Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJ_guest

Post hier als je stoned bent

Recommended Posts

Wat heb jij in hemelsnaam gerookt?! :D :verrygood

pure mix van pp, ww, shiva en hasj ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
pure mix van pp, ww, shiva en hasj :blink: <_<

 

 

vandaar dat gebazel ! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salaris is binnen dus ja dat betekent weer een lekkere zak wiet :blink:

 

De 1e joint van vandaag is weer binnen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n 2e zelfgemaakt joint met vrienden tijdens het basketballen opgerookt, lekker hiiiiiiggggggghhhhhhh <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff kijken hoor... M'n 5e joint sinds vanmorgen 1 uur... Maar nu moet ik er ff achter zien te komen hoe ik de oven aan moet zetten om m'n ontbijt van vandaag te maken... PIZZA! Damn ik ben stoned :blink: Zonder ontbijt al doorzon smoken... Slecht idee :nerd

 

Iedereen geniet van jullie wiet en mogen jullie allemaal lekker compleet knetter worden :nerd <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder ontbijt smoken heb ik nog nooit gedaan <_< ... wel een keer dat ik weinig gegeten had en toen ging het meteen fout :nerd

Je bent wel een die hard hoor :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najah weinig eten ben ik beetje gewend geraakt de laatste tijd... M'n eetpatroon is altijd al slecht geweest maar de laatste tijd nog verergerd...

 

Zonder eten smoken ging bij mij vroeger ook altijd fout maar tegenwoordig lukt het meestal wel... Maar wanner de vreetkick dan inkickt nou dan is er geen houden meer aan hoor <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel te begrijpen ja, kvind stoned op een volle maag (ok, bij vreetkick kan ie nooit vol zijn) toch het lekkerst.

Slaat ie wel wat minder in helaas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op volle maag is wel het lekkerste ja dat geef ik toe... MAarja m'n eetpatroon is gewoon beetje verkracht :nerd

 

Maarja weer ff wat lekkere bubblegum gehaald bij de plaatselijke groenteboer :blink: JUMMIEJ! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
M'n 2e zelfgemaakt joint ...

ik zag laatst dat joints aan een boom groeien kant en klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zag laatst dat joints aan een boom groeien kant en klaar

 

ja dat klopt dat zag ik ook... ook zag ik die dag ruimte schepen enzo... maarja nu jij dit zegt weet ik zeker dat ik niet gedroomd heb <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen het is weekend... En jullie weten vast wle wat dat betekent... Juist ja dat betekent zo high worden dat je niet meer kan stoppen met typen... Dat je zoveel vragen door je hoofd gesmeten krijgt maar geen antwoorden krijgt... Grrrrr <_<

 

Om jullie ook maar te vermaken met de meest idiote vragen die een blower zichzelf kan stellen zijn...

-Waarom komt die eend niet dichterbij om brood te halen?

-Als je 2 stukken brood gooit naar een eend terwijl het 1e stuk groter is dan het 2e dan gaat de eend toch eerst het 2e stuk eten... Waarom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Omdat de eend de mens toch als vijand ziet. Hoeveel brood je ook naar hem gooit, hij blijft op z'n hoede :nerd

 

2. Z'n aandacht gaat eerst uit naar het eerste stukkie brood, en als er dan nog een in het water valt, kijkt ie gelijk naar dat stukje en denkt: "..Hé dat is eetbaar" :nerd. Dat is bij mensen ook zo, als er twee namen worden genoemd en er wordt gevraagd naar wie het meest blowt van de twee, zal je sneller de tweede naam opzeggen dan de eerste.. omdat de tweede naam nog 'verser' in je geheugen ligt <_<

 

 

Hihihi :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja dat klopt dat zag ik ook... ook zag ik die dag ruimte schepen enzo... maarja nu jij dit zegt weet ik zeker dat ik niet gedroomd heb :whistling

oke dan jij snapt me, maar wat vond je van die ene deur die jonko aan het roken was? kvond dat vaag want volgens mij heeft een deur er niks aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow. ik ben hier nog niet so lang op het forum maar sal jullie nu even mijn stone/waussie heid vertelle.

ik sit in havo 5 en had vandaag mijn M&O examen. aangesien ik hoogst waarsgijnlijk niet meer overga, heb ik ook niet egt geleerd. ik had het examen en het ging buiten gewoon goed :smoke . ik was blij en ging om half 5 naar het spoor, een soort parkje even een snaakje roken, ''een welverdiende snaak''. samen met 2 maten, 1 die om 6 uur moest werken, en alvast sn supermarkt shirt had aangedaan. wij smookde een dikke snaak en gingen knetterhard. ik heb vet veel fotos gemaakt, en ik kan jullie niet helemaal uitleggen hoe leip het was maar denk het je maar in :rofl toen fietse ik samen met een maat lekker in het sonnetje dwars door de stad :specool egt was egt heerlijk om te sweven en na te genieten van mn gooeiedag. hij naart wek kk waus, en ik nu lekker op wietforum ff poste :tu dus nu ben ik dik aan het space en het is weer hele maal Top :P

 

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, net een dikke Santa Maria blow gerookt. Ik ben nog nooit zo stoned geweest van één blow. Ik weet niet wie er in omstreken van Vlaardingen woont, maar dan moet je echt Santa Maria halen bij 'Het Spiegelbeeld' in de Hoogstraat. :tu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hasje achter de kiezen.. toen ik net die berichten over de eentjes las kon ik zweren dat ik ze hoorde, iemand die me even in mijn arm knijpt of bevestigd dat er inderdaad een kwakend geluid is als je die posts leest?

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah.. nee sorry ik hoorde niets. Ik hoor alleen een uil nu :rofl :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...