Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

kweken met zeiksnor

Recommended Posts

persoonlijk denk ik dat het in mijn hokkie beter is zonder ventilator

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan doe je het toch lekker zonder.......Zeiksnor ! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is nou net waarom ik twijfel. het is een natuurwet dat kouwe lucht naar beneden daald, daarom heb ik de aanvoer van verse lucht boven de planten, zodat deze over de planten neerdaald.

dan ga ik ook ff zeiken hoor...maar dan lijkt het mij dat de ruimte waar deze (inlaat)lucht vandaan word gepakt ook lichtelijk door je uitlaat (warme lucht) word opgewarmd. en de warme lucht dus naar boven stijgd die je dan weer je hok in laat stromen...(de inlaat zat tog boven?)

of zit ik helemaal buiten me boekje te zeiken en heb ik het helemaal verkeerd :whistling?

blijf m zowiezo ff volgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ventilator heeft vele funkties.

Deze zorgt oa ook voor t verstevigen vd plant.

Anders krijg je van die slappe dingen die omvallen zodra er top aan komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een ventilatortje neem , wordt het er zo 1

 

gallery_6216_7654_76322.jpg

 

p.s: rich, zit jij nog steeds zelf te blaffen in de tuin :rolleyes:

 

 

 

het is momenteel huilen met de pet op. ik weet niet wat er mis is met de planten. maar oordeel zelf maar.

 

gallery_8034_7667_763927.jpg

 

gallery_8034_7667_315532.jpg

 

gallery_8034_7667_631393.jpg

 

gallery_8034_7667_639806.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie niks bijzonders eigenlijk, ze gaan alleen niet erg hard misschien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: Ikke ook nie!!

 

Die Anesthesia gaat mun 1.20 hoge tentje in . Die probeer ik laag te houden en af te bloeien onder een 400 watt.Ik zie wel wat ik van die 20 overhoud . Ze zijn in ieder geval allemaal onkiemd. :whistling Nu nog een vrouwtie of 8 overhouden en dan in 7 liter potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOOh shit dit gaat helemaaal vaut , komt dat van het zeike ? :rolleyes: of hebben de kabouters dat gestrooit

Sorry dan hiervoor :whistling

 

Mooi plantje , Mooi plantje , aai, aai .

 

Hoe lang laat je ze nog groeie ?

Dit wordt een mega bos

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: even kijken of jullie wakker waren. nee ze gaan als een speer. ik heb alleen al een mannetje of 8 gesinaleerd bij de mooiste planten. en dit zijn zeker niet de langste planten. EN DAT DOET PIJN. ik durf/kan het nu nog niet aan, om ze te kappen, maar zal dat toch zo snel mogelijk moeten doen. waarschijnlijk over 1 a 2 dagen. maar ik blijf hopen dat ik me vergis.

 

ries ik wens jou veel geluk, bij het zo kort mogelijk houden van je Anesthesia. maar ben bang dat je veel moet gaan buigen.

 

Buble zeikerd, ze staan al vanaf dag 1 in de bloei. en laten we eerst maar eens afwachten hoeveel vrouwen er over blijven, om een mega bos te kunnen vormen. dat het mooie plantjes zijn, ben ik volkomen met je eens :whistling

maar die kut kabouters ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, wildplassers, verzuurt je bodem :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag wel eens wieden...

Als je eerst die klaver eens weg doet, dan heeft je cannabis zaad licht om te kiemen :huh:

Gelukkig zorgt dat onkruid voor nog wat groen in je hokje :whistling

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, wildplassers, verzuurt je bodem :rolleyes: .

:huh:

 

 

jij bent teminste echt wakker El Fish :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan ga ik ook ff zeiken hoor...maar dan lijkt het mij dat de ruimte waar deze (inlaat)lucht vandaan word gepakt ook lichtelijk door je uitlaat (warme lucht) word opgewarmd. en de warme lucht dus naar boven stijgd die je dan weer je hok in laat stromen...(de inlaat zat tog boven?)

of zit ik helemaal buiten me boekje te zeiken en heb ik het helemaal verkeerd :j?

blijf m zowiezo ff volgen :huh:

 

sorry bekerkweker', ik had deze post helemaal gemist :rolleyes:

nou, de luchtinlaat komt van beneden in het hok. en wordt met 6 10 cm doorsnee buizen, naar boven in het hok, boven de planten gebracht. maar de manier zoals jij m beschrijft, heb je ook geen probleem dat je warme uitlaatlucht. vermengt wordt met de koudere inlaat lucht. de warme uitlaat lucht verlaat het hok ook boven in en ligt zo rond de 25/30 graden, en zal altijd een stuk warmer zijn dan de lucht die buiten het hok is. dus die koudere lucht buiten het kweekhok, zal altijd door de luchtinlaat het hok binnen zakken.

 

ik ben bang van ook klikodog :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeiksnor,

 

Wat een ruk topic....dit duurt net zo lang als een outdoor topic.

Maar we blijven maar trouw volgen :rolleyes:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een hoop gezeik om niks.

 

Dat jullie wat te zekne moeten hebben en nog vinden ook vind ik knap.

 

Enige waar ik wat over kan zeiken is dat ie nog geen ventilatortje heeft aan geschaft.

Dat is ok je rot te schamen toch, die dingen liggen vast nog wel ergens op het bureau :whistling

 

Verders is het wel een van de beste zeiktopics die er zijn, en alle gerespecteerde zeikerds =nemen er deel aan.

 

\Chapeu

 

Oja vergeet ik het bijna, gaat wel lekker he :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: we zijn nu 19 dagen onderweg. waarschijnlijk zijn over enkele dagen de mannetjes er uit. dan is het nog zo,n 7/8 weken afbloeien, dan zitten we op 10/11 weken. volgens mij heb je niet goed werkende tijd klieren, schenkie

en dan gaat de opbrengst bepalen of het die 10/11 weken waard was.

 

lezen ertje, dan weet je, dat ik het liever zonder ventilator doe. alhoewel zo,n klipventilatortje het hem toch zou moeten doen. de foto,s vanavond tonen aan dat het heel lekker gaat. maar de hoeveelheid vrouwen die over blijven, bepalen pas echt hoe lekker het gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag 6 mannen weg gehaald, en dat deed pijn die lege pleken te zien.

 

gallery_8034_7667_537724.jpg

 

gallery_8034_7667_717914.jpg

 

gallery_8034_7667_511974.jpg

 

gallery_8034_7667_352526.jpg

 

med_gallery_8034_7667_285101.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeiksnor,

 

Nou wat een held...minderjarige uit de ballenbak verwijderen :rolleyes:

 

Gr schenkie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bewaard toch wel een man om een vrouw te bevruchten zodat je je eigen zaden produceert voor de volgende ronde

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: sorry schenkie, maar het was zo,n vervelend ventje, wat later voor problemen gaat zorgen. maar hij mocht verder spelen in de vuilnisbak hoor.

 

waarschijnlijk bestuif ik buiten wel een plant om zaad te krijgen bubbels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja de plant van de buurman zeker bestuiven en dan zeggen "ik? ik weet van niks :rolleyes: , heb je wel wat zaadjes voor me?"

zeiksnor is een stiekemerd :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag m,n mooiste plantje weg moeten knippen.

 

med_gallery_8034_7667_436266.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey zeikerd

 

Wanneer ga ik nou is van me vriend horen?

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...