan denk :wOOt

 

mensen de ballen... :wOOt

 

ik ga men lady's ff wat aandacht moete geven...!!! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeerlijk.. wietjes uitproberen in andere steden :P maar New York Diesel is nieuw voor mij, wat is dat voor wiet precies :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wij zoeken adressen op op internet en dan op gps intippen en toeren maar :P

en ja die diesel is echt een mega weedje vind ik, daar ga ik zeker wel meer terug hene gaan. en ja wat meer over dat weedje ik kan er zo meteen niks van vinden :P

en trouwens daar in tilburg in de muze hebbe ze trouwens ook 5 of 6 verschillende haze en dan nog 5 of 6 soortjes zoals pp, shiva, ww, misty...

zeker een klasseshop!!! mensen die iets meer weten over die lekkere new york diesel??? laat je maar gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

net een joint van 1 gram k2 aan t roken,met een heineken biertje erbij,die slaat effe goed in,

greets

lee

:P :lol: :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan iemand toch een naam aan wiet geven eigenlijk?? is het niet soms gewoon zo dat iemand bijvoorbeeld een white widow dan een andere naam geeft... of het zijn iets van kruizingen van bepaalde soorten.. iemand bekend met het wietje bruut bijvoorbeeld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft gewoon een naar aan je wietje als je een nieuw soort kruising van twee andere wietjes heb 'gemaakt'.. :lol:

 

En bruut ken ik ook niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bruut ken ik toch ook wel niet anders en heb al heel veel verschillende shopjes gehad :P

en dat is een soort? kan er op i-net ook niks over vinden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol maar dat kon je ook niet toen je op new york diesel zocht..

 

maarjah.. kweet niet meer wat ik wilde tiepen hwahha :lol: :P

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja op de zaadbank van alien stond hij er niet op en ik zou niet wete welke ik nog kan nemen voor soorten op te zoeken. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hooi tzijn geox en cosmic hier,

 

Net nog een 2 dikke jointen gerookt, lekker aant spacen.. todat als mijn niets vermoedende vader binnenkwam.. alles nog op tijd weggeooid, maar natuurlijk was de geur nog goed merkbaar. Toen mijn vader uiteindelijk de kamer binnen kwam, begon hij te roepn van "het stinkt hier, doet ier een raam open". Nja dat was wel ff kicken maar nu lekker voort spacen met wat dNb op de achtergrond..

 

Groetjes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

spacen op drum n bass....

 

je maakt me jaloers :lol:

 

blijven gaan, banaaaaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...