Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guest_H

Karper vissers

Recommended Posts

zoveel mooi water en zo weing tijd, :)

 

maakt mij eigenlijk allemaal niet veel uit, maar een meerval van 1,6 meter ook wel eens iets bijzonders.

 

hier in elk geval de plaatjes van de stek waar we eigenlijk mochten vissen volgens onze vergunning. er zijn foto's van beide kanten, dus goed bereikbaar voor voeractiviteiten.

 

gallery_19177_8044_1006225.jpg

 

gallery_19177_8044_989077.jpg

 

gallery_19177_8044_1434078.jpg

 

gallery_19177_8044_2820193.jpg

 

gallery_19177_8044_133038.jpg

 

gallery_19177_8044_1869085.jpg

 

en een sfeerplaatje

 

gallery_19177_8044_9061.jpg

 

pff nou moeten we nog kiezen ook.

 

Koi, come in please take your pick.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een leuk stekkie :)

Heb je daar toevallig wat meer kennis van? (diepte, bestand, bodemstructuur etc)

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copy,

 

die vis stekken zijn geweldig!! voeren is eigenlijk wel een must. als je niet voor niets wil zitten.

echter is de kant van de boothelling kut. je kunt beter aan de overkant zitten.

of als je richting dat viaduct rijd dan heb je aan de linkerkant de hoogspanningskabel een aan de rechterkant een groenstrook en daar achter weer de vaart. door die groenstrook lopen diverse padjes om aan de waterkant te komen. ook erg goed. (is ook makkelijker te voeren via de overkant.)

 

bodem is in de polder meestal drek. her en der ligt wel een zandplaat, maar dat is meer zeldzaam.

dus zorg voor een lange onderlijn zodat je bolie wel boven op de troep blijft liggen. (ben zelf een fan van pop-up).

 

mocht je meer willen weten geef maar een gil.

 

gr.

 

C. Giga

 

Paste.

 

ik wee in zoveel niet veel meer dan in deze reply in BadBoy.

 

wel zat er redelijk veel prut aan de boilies vorige keer dus drek op de bodem klopt wel.

 

verder varen er ook grote zandboten, ik weet niet hoe diep dieliggen maar ik denk in de vaargeul een meter of 5 kan zijn.

 

de kanten zijn opgebouwd uit stenenblokken. en deze lopen wel een stuk het water in.

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger stortte we weleens een aantal kruiwagens met grind op zulke plekken om zo een mooie plaat te creeeren, maar das een hoop werk voor een stek :)

 

Maar klinkt goed, moeten we binnenkort even wat afspreken voor die mais..... geef ik jou een deel en zal ik ook nog een deel wellen en koken want ze zijn nog droog...

Kan je alvast voeren, tegen die tijd :)

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ga geen kruiwagens grind slepen.

 

kan het ophalen overdag of moet dat in de avond. weet ik wat ik moet zien te plannen.

 

zal ook eens kijken heb denk ik nog een paar zakken boilies, maar misschien moeten we voeren met datgene waar we mee gaan vissen. verder zal ik eens zien wat Sjoerd Raven nog in de aanbieding heeft om te voeren, kan ik een mooi mixje maken.

 

Grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik strooi vaak een groot bed van mais met daarop de boilies waarmee ik ga vissen.... Die mais is bedoeld om je vis op je stek te houden en de boilie om te laten zoeken naar dat lekkere hapje :)

als je toch naar raven gaat mag je voor mij wel een kilo of 5 gebrande noot boilies voor mij meenemen :D

 

hopelijk hebben we 24april een beetje knap weer, zou wel gezellig zijn... Bbq mee en vreten maar :)

 

gr b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier blijft het net nog droog , 1 kleintje en meer niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smokeyB, zal wel even kijken of het lukt, hoeft niet morgen dus komt wel goed.

en ja mooi weer zal wel prettig zijn.

 

@ Baksteen, hoop dat het straks bij ons beter wordt, we shall see.

 

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokey, ik zie daar hele mooie stekken....

 

en ik blijf toch ff bij de lage vaart.....saai, ik weet het.... :)

 

Over het bestand:

Veel brasem (dol op boilies), en een paar voorntjes...

 

 

(Ook zwemmen er "wat" schub's en spiegeltjes tussen de 10 en 40 pond rond, en grassies van 130 cm zijn ook gemeld :D "

 

Bestand zit wel goed.

 

Ik neem een Zodiac mee zodat we voer en aas op de ideale plek kunnen leggen. De bodem zal idd wat modderig zijn, maar met het bootje kunnen we voelen en peilen, dus dat komt wel goed.

 

@ DJ:

Je tentje is min of meer geregeld. Het blijkt om een twee pers. te gaan, en als jij die niet wil, wil ik em evt wel. Kan de dame ook eens mee :D

De tent komt overigens, samen met de eigenaar, ook een naggie meedoen (arme wij....steeds zien hoe hij wat vangt...) :D

 

Als ik teruglees geloof ik dat alles wel goed komt :)

4 man tot nu toe...

(is wel al 12 lijnen...... )

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey koi

bootje mee is super man :spliff::

maar is goed hoor die lage vaart, voor mij eens een keer nieuw water... Altijd leuk om te proberen :jump:

 

12 lijnen? Dan moet er zeker wel een visje boven komen lijkt mij, anders zijn we toch echt wel een stel prutsers :jump:

 

aan de gezelligheid zal t niet gaan liggen, denk ik.

Mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge wel ff uit de buurt voor een limbo.... jammer

Ik zit door de weeks al zo veel in mijn auto.....

Wie weet een next time...moet eigenlijk alle tijd die ik heb ik knutselen duwen...

Maar ja carp fishing is ook een way of life he net zo als het blowen hehehe

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi limbonesier,

 

volgende ronde maar daar iets in de buurt organiseren, er zijn daar meer uit die buurt dacht ik.

 

wie weet rijden wij wel zover. :jump:

 

Knutsel ze je hok moet ook af komen, :spliff:

 

@ Koi,

 

Quote::

@ DJ:

Je tentje is min of meer geregeld. Het blijkt om een twee pers. te gaan, en als jij die niet wil, wil ik em evt wel. Kan de dame ook eens mee

 

 

min of meer? het betekent in elk geval dat ik niet mijn "vlieger" hoef mee te nemen toch?

 

zal ook eens kijken of ik we 3 hengels compleet krijg, gaat vast lukken.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stuur je wel ff een mailtje over de tent.

En ja, je mag deze keer je vlieger thuis laten :spliff: :jump:

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja worden er al wilde plannen gemaakt voor een WF WCC ?

Als het niet te ver rijden is kom ik ook wel ff langs kachellen met of zonder stokken :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga wel mee rodney, neem ik me karper hengel mee en een dikke plug van het snoeken.

Gaan we tonijn vangen in de noordzee!

 

Of niet ?:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeevissen ook leuk, pier boot strand? ik heb wel geen zeevisspullen maar komt ook wel goed dan us een keer.

 

 

en een WF WCC, wiet forum world Cup championship?

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeevissen is ook prima.

Voor mij dan liefst de noordpier.....

Misschien leuk om van de zomer ergens een dagje makreeltjes te belagen? Gaat helemaal goed met een karperstokkie :spliff:

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker op het strand lekker beetje afgelegen lekker vuurtje erbij paffie... en lol hebben

en als het ff lukt lekker weertje

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm in! Waarneer?

 

Ohja, en laat ff weten wat je nodig heb bij die visserij. Ik heb alleen maar mooie onderlijntjes en bonke lood die vast te ligt zijn voor zee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Baksteen:

Voor makreeltjes vanaf de pier:

24/100 mono, 35 gram lood en een paar veertjes en je bent klaar. Een plugje, spinnertje, twistertje of een wat grotere haak met een propje zilverpapier werken ook prima!

En dan hopen dat er een zeebaars van 70 cm opduikt :spliff: :jump:

 

Wel ff wachten tot de vis onder de kust zit...

 

Overigens, op het strand op platvis en baars ik ook pret! Wel eest muien spotten dan!

 

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooooh dan kom ik nog wel weg met me karperstok met 30/100 nylon en van het snoeken heb ik nog wel wat twisters.

Maakt me ook niet uit wat we gaan vissen, ben onbekend met zee vissen dus maak me gek.

 

Enne die 70cm zeebaars, komt die over de 40 pond ? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon lekker op het strand lekker beetje afgelegen lekker vuurtje erbij paffie... en lol hebben

en als het ff lukt lekker weertje

 

greetz

 

 

WOehoeeee!

mag ik ook mee? hebben jullie een linkje voor een goeie hengel?

boothengel is geen strandhengel toch?

 

dentette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de vis weer voor de kust zit gewoon ff kijken hoe groot de groep is.

Dan kijken wie wat nog nodig heeft er zijn vast wel freaks die van alles dubbel hebben....

UUUhhh ikke nee hoor :spliff:

 

komt vast wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...