Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Contact advertentie

Recommended Posts

Hoi ik ben ktm,

 

ik ben een leuke jongen van bijna 21 jaar, ik studeer iets met planten en heb als hobby kweken en een beetje op dit forum hangen.

 

Ik zoek: Een leuke meid rond die leeftijd die blowen en kweken wél leuke hobbies vinden :rolleyes: . Sterker nog dit is een breekpunt! ;)

 

Reacties gaarne via pb of in het topic.

 

groetjes,

 

KTM

 

(ik kon de juiste sectie niet vinden, en het is duidelijk toch cannabisgerelateerd.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 100Euro per uur weet ik wel aantal vrouwen voor je :rolleyes:

Deze vinden het blowen en kweken niet zo erg zolang jij maar betaald ;)

 

Misschien handig er ook bij te zetten hoe groot de kwekerij is en hoeveel geld je binnenbrengt per maand sommige vrouwen vinden dit nog al belangrijk

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dacht je dat ik mijn lieve Watje gevonden heb?

ssssssssssssssstttt

 

suc6 ,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit gaat een nieuwe sectie worden. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha das ook een manier om iemand te zoeken met de zelfde hobby :rolleyes:

En al een hoop PB'tjes onvangen?

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hebben mr en mrs poldergrower het met elkaar getroffen met dezelfde hobby :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker romantisch samen watergeven, samen knippen, samen blowen, ik snap wel wat je bedoeld, of je dat hier gaat vinden is een ander verhaal, man maakt geld, vrouw maakt geld op, man zit op wietforum.nl, vrouw zit op wehkamp.nl

 

 

m'n beste maat kwam ergens helpen met een hokkie van een vrouw, 3 jaar later hadden ze 2 kinderen, hokje opgezegd ivm kinderen, het kan ooit raar lopen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er worden na de meeting bij doc allemaal vreemde topics geopend valt mij op.......iets teveel gerookt allemaal? :rolleyes:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Kees, ik ben al getrouwd! :D

 

Gewoon je ding blijven doen met je plantjes en je rokertjes.

Dan komt die chick vanzelf wel en met een beetje mazzel is ze net zo gek als jij, ook met je plantjes. :P

 

@Amnees - En ik geef toch echt de voorkeur aan www.wietforum.nl i.p.v. www.wehkamp.nl

 

;) Mrs Poldergrower

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien een keer op 't kamp rondkijken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Of op de kweekschool.... ;)

 

succes :rolleyes:

gr Carpie

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bl0wer, t hokkie brengt genoeg op om van te roken natuurlijk ;).

@Blowmonkey, ja maar ik ben hetero, dus dat is lastig haha... Jij bent wel eng in dit topic btw. Das verboden meen ik.

@Weetje, ja natuurlijk, zoiets bedoel ik ook maar dan via wf... Zit nu vast wel iemand te lezen die denkt, heeee, das leuk! Al krijg je van m'n avatar natuurlijk een heel verkeerde indruk...

@Doc, nou dat hoeft van mij ook niet. Ben een tijdje single nou, jaartje of 2, en zou het niet erg vinden om een leuk meisje tegen het lijf te lopen, maar ben dus een beetje specifiek... :P

@Nog geen :rolleyes: . (en nee schenkie van jou hoef ik er geen!!)

@schenkie (zie hierboven)

@Smokeyb, ja zo zijn er nog wel wat toch ? haha

@Amnees, hou niet zo van wehkamp.nl, ben meer van de kwaliteitsgoederen. Hou wel van mooie spullen, maar simpel is ook mooi, als je snapt wat ik bedoel?

@Zo gek ben ik niet toch hahaha ? Nou ja dat is dus wel een beetje een vereiste. Water geven is een pre maar hoeft heus niet iedere dag :D .

 

De uitnodiging blijft open staan.

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Zo gek ben ik niet toch hahaha ? Nou ja dat is dus wel een beetje een vereiste. Water geven is een pre maar hoeft heus niet iedere dag ;) .

Heb je t nu over je hokkie of over je meisje? :rolleyes:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

T gekke over mij...

 

Dat vereiste was over het blowen en kweken...

 

En water geven... Ja joh, gebeurt wel eens dat je er niet bent toch ?? Vervelend als je terug komt en je planten zijn dood.

 

Kees. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb jij niet als enige hobby dit forum toch?

Zit ook nog op een ander forum waar k jou ook wel actief bezig zie hoor ali chemicalie :rolleyes:

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, vroegah...

 

Laatste post uit 1432 ofzo :rolleyes:. Nee ik forum opzich niet zoveel meer (das ook een pre toch)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Keesthmad: ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook bijna zo een topic had geopend op dit forum. Hier zitten ongeveer 20.000 leden, misschien niet allemaal even actief, maar er zijn ook zeeeer veeeel gasten.

 

Het is inderdaad leuk te weten of je toekomstige vriendin kan leven met onze hobby, heb al meermaals meegemaakt.

 

Je komt een leuke meid tegen, alles is dik in orde en na een tijdje ontdek je dat ze helemaal tegen "weed" is, of er niet mee kan/wil leven, of iets anders....

 

Alvast succes gewenst :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks zo irritant als een vriendin die je je hobby/werk :rolleyes: verbied. mijn schatje is toevallig opgegroeid tussen de wiet dus die kijkt er anders tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn vrouw in de coffeeshop leren kennen, we zijn al 23 jaar samen ;) hehe

Das trouwens langer dan kees oud is, pfff...

 

Kees, je vind je vrouw nog wel, gewoon wat meer in de shop zitten en minder op wf :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nooit in de shop...

 

Nou ja, ga wel eens kopje thee doen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we weer avondje Amsterdam doen schop ik je wel ergens naar binnen KTM.En deze keer geen hillstreet of anydays :rolleyes:

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...