Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wiet olie maken

Recommended Posts

Het laatste deel van de inleiding van mijn eerste boek over marihuana als medicijn:

 

Copyright © 2009 Gerrit Ooiman

 

De cannabisplant kent bijzonder veel medische toepassingen, het is onbetwist de meest veelzijdige onder de medicinale planten.

 

Deskundigen zijn van mening dat marihuana bij ongeveer 500 ziektes als medicijn kan worden ingezet en dat marihuanamedicijnen 25 procent van de huidige reguliere farmaceutische producten kunnen vervangen tegen een veel lagere kostprijs en met een betere werking op zowel de korte als de langere termijn.

 

Daarnaast blijkt uit recent wetenschappelijk onderzoek en ook uit oudere publicaties, dat marihuanamedicijnen voor een belangrijk nieuw marktaandeel kunnen zorgen.

 

Ze kunnen worden gebruikt bij ziektes waar momenteel geen of nauwelijks geneesmiddelen voor bestaan, zoals griep, malaria, migraine, pokken, reuma, tbc, verkoudheid en andere virusziektes, en bij vele vormen van kanker.

 

Men moet echter de waarde van marihuana als medicijn en ook de waarde van elk ander medicijn niet overschatten, want het is een waanidee om te denken dat alleen het toedienen van een medicijn een zieke kan doen genezen.

 

De gezondheidstoestand van een mensenlichaam is bij ziekte een even belangrijke, zo niet belangrijker factor.

 

Die toestand houdt rechtstreeks verband met de wijze van voeding en gedrag van een mens. Voeding en gedrag dragen samen zorg voor een al dan niet goed werkend zelfgenezend vermogen en het daarin geïntegreerd aanwezige afweersysteem.

 

Daarom informeert dit boek de lezer niet alleen over het gebruik van marihuana en andere geneeskruiden en middelen bij ziekte, maar ook uitgebreid over de vraag hoe men gezond kan leven.

 

Leren om jezelf gezond te houden en leren om jezelf te genezen als je ziek bent zijn daarbij de twee uitgangspunten van dit boek.

 

Het gebruik van wiet als geneeskruidenmiddel heb ik in dit boek beperkt tot het gebruik van wiet als antibioticum. Infectieziektes komen van alle ziektes het meeste voor. Met behulp van de adviezen en wietrecepten kan men een honderdtal ongemakken, kwalen of ziektes op dat gebied zelf behandelen.

 

De receptuur heb ik zo eenvoudig mogelijk gehouden, evenals de behandelingsmethoden. Dit om een zo groot mogelijk aantal lezers te bereiken, lezers aan wie ik graag de inhoud van dit boek over de verbazingwekkende geneeskracht van marihuana opdraag.

 

Leeuwarden augustus 2009.

 

Copyright © 2009 Gerrit Ooiman

 

 

Grtzzz

Ritger

 

;)

:) kan ik me eigen helemaal in vinden. het is ook wat ik aan iedeeren vraag als ze de olie wel willen proberen. hoe gezond leef je nou eigelijk. nu gebruikt iemand de olie, waarbij een kogel door z,n maag, darmen en nieren gegaan. die heeft maag, stres en slaapproblemen. die heeft alle soorten kalmeringsmiddelen die er zijn genomen en in hoge dossis. en veel alcohol. met de medicijnen was hij al 1,5 jaar gestopt. alcohol dronk hij nog elke avond. goed eten en gezond deed hij wel,. nu heb ik met hem de afspraak gemaakt dat ie pas 1,5 uur nadat hij de olie neemt, z,n eerste biertje zal drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben weer een hoop geleerd vandaag. het gaat niet altijd zoals ik graag zou willen. mijn colega is na 2 dagen weer gestopt met de olie. en ik voel mij daar verantwoordelijk voor. wat is nu gebeurd die jongen z,n vrouw wou het ook eens proberen. en uit eindelijk hebben ze beiden een te grote dossis genomen. nu is die jongen er nog wel rustig onder gebleven maar z,n vrouw wat minder. terwijl die toch eerst de grootste mond had :) en nu wil de vrouw niet meer hebben dat die jongen het nog neemt. hij had het daarna toch nog een keer gedaan. en heeft toen qua high zijn, niet teveel genomen. maar heeft 3 tot 4 uur last van tranende ogen gehad. ik zelf vind dat niks geks. maar hij en z,n vrouw wel. en om gezeur met z,n vrouw te voorkomen is hij er mee gestopt. dat is jammer. maar hoord er ook bij. en daarbij kwam ik op de gedachte wat weetje in een ander topic zei: Inzicht in de persoon is een vereiste. en vooral hoe ga je met de mensen om. deze mensen rookte al dagelijks wiet of dronken een bietje dus die weten de werking van wiet. maar toch heeft het verkeerd uit gepakt.

 

dan nog wat anders. de moedervlek is voor 90 % weg. en het wordt momenteel door iemand gebruikt met Couperose. die is er nu voor de vierde dag mee bezig. en ik denk dat het er door weg gaat. maar we shal see.

dan gebruik ik het ook nog op de hond. die heeft wat wratten of wild vlees groei plekjes. en daar druppel ik het nu 4 dagen op. en dan om het haf uur of uur doe ik er 2 druppels op, tot het moment dat het verzadigd begint te worden.

wel alleen als ik thuis ben. dus in het weekend wordt er dan vaker gedruppeld als door de weeks. dan begin ik rond half 5 tot ik naar bed ga of weg moet.

gallery_8034_9747_589.jpg

 

gallery_8034_9747_30608.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd makkelijk zon proef dier in huis LOL

 

kijk maar uit dat ze dit niet lezen van de partij van de dieren

vinden ze erger dan lippenstift testen denk ik :)

 

bedankt nog voor de uitleg

 

ga het volgende keer zeker proberen maar dan wel met knipsels en fluf

vind het tog een beetje zonde van de goede toppen om daar oli van te maken

 

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) ik vond het eerst ook zonde van m,n toppen. maar nu ik zelf ondervonden en gezien het hoe sterk de geneeskracht is, vind ik het zonde van m,n toppen om ze op te roken of op te laten roken. maar met je knipafval gaat het toch ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(inhoud verwijdert wegens te stoned zijn en daardoor een ongewenst bericht te plaatsen...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey zeiksnor...

 

ik zie dat je er vol enthousiasme met bezig bent

 

Nu dacht ik gelezen te hebben dat je om de paar uur die moedervlek insmeert.... is dat niet wat veel ?

 

Verder had ik nog een leuk idee gehoord... die man/vrouw zei dat bij elke soort kl

;) maak je bericht eens af. die man/vrouw zei dat bij elke soort kl...............? :)

en rick simson behandelde een moedervlek door er een pleister of verband met olie op te doen. dus continu olie er op. maar de moedervlek is in 4 dagen voor 90 % weg. wat wil je nog meer ? bij een hardnekkige of grotere moedervlek duurd het alleen wat langer voor die weg is. maar weg gaat ie zeker. en in de meeste gevallen zal het niet langer dan een week duren. :) dat je mee denkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei....

Wou dat bericht eerst posten, maar dacht nadien van.... zal het met een pb doen.... had niet gezien dat ik dat gepost had...

 

Bij deze verwijder ik de inhoud van mijn vorig bericht in dit topic...

 

Keep on the good work :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) ik vrees dat je weer eens te waus bent :) dat wordt gebruikt als brandstof voor auto,s en kachels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat weet ik.

Word er alleen een beetje bitter van :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat weet ik.

Word er alleen een beetje bitter van :) :)

dat is wel intresant. ik kan op google er niks over vinden. of je het kan drinken. er moeten er hier op het forum toch wel een paar zijn die dat weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote van de site. :

 

Aan deze Bio Alcohol worden zgn. "bitter stoffen" toegevoegd die de

alcohol ongeschikt voor consumptie maken.

 

Helaas voor de olieproduktie dus. :)

Maar wel zeer geschikt voor mijn brander voor de vacuum koffiezetter!

Dus thanks voor de link Ert! :)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf een sligro makro en hanos pasje en daar kan je tog gewoon van die 99 % alcohol halen voor in bonbons en andere gerechten en zo

 

??

 

kan je dit ook gebruiken ?

 

ik weet dat je dit niet kan drinken omdat het te sterk is maar verdunt gebruiken ze dit heel vaak voor consumtie

 

mag dit spul ook ?? is vrij prijzig maar als je alle dompen weer opvangt kan je het vaker gebruiken tog ?

 

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat zeer zeker. wat kost het. ik zelf vind het terug winnen van de alcohol veel te veel werk voor wat het kost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
99 % alcohol

Lijkt me sterk, want als alcohol in aanraking komt met lucht krijg je niet meer dan 96%. :)

 

@ Ert,... eerst een ice-wash voordat je olie maakt... voel je je niet zo bitter... :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
dan heb ik voor voorlopig voor een paar mensen een minder leuke mededeling. fruts en johnny sack. jullie had ik de olie binnen 2 weken beloofd. maar dat zal niet lukken. ik wil nu teveel mensen tegelijk helpen. en daardoor zouden dan mensen weer moeten stoppen omdat de olie op is. en dat schiet niet op. dan zijn we een beetje voor niks bezig. zodra ik weer de mogelijkheid heb, zijn jullie de eerste die olie krijgen. mijn excuus.

 

Het is niet toegestaan via dit forum (open en bloot & via pm) wietolie te gaan versturen.Dus alleen zaden zijn toegestaan!!!!

 

 

Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooz

 

Die bittere smaak intereseerd me geen hol. Ik moet alleen niet in de fik vliegen van binnen, of als m,n groene tank gaan lopen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) gebeurd niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor Couperose, werkt het ook voor 100%. op de plek waar het gebruikt is, is de Couperose na iets langer dan een week verdwenen. en dat vind ik ook best wel een doorbraak. want dat kunnen ze alleen met lazerbehandeling weg krijgen. het is maar net wat je liever hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb weer veel plezier net ;) de buur,man die het al eens eerder gebruikt had. maar die maar heel weinig durfde te nemen omdat ie bang was om high te worden en omdat het eigelijk niet mag van zijn vrouw. kwam een aantal dagen geleden naar me toe dat ioe zo,n pijn in z,n rug had en of die er wat olie op mocht smeren om te kijken of het zo ook hielp. ik had m verteld dat ik zelf dacht dat dat noouit voldoende zou werken op die manier. ook omdat hij slaappillen neemt on een uur of 4 tot 6 te kunnen slapen. maar de vcolgende dag kwam die toch vertellen dat hij die avond bijna geen last van z,n rug heeft gehad. dus had ik m een flesje olie mee gegeven. er wel bij gezegt dat als die het oraal in zou nemen de kans dat het dan beter zou werken groter was. nu wasd dit nieuwe olie van een andere wiet soort. en die was wat sterker dan de vorige die ik m gegeven had ;) nu vertelde hij net dat hij 5 druppels genomen had. en dat hij 24 uur achter elkaar geslapen had :rofl en hij zei r ook bij dat hij nog nooit zo goed geslapen had :no hij heeft het vandaag wat rustiger aan gedaan. hgij is nu zoekend naar de juiste dossis. maar ik heb nu een sterk gevoel dat dit helemaal goed gaat komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl weer wat geleerd vandaag. ik heb ook een gedeelte van de olie niet verdund. en om het ergens op te smeren bv, een wrat of een steenpuist of verkeerd groeiende moedervlek is het veel beter om het er puur op te smeren.

ik had dat ook nog nooit gedaan. omdat ik het altijd gelijk verdunde om het te kunnen druppelen. maar op deze manier kan je er een dikke laag op smeren :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was aan het twijfelen of ik het hier zou vertellen. maar ik doe het toch, want ik zie het als een bijzondere ervaring. die zoals ik het zie positief is geeindigd.

 

de honden hadden gevochten, waarbij 1 hond door d,r neus was gebeten. dit is een bullterrier met een langwerpige hele sterke neus. maar er was aan de buitenkant weinig te zien. maar van binnen uit stroomde het bloed d,r neus uit. toen het gebeurd was, was er niemand thuis. heel erg stom natuurlijk om weg te gaan en 2 zulk soort honden samen te laten.

maar normaal zijn het vrienden. dit gebeurd ook nooit meer. het kan 1000 keer goed gaan maar gaat het 1 keer fout heb je zwaar gewonden of een dode hond.

ik kwam thuis van het werk. en zag 2 grote bloedplassen liggen. en de hond die gorgelend rondjes aan het lopen was. helemaal de weg kwijt.

ik m eens goed bekeken en de lichaamstemperatuur gekeken, en die was goed. dus voor mij was duidelijk dat er geen levensgevaar was. maar ze was wel goed van slag af. en het bloed liep nog steeds d,r neus uit.

nu kan je natuurlijk gelijk naar de dierenarts gaan rennen. die dan hoogst waarschijnlijk niet voor onder de 100 euro je hond zal verzorgen.

maar ik heb d,r 2 druppeltjes olie gegeven. en na een half uurtje ging ze rustig liggen het stopte met bloeden. en 5 minuten later lag ze hard te snurken :rofl en ik heb d,r 3 uur later nog 2 druppels gegeven. en die heeft de hele nacht liggen snurken. vandaag is ze wel nog een beetje rustig en zielig :no maar er is verder niks aan de hand. die loopt morgen weer vooraan met de bal. let maar op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik neem aan dat de druppels verdund waren met plantaardig olie.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

die waren 50% walnootolie 50 % wietolie. puur is die ook niet te druppelen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...