Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

Op wiet werd vroeger (heel vroeger dan) gekauwd om een "hallucinerend effect" te krijgen. De medicijnman gaf dit mee aan de mannen die op oorlogspad moesten gaan. Door deze roes dachten ze dat ze de hulp van de goden kregen en onoverwinnelijk waren in de strijd.

 

Dat wiet een roes voortbrengt is blijkbaar dus al langer bekend, wie het eerst gerookt heeft blijft wel een mysterie. Zal wel een of andere vage indianenstam zijn ofzo met hun vredespijpje :wOOt

 

 

ik dacht ik zoek het eens op zo in een nuchtere staat

 

zo vanuit het pijpje zullen ze idd wel op het idee gekomen zijn

dit ook te proberen met kauwbare goedjes

 

maar dat wiet eerst gekauwd werdt wist ik niet

 

maar dan rest mij de vraag was tabak dan het aller eerste wat ze inademde van n vuurtje

en deden ze die niet eerst ook kauwen

 

wand dat dr lui waren die tabak deden kauwen wist ik wel maar dat was volgends mij niet

zo heel lang geleden

 

http://proto.thinkquest.nl/~jrb081/geschiedenis.htm

 

 

inmiddels niet meer zo nuchter

 

 

oow stel een vraag krijg een antwoord wat vervolgd op nog meer vragen vragen vragen

 

aaargh

Share this post


Link to post
Share on other sites

zometeen ben ik stoned :) lekker een blowtje Silver Pearl roken en daarna lekker spacen, beetje tv kijken.

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeej, al die soorten.

 

 

kwordt er gek van :wOOt

 

 

Ik begin een kweekie waarvan ik een stekkie heb van elk sooortje, ik koop een eilandje ofzo, een wied-eiland! iedereen die komt doet een beetje zaadjes of stekkies mee en iedereeen krijgt dan 5 gr gratis wiet ofzo, WIETparadise!

 

 

zo kheb al dit eilandje gekocht, kan iedereen naar brussel komen want et ligt wel in de Caraïben.

 

 

tropical-island.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bananas

als ik jou nou 50000 zaadjes regel? regel jij mij de helft van de opbrengst van dat alles dan??

 

mooie deal toch :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja goed, maar dan zullen we wel Samen moeten kweken hoor.

 

 

oei al die voeding en die lampen. Laten we al ons geld samen leggen, we vertrekken eerst naar zuid-amerika waar je makkelijk de politie om kan kopen, daar zetten we dan onze eerste plantage (stk of 500 plantjes) en met die opbrengst gaan we dan op mijn eilandje kweken. ok? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ook gestopt, maar dat was tot de afgelopen zomer begon

(toen ik stopte wist ik al dat de 1e dag van de zomer ik zou gaan blowen hoor, definitief stoppen, dat lukt niet meer).

in vakanties blow ik zoiezo elke dag wel hoor :wOOt

 

maar er zijn op het moment nog niet veel zware toetsen e.d.

in het zicht dus ik kan nog wel even rustig blowen.

wanneer concentratie een hoog vereiste is zal ik mijzelf dwingen te minderen :no (ik ben best goed in afspraken met mezelf nakomen) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik was ook gestopt, maar dat was tot de afgelopen zomer begon

(toen ik stopte wist ik al dat de 1e dag van de zomer ik zou gaan blowen hoor, definitief stoppen, dat lukt niet meer).

in vakanties blow ik zoiezo elke dag wel hoor :D

 

maar er zijn op het moment nog niet veel zware toetsen e.d.

in het zicht dus ik kan nog wel even rustig blowen.

wanneer concentratie een hoog vereiste is zal ik mijzelf dwingen te minderen :( (ik ben best goed in afspraken met mezelf nakomen) .

ok dan is het goed hoor :smoke :rofl

 

zelf ga ik vrijdag na een lange periode weer is een joint opsteken B) :no :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen :specool Wat is er nou lekkerder dan in het ochtendzonnetje zitten en een blowtje te roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

net wat mexican haze en whitewidow gekocht bij de stichting in rotterdam,

tering,wat geeft die mexican haze een vet energieke high,echt perfect ;) .

 

de white widow zag er ook echt perfect uit,zo mooi en lekker heb ik white widow jaren niet meer gezien,

echt zuiver,vol thc,de oldskool white widow,de goeie :specool

 

wie eens goed stoned wil worden moet bovenstaande wietjes roken,

oldskool wiet,

 

greets

lee :smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

lee, ga eens een keer naar Trefpunt (ben ook een Rotterdammer) en haal daar de Edelweiss.

 

Heerlijk :specool

 

Goed te roken, goede smaak, sterker en lekkerder dan een gemiddelde CS wiet.

 

Goede kwaliteit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hhahaha niet nu maar wel zaterdag nacht :no ik heb nog NOOOIT VAN mijn leven zo stoned op de bank gezeten MAARRRRRR er was 1 iemand erger da mij.

 

We waren met zijn 6en maar we waren een beetje verdeeld over het huis en M. heeft een dvd als je die aanzet zie je landschappen vissen natuur en dat soort shit en rustige muziek dus wij die dvd aangezet en blowe maar, na een tijdje was het al verdacht stil en lagen we allemaal zo lam als een tak op de banken, S en M waren ondertussen al naar de stad vertrokken en F was naar zijn kamer gegaan om ff op msn te kijke OP een gegeven moment Lag I zooo stoned op de bank maar ik had het nog niet in de gaten dus J stoot me ff aan en zegt '' jooow kijk hem dan :verrygood:P ''

dus daar lag I op de bank TO TAAL onderuitgezakt met zijn hoofd bijna haaks op zijn schouders hangend, terwijl een joint recht in de lucht als een soort van antenne uit zijn mond stak.

Daar heeft hij ruim ZEKER een half uur zo gelegen toen schoot J opeens zo hard in de lach dat ik ook een enorme lachkick kreeg en waarop F uit zijn kamer kwam gestrompeld en ook in de lach schoot door het aanblik van I op de bank.

Na een kwartiertje was alles weer rustig en stond I op hij wankelde door de kamer zo lam als een tak en viel nog tegen de deur aan toen verdween hij is de duisternis :) mensen ik vergeet het nooit meer wat was dat supergrappig hoe stoned hij was :no hahahah dit wou ik ff aan jullie vertellen

 

Greets Krab,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...