Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Collie Weed

Vermiste (Milly)meisje gevonden

Recommended Posts

de moordenaar van het meisje van Nunen is ook op 49 jarige leeftijd gestorven aan een natuurlijke dood in de gevangenis.... :lol: ( =Officiele verklaring )... :blink: ...dan moet het wel de waarheid zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, dat wens ik de dader ook toe een natuurlijke dood , maar dan wel een heel pijnlijke.

 

er is in ieder geval een antwoord voor de ouders, wel heel verschrikkelijk, maar toch.

d'r is nog genoeg wat niet opgelost is en waarschijnlijk ook niet meer word.

te denken aan marianne vaatstra, das dan hier in de regio.

ik denk dat er in elke regio wel zoiets is.

 

veel sterkte voor die ouders

 

jippie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf 2 mooie dochtertjes en moet zeggen dat dit soort berichten ons vreselijk bang maakt,

moet je je kinderen nou echt leren dat werkelijk niemand te vertrouwen is op deze wereld, zelfs niet je buurman :)

 

Wat een verschrikkelijk nieuws is dit BAH! Wij leven heeel erg mee met de ouders....

 

Die Vuile smeerlap moeten ze opknopen maar waarschijnlijk zal dat inderdaad wel in de bak gebeuren :lol:

Ik hoop het tenminste net als ale andere (kinder)moordenaars.

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf altijd bij:

 

Hoe erg de moordenaar ook is...

 

Het blijft en mens, en overal is een reden voor...

 

Sommige dingen zijn niet te begrijpen en niet te bevatten, maar shit happens... En wij moeten er met z'n allen niet onder lijden... Sowiso vind ik het boel-shiet dat dit altijd zo breed in het nieuws moet komen, denk aan die familie dan!!! WHAT THE FOCK!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kees

jij hebt waarschijnlijk geen kind/kinderen? Geloof mij maar dan denk je er wel anders over.

Maar wat betreft t nieuws vind ik dat je gelijk heb maar dat is met zoveel dingen in het nieuws.

Mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit hoort niet bij ons hobby site thuis

ik vind van wel :lol:

 

alle steun gaat uit naar de ouders van dat meisje

 

RESPECT voor deze mensen

ze hebben t al moeilijk genoeg he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een aantal mensen wel erg in hun bol geslagen als je het mij vraagt.Als er mensen zijn die omtrendt deze dramatische gebeurtenis hun verhaal willen delen verdient dit respect.Niet van die beperkte opmerkingen dat het hier niet hoort.Dat is voor mensen die denken stoer te zijn achter een toetsenbord.Iemand met gevoel in ze lichaam toont respect en heeft begrip hiervoor.

 

Uiteindelijk draag ik ook de mening,het zal je eigen dochter/nichtje/buurmeisje/kennis maar zijn.

 

Familie van Milly veel sterkte en steun toegewenst in deze ondraagelijke tijd.

 

En voor de coppers,doe eens wat met nuttige info ipv azen op melding via mma.Als er word gezegd er staat een buurman aan de deur blijven er weinig mensen over.Maar nee wij wachten een dag,gaan dan over op smsjes die allang weg hadden moeten zijn en uiteindlijk geven we toe dat we op de hoogte waren van de feiten.Beetje vaag hoor,maar dat zal wel aan mij liggen.

 

En nu is het tijd voor een lekkere warlock.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik blijf altijd bij:

 

Hoe erg de moordenaar ook is...

 

Het blijft en mens, en overal is een reden voor...

 

Sommige dingen zijn niet te begrijpen en niet te bevatten, maar shit happens... En wij moeten er met z'n allen niet onder lijden... Sowiso vind ik het boel-shiet dat dit altijd zo breed in het nieuws moet komen, denk aan die familie dan!!! WHAT THE FOCK!

 

Kees.

 

misplaats bericht.

zielloos bericht.

en zoals reeds eerder gemeld zul je wel geen kinderen hebben,anders had je wel verstandiger gereageerd.

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
misplaats bericht.

zielloos bericht.

en zoals reeds eerder gemeld zul je wel geen kinderen hebben,anders had je wel verstandiger gereageerd.

 

 

erik

 

uhmmm eric dat is wederzijds denk ik , ik vind dat kees een heel goed punt heeft en de clown hierna ook dat sluit goed op elkaar aan

en je hoeft geen kinderen te hebben om te bevatten hoe erg dit voor de ouders is

ik ben kind geweest en weet van mijn ouders wat een pijn hun kunnen hebben als er iets met je kind gebeurt

 

we kunnen naar de ruimte vliegen en atomen splitsen maar het menselijk brein is nog 1 groot raadsel

 

veel sterkte aan nabestaanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokey, het is de paradox...

 

We zouden onze aandacht bij onszelf moeten houden...

 

Maar tegenwoordig (vroegah ook) lijkt het zo dat er vigilante's nodig zijn...

 

Dat was wat ik probeerde te vertellen...

 

Viva la vigilante ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lifeissubliem: neem maar van mij aan kerel, als je zelf kinderen heb veranderd een hoop in je leven en je kijkt dan wel degelijk anders naar t leven... Echt waar.

 

@kees: wat is dat nou voor stom gelul? Er bestaat geen reden om een kind te vermoorden wat voor etterbak t ook mag wezen!

Gr b

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt niet normaal dit he

ik ben npg niet lang geleden oom geworden, moet er niet aan denken dat me nichtje iets overkomt :lol:

 

en ja dat wat Kees zegt vind ik dus ook niet helemaal kloppen.

 

ook ik leef mee met vrienden en familie, schande dat dit soort dinge gebeuren hier in NL.

 

(kzal een dikke jonko voor ze lighten)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politie je beste vriend?????? :lol: :) :blink:

 

Ophangen die gozer :P en nou word het TOT nu toe alleen nog maar doodslag :P

 

Hoop dat die levenslang zit die psychopate pedo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

peil daalt weer :lol:

 

lees de spelregels van het forum nog een keertje door. Kan me niet schelen welk onderwerp en wat voor emoties, maar als er niet meer gewoon gediscussieerd kan worden dan weet je wat er gebeurt.

 

Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.

 

Overtredingen van de regels

WietForum behoudt zich het recht voor een gebruiker bij misdragingen/provocerend gedrag tijdelijk of permanent te bannen. Ook behouden wij het recht de provider te informeren over misdragingen op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan kees wel begrijpen. een voorbeeld: ik help graag mensen en heb er een hekel aan als de mensen elkaar belazeren en bestelen. nu op dit moment zou ik nooit iemand belazeren of bestelen. dat gaat tegen mijn natuur in. 15 jaar geleden was ik een junk en deed ik heel de dag niet anders. was/ben ik daarom een slecht mens. mischien op dat moment wel. maar ik was gewoon de weg kwijt. en dat kan ons allemaal gebeuren. en dat is nou weer het mooie van het leven. we kunnen allemaal veranderen. en alles is maar tijdelijk. maar helaas schiet milly hier niks mee op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar is begrijpelijk schrijven icm begrijpelijk lezen niet altijd een even groot succes op dit forum.

 

Wat ik bedoel;

 

-Het is verschrikkelijk wat er gebeurt is.

-We gaan er niets meer aan veranderen dus wat mij betreft mag de pers het opnoemen en daarna het respect op brengen om iig tot een rechtzaak niet of weinig te berichten. Wat ik bedoel is, denkt iemand aan de familie van Milly die alleen maar over hun vermoorde dochter, nichtje etc. hoort, dat is ook verschrikkelijk.

-Wat betreft vigilante's ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het belachelijk is dat je je in NL niet mag verdedigen en dat je doorgaans zelf een probleem krijgt als je een inbreker overmeesterd. Hetzelfde geld voor zinloos geweld waar men zo naast gaat staan...

 

Wat ik dus niet bedoel;

 

-Dat we dit moeten laten gaan voor wat het is. NATUURLIJK NIET. Ik vind alleen dat 16 miljoen NL-ers er geen bal mee van doen hebben. Een handje vol wel.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Wat betreft vigilante's ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het belachelijk is dat je je in NL niet mag verdedigen en dat je doorgaans zelf een probleem krijgt als je een inbreker overmeesterd. Hetzelfde geld voor zinloos geweld waar men zo naast gaat staan...

 

mooi punt wat je aanhaalt kees.Van mij mag het recht op zelfverdediging aardig amerikaniseren.En tja er zullen vast tegenstanders van zijn,maar met een gaatje van 9mm in het achterhoofd begaat de misdadiger geen 2de keer de fout.

 

@zeiksnor

 

toen was je onder invloed van,zoals je zelf zegt een junk.Je bent zelf verandert en dus zal in loop van tijd je aanzicht ook verbeteren.Dit heeft dus 15 jaar nodig gehad.Een agent die een meisje vermoord(dus niet doodslaat) is volgens mij een helderdenkend persoon(iig niet onder invloed van middeltjes)en kan dus netjes alle consequenties tot zich nemen.Hopelijk gaan ze nu eens verder kijken wat voor misstanden er in die pettenkorpsjes rondgaan,want das meer als in de growshops.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me Kees wel indenken.

Het is de media die het heel erg kleurt, wat begrijpelijk is omdat je gemakkelijk de badguy kunt aanwijzen.

 

Maar de naam Marianne Vaatstra is gevallen.

Nu weet ik uit het via via wereldje (Het is hier best wel ons-kent-ons), dat Marianne Vaatstra best wel een kreng was.

Niet dat ze de dood verdiende, maar de media kleurt het zo, dat zij het onschuldige meisje is, en haar moordenaar de grootst mogelijke draak.

Natuurlijk, als je het in een weegschaal legt, zal hij zeker doorslaan, dezelfde kant op als nu. Maar 100% versus 0%, zoals de media brengt gaat mij ook te ver.

Men sprak al niet meer over Milly Boelen, maar had het al over Milly, alsof iedereen haar kende. Dát gaat mij ook tever.

 

Wat het politieonderzoek betreft, natuurlijk zal de politie niet alles prijsgeven. Hangende het onderzoek.

En ja, hij is nu gepakt, maar de terughoudendheid van de petten kan wel resulteren in moord ipv doodslag.

Kaartjes voor de borst.

 

Denk je niet dat men de pyromaan van Veendam ook niet op de korrel heeft?

 

Wij zijn nieuwsgeil, maar het hoeft echt niet altijd bevredigt te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees 't is niet mijn bedoeling jou te beledigen of wat dan ook maar ik vond dat je gewoon erg koud en gevoelloos overkwam met dat berichtje en dat viel me een beetje tegen. Maar goed..... ik vind je verder wel een slimme gozer en heb verder niks tegen jou :verrygood

 

Hey whazzup Ik weet niet jij het tegen mij bedoelde? Zo ja Sorry :wacko:

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi punt wat je aanhaalt kees.Van mij mag het recht op zelfverdediging aardig amerikaniseren.En tja er zullen vast tegenstanders van zijn,maar met een gaatje van 9mm in het achterhoofd begaat de misdadiger geen 2de keer de fout.

 

Een agent die een meisje vermoord(dus niet doodslaat) is volgens mij een helderdenkend persoon(iig niet onder invloed van middeltjes)en kan dus netjes alle consequenties tot zich nemen.

Da's nou precies waarom we géén wapens in Nederland moeten hebben. In Amerika nemen ze hun wapens al mee naar de kerk om ze te laten zegenen, 2 x fout... Bovendien hebben we in Nederland ook nog zoiets als rechtbanken. Een wegvluchtende crimineel van achter in zijn hoofd schieten? Op welke planeet ben jij geboren? Je zou Zeiksnor 15 jaar geleden ook een blauwe boon in zijn achterhoofd gedrukt hebben? Nou voel ik die aandrang nog steeds wel eens maar toch :verrygood :wacko:

 

Verder ben ik het niet eens met je mening dat een agent per definitie een helder denkend persoon is, en dat is ook in deze zaak waarschijnblijk niet het geval:

Vrijdag verschenen in verschillende ochtendbladen berichten over het psychologische verleden van de 26-jarige verdachte van de moord op het 12-jarige meisje Milly Boele.

In armen snijden

 

Zijn oude mentor en leraar Nederlands Cor Verbree verklaarde in het AD dat V. in zijn examenjaar in zijn armen begon te snijden. Zijn moeder was volgens Verbree langsgekomen omdat zij bang was dat hij zelfmoord zou plegen. Een jeugdzorgtraject werd ingezet.

Doodslag is ook iets anders dan doodslaan.

 

De extra ophef die nu ontstaat is natuurlijk erg verklaarbaar: Je verwacht van de politie (als brave burger, niet als wietteler) dat ze je beschermen en je familie beschermen. Zo zie je maar: niets menselijks is de politie vreemd. Als een brabander iemand doodt zijn ook niet plots alle brabanders fout toch?

 

Tja, het blijven verschrikkelijke dingen natuurlijk, maar zie het ook eens in perspectief: we zoomen hier nu in op één geval, in veel landen is dit soort zaken schering en inslag. Ga eens kijken naar de problematiek in de sloppenwijken van Rio. Het is mede dankzij een politieapparaat dat dat hier niet zo is.

 

Verder ben ik het in zekere zin ook wel een beetje met Kees eens: ik weet niet of alle media-aandacht de familie nou veel helpt en of ze daar nou wel op zitten te wachten. Ben geen psycholoog maar ik kan me niet voorstellen dat dat nou erg bijdraagt aan het verwerkingsproces.

Wij zijn nieuwsgeil, maar het hoeft echt niet altijd bevredigt te worden.

helemaal mee eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeiksnor

 

toen was je onder invloed van,zoals je zelf zegt een junk.Je bent zelf verandert en dus zal in loop van tijd je aanzicht ook verbeteren.Dit heeft dus 15 jaar nodig gehad.Een agent die een meisje vermoord(dus niet doodslaat) is volgens mij een helderdenkend persoon(iig niet onder invloed van middeltjes)en kan dus netjes alle consequenties tot zich nemen.Hopelijk gaan ze nu eens verder kijken wat voor misstanden er in die pettenkorpsjes rondgaan,want das meer als in de growshops.

nee, ik bedoel hier mee dat iedereen in een situatie terecht kan komen, waarin hij dingen doet, die hij normaal nooit zou doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verdikke, moet ik het eens zijn met Zeiksnor! Nou ja, kan gebeuren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...