Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Collie Weed

Vermiste (Milly)meisje gevonden

Recommended Posts

Het drama wat zich afspeelde afgelopen week is opgelost,Milly is teruggevonden in de tuin van een buurman 2 huizen verderop,het is zeker niet uitgesloten dat Milly door een misdrijf om het leven is gekomen.

Het betreft de tuin van een 26 jarige agent,er word nog nader onderzoek verricht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rick78 :leer jezelf eerst even voor te stellen in de daarvoor bestemde rubriek a.u.b.

En dit is de sectie nieuws/mediadus iki zit hier goed,heb je er een probleem mee vraag dan aan de mod waar de klepel hangt,inplaats van mijn nieuws-topics te vervuilen..

heb je een zinvolle reactie> post dan alsjeblieft,of blijf weg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dit is de sectie nieuws/mediadus iki zit hier goed,

 

Eigenlijk heeft @rick78 wel degelijk gelijk, want kijk maar bij de nieuwssectie wat er onder staat; (ik citeer)"Alle soorten nieuws over onze hobby"

 

Dus voordat je iemand afzeikt en ergens op wijst moet je eerst zelf de regels weten :blink: .

 

Van mij mogen zulke berichten (nieuws) er wel bij, had het nog niet gehoord :) , maar..... geen wiet, geen nieuws in deze sectie zeggen ze, dus..... beter in de sectie "overig en zo" :P

 

Thanks, :lol:

green-lady

 

 

edit: Ff reageren op het bericht zelf; Onbegrijpelijk voor woorden, zulke dingen! Denk je je iets "veiliger" te voelen met een politie vlak naast je deur. Geen goede "reclame" voor de politie. Als hij de bewezen dader blijkt te zijn, gun ik 'm de stoel!!! (type; elektrisch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat de politie-medewerker in de fout gaat heeft geheel niets te maken met dit forum. liefst verwijderen dit bericht, wij hier houden zelf ook niet van stigmatiseren dus sluiten en opruimen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overig en zo dan maar..........Maarreeeeeee digi.........stigmatiseren? Een agent die jouw veiligheid moet verzorgen? Kom op he. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@riesje,

ik bedoel het wel zo maar ook weer niet... we gaan hier toch geen berichten verzamelen van politie die in de fout gaat svp? dat word me te flauw.

 

in het verleden heb ik hier best eens uitgehaald naar de politiek etc, maar het kostte me teveel negatieve energie. daar ben ik mee gestopt en zou graag zien dat we meer positief nieuws naar buiten brengen over cannabis/hennep.

 

respect to all!

 

het bericht over Milly is echt al erg genoeg op zichzelf en hoort hier zeker niet thuis.

mijn medeleven aan iedereen, ongehoord ongelooflijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevaarlijk spul, die blauwe pakken. Ik stel voor een taskforce "georganiseerde blauwepakkendragers" in te stellen, en die dan alle blauwe pakken te laten oppakken, (ongeacht de tint blauw) en hiervoor een internationaal verdrag op te dringen aan de rest van de wereld. Tevens dient de taskforce alle indigo planten uit te roeien en ook ongure types op blauwe plekken te screenen.

 

Maar goed, het hoort hier i.d.d. niet thuis, al is het ook een buikpijn onderwerp (ik heb zelf kinderen in die leeftijd) Sterkte voor de ouders.

 

groetjes,

 

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal komen dit soort berichten enkel uit exotische landen...

 

België ofzo.

 

Nu uit mijn regio.

 

 

 

@Sander Vreeswijk, Veel plezier in de poorten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor milly mag je een uitondering maken

wij leven mee met vrienden en familie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@rick78 :leer jezelf eerst even voor te stellen in de daarvoor bestemde rubriek a.u.b.

En dit is de sectie nieuws/mediadus iki zit hier goed,heb je er een probleem mee vraag dan aan de mod waar de klepel hangt,inplaats van mijn nieuws-topics te vervuilen..

heb je een zinvolle reactie> post dan alsjeblieft,of blijf weg :lol:

 

Ik hoef me zelf niet voor te stellen vind het een zeer intressante hobby waar enkele maten van mij in zitten.

ik volg verslagen/nieuws voornamenlijk als gast mee:)

en als ik op of aanmerkingen heb, ben ik er heel vrij in! daarvoor NEDERLAND:D

Maar goed zo als ik zie heb je je antwoord al gehad

 

Greeetzz Rickkky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of het hier nou thuis hoort of niet....................het zou je dochter maar zijn......

ziek........ :lol: :) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoef me zelf niet voor te stellen vind het een zeer intressante hobby waar enkele maten van mij in zitten.

ik volg verslagen/nieuws voornamenlijk als gast mee:)

en als ik op of aanmerkingen heb, ben ik er heel vrij in! daarvoor NEDERLAND:D

Maar goed zo als ik zie heb je je antwoord al gehad

 

Greeetzz Rickkky :lol:

 

Heel fijn dat je maten graag in elkaar zitten maar dat doet nog geen noodzaak scheppen deze topic te verneuken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of het hier nou thuis hoort of niet....................het zou je dochter maar zijn......

ziek........ :lol: :) :blink:

HET ZAL DIEGENE MAAR ZIJN DIE JE MOET BESCHERMEN,,OF JUIST DE DROL DIE JE OP KOMT ROLLEN.

 

sick of these pikkies int blauw,,,ik ben ooit aangehouden door een meiske die ik ooit een veeg had gegeven hahaha,,, en haar vriendin erbij!!

Nou geloofwaardig kwam ze niet meer over iig

 

 

greets,

Hup,,,,and may he rot in hell for this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschrikkelijk dit.

De ouders en familie hebben levenslang.

Gewoon 1 groot trauma.

RIP Millie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah er is veel politiegeweld tegenwoordig...

 

Altijd al geweest ook :lol: .

 

Geweld komt namelijk behalve uit extreme onvrede en dronkenschap ook voort uit MACHT (en daar niet mee om kunnen gaan).

 

Ik denk dat de politie beter kan werven bij zwarte banders... Die lui snappen wat dicipline is.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaal komen dit soort berichten enkel uit exotische landen...

 

België ofzo.

 

Nu uit mijn regio.

 

 

 

@Sander Vreeswijk, Veel plezier in de poorten!

 

Ennuhh sinds wanneer is belgië een exotisch land :lol:

 

sorry voor off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic antwoord.

 

Theoretisch kan je alles wat uitheems/buitenlands is, als exotisch omschrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is nog niet veroordeeld dus tot dan is zijn schuld nog niet bewezen

als je het verhaal zo hoort is het zeer waarschijnlijk, maar waarschijnlijk

is nog niet bewezen. Zulke dingen kunnen heel raar lopen en springen soms

alle kanten op.

 

Ik vindt het in ieder geval heel erg voor dit meisje en haar familie en sta

in gedachte even stil bij hun leed. Jammer dat de wereld zo in elkaar moet

zitten en wij als mens maar niet kunnen begrijpen dat we met onze poten

van een ander af moeten blijven.

 

rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodney. Hij heeft bekend, begreep ik vanochtend.

 

 

Die Kloot gaat het zwaar krijgen achter de tralies!

Én een kinder moordenaar. (ik hoop bij God niet dat hij haar ook heeft verkracht. Ik heb al enkele uren het nieuws gemist) Én een pet!

 

Daar zijn ze niet zo gelukkig mee binnen de muren.

Beetje overvallen, dealen of een zware mishandeling wordt redelijk geaccepteerd, maar kindermoord :blink:

 

Branden Hond! :lol: :P

 

Die moordenaar en verkrachter van Jessica Laven heeft in de penetrante instelling ook een "ongelukje" gehad met terpentine en een "toevallig" knappende TL buis.

Die is doodgefikt!

Soms is het recht binnen de muren terechter dan erbuiten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil hem niet verdedigen ofzo, meestal zit de politie wel goed als ze dit soort dingen

vrij snel naar buiten brengen maar een bekentenis zegt ook nog niet zo heel veel hoor,

die kunnen onder druk geforceerd zijn. Wat dat betreft moeten we eigenlijk nog effe wachten met

gal spuwen.

 

De aandacht moet in eerste instantie naar de familie van het slachtoffer gaan.

om hun steun te geven in hun verlies.

 

rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...