Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

net een santa maria van coffeeshop de stichting op,

best wel knetterstoned ben ik nu :wOOt ,

gisteren had ik deze ook,en crystal ww,van die santa wordt je ook geil als de tering,

net of er spaanse vlieg in zit of zo :search: ,

de ene na de andere sexgrap kwam er uit,en werdt ook serieuzer ook later...

 

de crystal ww was ook niet verkeerd,

maar de santa staat bij mij nu op nr1,

van die wiet wordt je geil en ongeremd,

echt een actief wietje,waar je echt high van wordt,lekker rookbaar ook,een ouderwets smaakje,uit de goede oude tyden...aromatisch....mjam mjam.....het leven is mooi als je onder invloed van de santa bent..

 

greets

lee ;) <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt je blijkbaar lekker vermaakt dus :)

 

 

En ja hoor ik ben ook weer schuldig. Gisteravond TEVEEL hasj gerookt en najah dan blijft er weleens wat over hé :specool Afghaan en Maroc Stoned is op zich best een lekkere combo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm K2'tje op.. straks nog maar een, ik zie wel.. Maar heerlijk weer ff stoned zijn na 4 dagen hehe :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu al 3 dagen van de joints af..... heb het wel moeilijk maar ga pas in het weekend weer roken...

jammer dat mijn geheugen een vergiet wordt als ik rook, dat kan ik niet echt gebruiken op school...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook stoned maar heb er wat voor moeten doen ook. Ben eerst naar de mcdonalds gegaan, men buik goed vol gegeten en nu Neville Haze aan het roken en op een zware volle maag is er voor mij wel niets beter.

Straks rond de morgend zal ik wel gaan slapen als ik er een paar gram doorgesleurd heb :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben altijd HiGH als ik me op WF begeef, mag ik hier posten ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup dan wel ja ;)

 

 

En ja hoor de zondagsochtend toeter is op :specool Heerlijk op je zondagochtend uit je bed stappen en een blowtje roken en de hele middag niks doen :blink: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, dat kan ik goed begrijpen brak

net als op de heuvel toen, lekker een 12'je aan hasj weggezogen door de waterpijp en nog genoeg Orange Bud voor 2 blows ;)

 

het motto:

meer meer meer meer meer en nog eens meer !

 

:(

 

Groeten,

 

Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk is aan jongens ;) chillty begint het te leren ;)

 

Aan de mensen uit Rotterdam:

Mocht je ooit in de buurt van de kruiskade zijn loop is bij Mon Camerade naar binnen, ongeveer 5 minuutjes lopen van pathe en dan aan de linkerkant. Vraag daar naar superpollem en geloof me je zit goed :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de hele dag wiskunde PO gedaan op school. Echt té lang en téveel moeilijke wiskunde dus het resultaat is dat ik slim ben geworden :D :smoke En tja wat is een beter medicijn hiertegen dan een goede stevige Orange Bud blow :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland heb je wel het voordeel dat je weet wat je smoked, hier in België is dat niet altijd het geval.

 

Toch handig die Mc Donalds om je joints te rollen. Lekker warm binnen en ondertussen drink je een milkshake. Smoken op de binnenkoer en nog net genoeg tijd hebben om terug te keren naar school. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh shit lekkere edelweis met moonlight special.. wiet van coffeeshop hier uit de buurt :showoff:

Vroeg uit van school... computer.. aan puch gesleuteld.. en een dikke joint in me eentje

Straks werke bij de Praxis ;)

 

 

Vet stoned :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist borat gezien met 2vriende na ieders een dikke pure :specool . Vond de film op het einde niet meer zo goed, ik zal niet stoned genoeg meer geweest zijn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

szzjaaahhhhhh.... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...