Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Contact advertentie

Recommended Posts

Hoi ik ben ktm,

 

ik ben een leuke jongen van bijna 21 jaar, ik studeer iets met planten en heb als hobby kweken en een beetje op dit forum hangen.

 

Ik zoek: Een leuke meid rond die leeftijd die blowen en kweken wél leuke hobbies vinden :rolleyes: . Sterker nog dit is een breekpunt! ;)

 

Reacties gaarne via pb of in het topic.

 

groetjes,

 

KTM

 

(ik kon de juiste sectie niet vinden, en het is duidelijk toch cannabisgerelateerd.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 100Euro per uur weet ik wel aantal vrouwen voor je :rolleyes:

Deze vinden het blowen en kweken niet zo erg zolang jij maar betaald ;)

 

Misschien handig er ook bij te zetten hoe groot de kwekerij is en hoeveel geld je binnenbrengt per maand sommige vrouwen vinden dit nog al belangrijk

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dacht je dat ik mijn lieve Watje gevonden heb?

ssssssssssssssstttt

 

suc6 ,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit gaat een nieuwe sectie worden. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha das ook een manier om iemand te zoeken met de zelfde hobby :rolleyes:

En al een hoop PB'tjes onvangen?

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hebben mr en mrs poldergrower het met elkaar getroffen met dezelfde hobby :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker romantisch samen watergeven, samen knippen, samen blowen, ik snap wel wat je bedoeld, of je dat hier gaat vinden is een ander verhaal, man maakt geld, vrouw maakt geld op, man zit op wietforum.nl, vrouw zit op wehkamp.nl

 

 

m'n beste maat kwam ergens helpen met een hokkie van een vrouw, 3 jaar later hadden ze 2 kinderen, hokje opgezegd ivm kinderen, het kan ooit raar lopen :rolleyes:

Share this post