Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

E-mail Cda Uitleg Drugsbeleid

Recommended Posts

wel als je het hard gebruikt hé dan is alles hard!!!

 

 

 

Wiet niet, wiet blijft altijd soft. Hoeveel je der ook van gebruikt, al rook je 20gram per dag 7 dagen in de week jaren achter een, dan nog zijn de gevolgen niet te vergelijken met die van die van andere drugs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aan die loco hokjes van hard- en softdrugs doe ik niet mee. :P

 

Het zit in de mens, hoe ga je ermee om. Ga je in een nieuwe ferrari net zo te keer als in de daf van je oma en je vliegt uit de bocht, kun je wel gaan brullen over race-monsters die verboden zouden moeten worden en strijdlustige loco-kreten slaken, maar je doet het allemaal zelf.

 

De Paddestoel bezit grote kracht, een kracht die ons doet buigen... En staan.. :(

Heb respect daarvoor en vertrouw, de Paddestoel is een keiharde vriend.

 

Gegroet en no-hard feelings overigens. :smoke

 

Wv (non-loco & non-normal) ;)

 

 

 

 

Dus? Precies, hoe JIJ ermee omgaat. :)

 

Alles is gif/voeding/energie afhankelijk van dosering???

 

Gluck,

Wv

 

KIJK, paddestoelen zijn al zo oud als de weg naar Rome.Vikingen vraten vroeger 'flüggeschwamme' ,dat zijn vliegezwammen voor jou en ze vraten het niet giftige deel wat ik jou niet ga uitleggen.Die noemde ze BESERKERS wat zoveel betekent totaal volslagen doorgedraaide mafketels.Neem dat lekker met mate en zeg nog eens wat over wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Luister, PADDOS zijn Hard Drugs ,WIET is een softdrug,en ik kan dat weten want ik heb alle drugs getest.Van Paddo's ga je fuckin 'A' flippend trippen en wiet is relaxed,chill en ontspannend.Dus iedereen die durft te beweren dat padjes geen harddrugs zijn en wiet geen softdrug is (net als alcohol)is loco.

Oke, het is niet stoer om alle drugs getest te hebben, dat bovenaan. Maar goed, ik heb ook aardig wat gehad, en nu moet ik zeggen dat ik paddo's toch als een van de heiligere middelen beschouw. Mits correct gebruikt, wat niet moeilijk is, is het een zeer fijne ervaring die veel bij kan dragen aan de gemoedstoestand en op mij althans een rijnigend vermogen heeft, ik voel me opgelaten de dagen, weken er na.

 

Iedere drug is anders dus je mag geen enkele drug met elkaar vergelijken.

 

Je kunt hoogstens groepen met drugs onderscheiden zoals de amphetamines, maar mdma is bijvoorbeeld weer best anders ook al is het wel een amphetamine. Zo zijn er nog enkele amphetamines met een LSD gelijkend effect, ook weer heel anders.

 

LSD, Paddo's, Salvia, ach dat zijn geen drugs... Dat zijn levenskeuzes... Iets wat je niet moet doen om het even te doen maar iets waar je je op voor moet bereiden dan jezelf mee kunt verbreden.

 

Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet kunt zeggen, HARD of SOFT. Beter kan iedereen het met rust laten, maar de pers heeft als doel alles kapot te maken omdat er dan meer te verslaan is, dus dat gaat helaas niet lukken... 99% van de problemen met paddo's zijn door de pers.. Want ja, hoe waren die dingen anders zo populair geworden... Idem met salvia in de VS, omdat 1 staat het verbied gaat het verbruik in de andere staten omhoog.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en blijkbaar wil de burger Cannabis en Paddestoelen... [DE MEERDERHEID!]

 

Dacht het ff niet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke, het is niet stoer om alle drugs getest te hebben, dat bovenaan. Maar goed, ik heb ook aardig wat gehad, en nu moet ik zeggen dat ik paddo's toch als een van de heiligere middelen beschouw. Mits correct gebruikt, wat niet moeilijk is, is het een zeer fijne ervaring die veel bij kan dragen aan de gemoedstoestand en op mij althans een rijnigend vermogen heeft, ik voel me opgelaten de dagen, weken er na.

 

Iedere drug is anders dus je mag geen enkele drug met elkaar vergelijken.

 

Je kunt hoogstens groepen met drugs onderscheiden zoals de amphetamines, maar mdma is bijvoorbeeld weer best anders ook al is het wel een amphetamine. Zo zijn er nog enkele amphetamines met een LSD gelijkend effect, ook weer heel anders.

 

LSD, Paddo's, Salvia, ach dat zijn geen drugs... Dat zijn levenskeuzes... Iets wat je niet moet doen om het even te doen maar iets waar je je op voor moet bereiden dan jezelf mee kunt verbreden.

 

Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet kunt zeggen, HARD of SOFT. Beter kan iedereen het met rust laten, maar de pers heeft als doel alles kapot te maken omdat er dan meer te verslaan is, dus dat gaat helaas niet lukken... 99% van de problemen met paddo's zijn door de pers.. Want ja, hoe waren die dingen anders zo populair geworden... Idem met salvia in de VS, omdat 1 staat het verbied gaat het verbruik in de andere staten omhoog.

 

Kees.

 

Ok?Ok????Een pinda van duyvis is niet altijd OK.En als je zegt dat paddo's of hard drugs een REINIGENDE werking hebben ,mooi man.Ga met een stel nichten trippen op de hei dan en kijken hoe je verschoond wordt.DUHU, onderscheid is er... Of voor jou ,je kan ook onderschijt kreigen.Ik weet wel degelijk wat hard of zacht is.En dat ik een XTC tester was is misschien niet stoer maar zou jou wel wat moeten vertellen over mijn ervaringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel als je het hard gebruikt hé dan is alles hard!!!

 

En wie bent u ??

Gelieve jezelf voor te stellen in de daarvoor bestemde sectie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat hier hard is, is hoe je je zelf voor paal zet.

 

Vertel maar over je ervaringen...

 

En tsjah, ik voel me heel opgetogen na paddo's, beter dan er voor... Ik ben dan ook niet het opgefokte typ dat normaal zichzelf al niet onder controle heeft, zou er iets mee te maken kunnen hebben, of niet. Ik heb meerdere mensen zien trippen op paddo's ik heb er nog nooit iemand slecht mee zien gaan, misschien ligt dat er ook aan dat ik iemand niet ga fokken, maar eerder gerust stel als die het even moeilijk heeft.

 

Zoals ik al zei, je doet het niet even zomaar, je moet er een goede reden voor hebben, het is een keuze, geen dingetje.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
He Luister, PADDOS zijn Hard Drugs ,WIET is een softdrug,en ik kan dat weten want ik heb alle drugs getest.Van Paddo's ga je fuckin 'A' flippend trippen en wiet is relaxed,chill en ontspannend.Dus iedereen die durft te beweren dat padjes geen harddrugs zijn en wiet geen softdrug is (net als alcohol)is loco.

 

El Hombre,dat deed sommige toeristen ook polygebruiken, paddestoelen erbij dan is het niet gek word je vanzelf LOCO.

Hallucinogenen zoals de heilige paddestoelen behoren niet tot de groep hardrdugs, omdat ze niet verslavend zijn.Dat je verkeerd gereageerd hebt op paddestoelen, is waarschijnlijk dat je de gebruiksaanwijzing nooit in acht hebt genomen.Alleen gebruiken wanneer je er aan toe bent.Wanneer je in slechte stemming bent, dan zeker niet gebruiken ivm het versterken van de toestand waar je in verkeert.Comprende!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
El Hombre,dat deed sommige toeristen ook polygebruiken, paddestoelen erbij dan is het niet gek word je vanzelf LOCO.

Hallucinogenen zoals de heilige paddestoelen behoren niet tot de groep hardrdugs, omdat ze niet verslavend zijn.Dat je verkeerd gereageerd hebt op paddestoelen, is waarschijnlijk dat je de gebruiksaanwijzing nooit in acht hebt genomen.Alleen gebruiken wanneer je er aan toe bent.Wanneer je in slechte stemming bent, dan zeker niet gebruiken ivm het versterken van de toestand waar je in verkeert.Comprende!!

Weet je waar ik giftig van wordt.Jullie halfbakken mening over het feit hallocugenen geen harddrugs zijn.Zoals ik al zei jullie zijn dus beserkers,oftewel wat noormannen over jullie zeggen ,volslagen gek geworden.Als je wil weten wat drugs gebruiken is PM me ff ,dan geef ik je de beste shit ever en kijken hoe blij je bent met al je individuele hollandse ,zogenaamde vrienden.En voor de record,ik ben heel relaxed,ook op hard drugs maar daag me niet uit.Ik kan ook je advocaat van de duivel zijn.En heilig,wat is heilig voor jou ???Een heroine spuit 1 keer in de week?Is dat OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje morphine is wel lekker als je pijn hebt...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuk of 4 diazepammetjes is ook wel lekker, dan hou je lekker je mond :smoke .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit by mikeh; onnodig quoten

 

Gezwellie he, geweldig genoten.Maar ff real,de waarheid is hard...You can never escape the truth...LEGALIZE Cannabis ,the rest is hard(drugs).Get a beer and get outta here.Can't stand the heat ,get outta the kitchen.Farewell.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Weet je waar ik giftig van wordt.Jullie halfbakken mening over het feit hallocugenen geen harddrugs zijn.Zoals ik al zei jullie zijn dus beserkers,oftewel wat noormannen over jullie zeggen ,volslagen gek geworden.Als je wil weten wat drugs gebruiken is PM me ff ,dan geef ik je de beste shit ever en kijken hoe blij je bent met al je individuele hollandse ,zogenaamde vrienden.En voor de record,ik ben heel relaxed,ook op hard drugs maar daag me niet uit.Ik kan ook je advocaat van de duivel zijn.En heilig,wat is heilig voor jou ???Een heroine spuit 1 keer in de week?Is dat OK?

 

Kerel, je gaat appels met peren vergelijken.Heroine behoort tot de narcotica groep, hebben we aan Bayer te danken (lichamelijk verslavend).Cocaine behoort tot de groep stimulantia, word je lekker opgefokt van ivm de stimulering van de bijnieren.(geestelijk verslavend, je voelt je een hele bink).Paddestoelen worden door shamanen in Zuid-Amerika als heilig sacrament gebruikt.(zowel geestelijk als lichamelijk niet verslavend).In de hallucinogenengroep heb je middelen van verschillende sterktes;paddestoelen, ayahuasca, dmt (phalaris gras, salvia ), kikkergif, Iboga.Ze beinvloeden de geest.Ayahuasca wordt trouwens in Brazilie gebruikt om drugsverlaafden van hun drugsverslaving af te helpen met goed gevolg.Ook Iboga een ander hallucinogeenmiddel uit Afrika wordt voor deze doeleinden gebruikt.Deze middelen reinigen wel degelijk de geest en het lichaam.Ik heb zelf een keer bijna pure THC gebruikt, als zeer sterkend trippend middel aanvaren in Amsterdam.Harddrugs, nou nee, was de volgende dag weer normaal, wel veel energieker.Gedroogde paddo's in combinatie met pure wiet, kan nou niet zeggen dat het puur verslavend is, wel een goede trip gehad.

Een heroine spuit is voor mij niet OK, gevolgen genoeg gezien op perron 0.

 

Adieu :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//edit by mikeh; onnodig quoten

 

Wijn is het sacrament van mijn rooms-katholieke broeders.En ja Shaman's gebruikte Ayhuasca,check ur spelling.Maar bedoel je nu dat alle mensen shamans zijn en dat we lekker alles moeten gebruiken?Ik wil helemaal niet hallucineren ,domme geestverschuiver.Ik wil puur zijn.Ik heb al me botten gebroken en was ook blij met een beetje morfine.Maar als je geen echte vrienden hebt raad ik hard drugs als PADDOS ten strengste af.Zo nou jij weer,rechttrekker.

Rude Awakenings...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lul verhaal van het CDA.

 

Hoe gaan ze met dit verhaal alcohol gebruik verdedigen.

Een kroeg is ook een ontmoetingsplaats.

 

Hoeveel doden zijn er niet gevallen door alcohol, verkeersslachtoffers, vechtpartijen en alcoholvergiftiging deze aantallen zijn vele malen groter dan een paar paddo incidenten.

En dan niet te vergeten dat alcohol lichamelijk verslavend werkt in tegenstelling tot softdrugs en paddo's.

 

Pure Bullshit opgesteld door mensen die er niets vanaf weten.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, sorry, ff tussendoor... : Het CDA heeft gezegd dat er deze regeerperiode GEEN aanpassingen mogen gemaakt worden t.a.v. het softdrugsbeleid.... WAAROM DAN AL DIE VERANDERING?????

 

 

Boks,

 

een verwarde Domi :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw, leuke vraag dat je aan de cda-er vroeg dokkie :smoke ;)

 

Boks,

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wijn is het sacrament van mijn rooms-katholieke broeders.En ja Shaman's gebruikte Ayhuasca,check ur spelling.Maar bedoel je nu dat alle mensen shamans zijn en dat we lekker alles moeten gebruiken?Ik wil helemaal niet hallucineren ,domme geestverschuiver.Ik wil puur zijn.Ik heb al me botten gebroken en was ook blij met een beetje morfine.Maar als je geen echte vrienden hebt raad ik hard drugs als PADDOS ten strengste af.Zo nou jij weer,rechttrekker.

Rude Awakenings...

 

Hou nou eens op met die kletskoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Luister, PADDOS zijn Hard Drugs ,WIET is een softdrug,en ik kan dat weten want ik heb alle drugs getest.Van Paddo's ga je fuckin 'A' flippend trippen en wiet is relaxed,chill en ontspannend.Dus iedereen die durft te beweren dat padjes geen harddrugs zijn en wiet geen softdrug is (net als alcohol)is loco.

Hard of soft wordt door het gebruik van de gebruiker bepaald.

Ideaal zou zijn als alle drugs legaal zouden zijn, alleen zijn er natuurlijk ook weer die incompetente misbruikers zoals jij.

 

P.S. interpunctie + grammatica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk ,coke roken en lsd zijn lekker soft....hahaha grappig ben jij quasi.Het is moeilijk te begrijpen voor mij dat we eigenlijk als 1 blok achter cannabis moeten staan en jullie alle andere shit ook willen legaliseren.Fijn bedankt,zo gaat het zeker lukken als we geen onderscheid meer maken tussen hard en soft.Goed gedaan jochie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Pirate of the....,

 

Bij deze raad ik je wederom aan om jezelf voor te stellen in de "wie is wie" sectie !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...