Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

kweken met zeiksnor

Recommended Posts

het was ook niet de bedoeling om ALLE foto,s te quoten(dat ging per ongeluk)

ook ff een exscusses voor de tekst(get a life)

terug naar de order van de dag! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: dit begint het ouwe wijfen zeiktopic te worden,

 

rich, jij moet weer moderator worden, je was een goeie en blijk nog steeds een goeie te zijn :lol:

 

whazzup ik had de lamp gister op 44 cm gehangen, had me iets vergist in de hoogte bleek vandaag.

al blijken de plantjes er geen probleem me te hebben, heb m nu op 52 cm gehangen, het was vandaag toch wel erg warm. de ventilator ga ik dit weekend halen.

 

ha klikodog, oud wijf ;) jij vind het wel gezellig he dat geouwehoer, ik ook

 

lange, respect :whistling

 

med_gallery_8034_7667_50580.jpg

 

med_gallery_8034_7667_518470.jpg

 

med_gallery_8034_7667_338406.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ze staan die kleine zeikertjes , zo schattig dat kleine grut :whistling

Heb je ze al allemaal een naam gegeven ? :lol:

Of bang om je te hechten , ook aan de mannetjes ? :vape:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

opgeschoten slungels zijn het :whistling nah ja je kan wel wat hoogte gebruiken met 12/12 toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling nee geen namen en de mannen en kneusies draai ik zonder problemen de nek om, al was dat wel eens anders, moet ik bekennen. alhoewel je me wel op een ide brengt. ik denk dat ik dat lelijke plantje achterin buble noem :vape:

 

je zal zien, over een paar dagen, dat dat slungelige reuze mee valt, nee het gaat goed, let maar op.

en nee, ook met 12/12, en zeker op zaad worden ze juist vaak te lang, 1 meter tot 1.25 is niks geks.

als je uit gaat dat de planten 1 meter worden de lamp zelf zo,20 cm is en de lamp afstand 60 cm dan heb je nog minimaal 20 cm aarde nodig, dan zit je al op 2 meter. worden je planten 1.25 en is je bak bv 50 of 60 cm hoog,

dan zit je al op 2.75/2.80 en dat is vaak te hoog, voor de meeste hokken

dus hopelijk blijven ze zo kort mogelijk. bij mij kunnen de planten 90 cm worden zonder dat ik ze hoef te buigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker baby veldje hoor zeiksnor, ben benieuwd hoe het er over 2 weekjes uit gaat zien, denk een groen tapijtje :whistling

succes kerel

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt en ik hoop met je mee,. op een mooi groen tapijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

noem je dit wetplanten??het lijk wel wildgras

 

lol

 

zeik ze snorremans

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orange Bud sucks bigg time!!!

:whistling

 

:cries:

 

Wel geinig om weer eens een Orange Bud kweekie te zien, heb er over de jaren eigenlijk maar weinig gezien. Weet je trouwens zeker dat je alle mannen eruit wil halen? Niet wat zaad voor jezelf maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twin, wetplanten ? nooit van gehoord. en wildgras ? moet jij morgen de foto,s maar eens zien :innocent:

dat begint er toch echt al op te lijken.

 

 

mischien is dat wel een goed idee blowmonkey, al heb ik geen pepernoot verstand van kweken van zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister, de voeding en extra tensiometer binnen gekregen. en die zit sins gister in de aarde. de tensio in de buis zat op ongeveer 9 cm van de bodem. die heb ik nog 6 cm lager geduwd, dus die zit nu praktisch op de bodem. en geeft 40/50 mbar aan. en dat is voor zo,n grote bak best nat. de tweede tensio zit boven in de aarde, op zo,n 20 cm diep en die geeft 70 mbar aan. en dat is ook best nat voor zulke kleine plantjes. ik ga ze de komende dagen wat droger laten worden. mooi detail is dat er totaal geen paarse steeltjes zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi detail is dat er totaal geen paarse steeltjes zijn.

 

Die komen wel als je steeds met die lelijke kop van je boven die bak hangt :innocent: <_< :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
<_< zou t daar steeds van komen ? dan zet ik in het vervolg maar mijn BigButtBram masker op :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Jeroen

 

gaat lekker bij je ben benieuwd hoe het er over 3 weekjes uit ziet :innocent:

 

Gr Michael

 

Ps al wat van me ouwe vriend gehoord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt michael. ja het is me gelukt hem weer te spreken, al was het maar voor 1 keer. hij heeft het heel druk of hij is wat angstig om via msn te praten. hopelijk komt ie 1 deze dagen weer eens online. maar met een beetje geluk komt ie over 2 maanden weer op het forum

ik heb hem verteld over jou , en vond dat heel erg tof,. je kreeg de groeten van hem , wat ik helemaal vergeten ben tegen je te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij krijgt, als je zo door gaat, een verbod om nog in dit verslag te komen. :innocent: dat doen we met je helicopertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je name change er door is Jeroen <_<

 

Foto's zeiksnor :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien is dat wel een goed idee blowmonkey, al heb ik geen pepernoot verstand van kweken van zaad.

 

Alles behalve moeilijk, alhoewel het starten in 1 bak misschien wat problemen gaat opleveren. Kzou gewoon het mannetje wat het eerste geslacht toont eruit jensen en hem in een potje zetten, stuifmeel opvangen en 1 of 2 mooie dames wat bestuiven op de onderste takken, heb je ook weer genoeg zaad voor een paar kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat ik dit gezeik niet heb gevolgd.

Wat een zooitje, je doet je naam eer aan :innocent:

 

Moet je ze nog niet dieven dan???

 

 

Gr undercover Ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) hey lullo,s

 

speciaal voor jou :innocent: rich, de foto,s

 

blowmonkey, ik heb 7 plantjes apart in potjes staan. die wil ik buiten zetten. daar zal toch wel een mannetje bij ziten ? mischien haal ik daar wel wat stuifmeel van af, om wat takken te bestuiven.

 

ohw nee toch, is het grootste gezeik achter de rug, komt undercover ert kijken :rofl

nu wordt het een nog groter zooitje <_<

en laat de dieven :huh: maar weg blijven

 

med_gallery_8034_7667_70661.jpg

 

med_gallery_8034_7667_667074.jpg

 

med_gallery_8034_7667_97295.jpg

 

med_gallery_8034_7667_567616.jpg

 

med_gallery_8034_7667_945958.jpg

 

 

geen gezeik (snor), iedereen rijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die plantjes in die 7 potten eerst binnen hun geslacht laten tonen, voordat je ze naar buiten doet! Je hebt alleen wel het probleem dat ze nu zullen gaan reveggen als je ze niet verduisterd. Pas in het najaar zullen ze weer gaan bloeien en dan zit deze kweek er alweer op..

 

Kan je geen extra hokkie met wat tl-lampjes neerzetten?

 

Groeten en succes,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Thomson, ik ben flink in de weer met de plantjes. ik liet ze de eerste week gewoon buiten staan, en toen zijn dr een paar flinke regenbuien op gekomen. dus ze hadden een stroeve start. nu ben ik ze aant vertroetelen. ik zet ze nu elke dag van 17.00 tot 22.00 in het afbloeihok darna staan ze droog in de schuur tot 7 uur s,ochtens. maar vandaag regent het hier pijpenstelen dus heb ik ze onder tl gezet, wat ook jou idee was. ik zet ze daar nu vaker onder. mischien laat ik ze de komende 2 weken daar wel onder.

 

med_gallery_8034_7667_982409.jpg

 

med_gallery_8034_7667_1037017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat toch lekker ?

Ik neem aan dat je geen groeivoeding gaat gebruiken & gaat bloeien op SJ ?

 

Hoop dat het een beetje volle bedoening wordt bij je !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb gister, de voeding en extra tensiometer binnen gekregen. en die zit sins gister in de aarde. de tensio in de buis zat op ongeveer 9 cm van de bodem. die heb ik nog 6 cm lager geduwd, dus die zit nu praktisch op de bodem. en geeft 40/50 mbar aan..

Zorg er voor dat je je tensiometer wat hoger in je medium hebt om goed aan te geven wat de (gemiddelde) vochtigheid is. Daarboven zal het wat droger zijn en daaronder wat natter. Eventueel kun je meerdere tentsiometers gebruiken.

 

@rich: er is toch geen groeivoeding van SJ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...