Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zonez

Voor nog geen 2 Euro je eigen Hash maker.

Recommended Posts

misschien een iedeetje :)

 

stop je sjeeker in een waterdichte verpakking

 

en stop deze bij je was voor de centrifuge

ik weet zeker dat je dan een heleboel :verrygood eruitkrijgt

wel opletten dat je de bus er goed in legt en vast zet en dichtmaakt anders kunje het wel schudden

 

 

smoke ze en tot stoners

 

BB

claud

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gewoon een panty over een grote beker getrokken enzo richting de tafel schudden want vorig jaar bleef er erg veel in de fles zitten

 

en o ja misshien een tip de hashpoeder had ik in een boterhamzakje gedaan water gekookt en deze er ff in laten weken...dan kneden maar en je hebt een mooie zwarte bol hash van topkwaliteit blijft ook kneedbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is inderdaad een goeie manier en al heel oud maar het werkt wel ik heb het ook wel eens zo gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ja je moet schudden tot je bijna omvalt :verrygood

maar ja, dan heb je ook wat!

 

doe het zelf altijd met 2 grote potten over elkaar en een panty ertussen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb het zelf uitgeprobeerd met een panty en een oud t-shirt. De panty heeft te grote gaten en khaal der ook alleen maar groene poeder uit. Met het t-shirt gaat het stukken beter, veel kleinere gaatjes.. Wat nog beter zou zijn is een voering van een jas ofzo, lol.. Hoe kleiner die gaatjes hoe beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen geld uit wil geven aan van dat dure zeefdoek kun je ook zgn. boterdoek gebruiken. Te koop bij de meeste modestoffenzaken voor een paar Euro. Pas na de 4e lichting begint er enig bladgroen door het doek heen te komen na het schudden, dus de grootte van de mazen is prima.

 

Ik heb zo'n skuff-shaker nagemaakt van wat stukken PVC afvoerpijp omdat ik de standaard modellen wat klein vind. Mocht je nog ergens een oude vlakschuurmachine hebben liggen, dan kun je je shaker hier ook aan vasttapen. Scheelt je weer wat inspanning. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begrijpt wat voor soort vlakschuurmachine ik bedoel he? Zo'n ding dat gewoon hard trilt. Als je stevig tape gebruikt (duct-tape) en dit aan de zijkanten onder het schuurvlak doorhaalt komt het niet snel los. En mocht het los komen dan heb je het als het goed is snel genoeg door om je hand van de knop af te halen. Het is ook weer niet zo dat je shaker er met Mach 5 vandoor gaat mocht er iets fout gaan... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat jullie met knipafval en bladeren de kleine blaadjes van de toppen word bedoelt niet de hele grote (die je ook in het logo van wietforum ziet) van de plant zelf, klopt dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik neem aan dat jullie met knipafval en bladeren de kleine blaadjes van de toppen word bedoelt niet de hele grote (die je ook in het logo van wietforum ziet) van de plant zelf, klopt dat?

Ja, op die bladeren zit ook geen hars...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest praying mantis

Moet het knipafval of de wiet er gewoon in zijn geheel in?, of moet het eerst worden vermalen?

 

Ik heb hier nog een heleboel lage kwaliteit ( niet gerot, maar gewoon geen goede wiet ) paars soortje liggen.

Je ziet eigenlijk geen hars zitten op de wiet, kan dit hiervoor toch gebruikt worden?

 

en zo ja, moet het dan eerst gemalen worden ?

 

 

Thx :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je het knipafval eerst drogen voordat je het in de vriezer doet of kan het ook "vers"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm de namen kloppen nog niet helemaal, maar me vraag staat nog:

 

"en klein maken? (en hoe klein? verknippen of in de mixer?) "

 

hmmm als je een reply doet staan de namen opeens wel goed, maar als je de thread bekijkt staan er andere namen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Elvera

Idd leuk bedacht.

 

Heb nog aardig wat afval liggen en ga het vanmiddag eens proberen.

Ben erg benieuwd wat eruit komt.

Maak er gelijk wat foto's, kan iedereen meekijken. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga ook eens effe proberen of we hier wat van kunnen maken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net ook even geprobeerd met gedroogd afval, damn wat een spierballen nu :rofl

Er kwam maar weinig vanaf, dus nu in de vriezer gelegd en morgen maar weer eens een uurtje schudden en kijken wat er dan afkomt. <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, weer aan het schudden geweest maar een lekker resultaat hoor <_<

Even in de oven gedaan en het is nu aan het afkoelen, ben benieuwd wat het resultaat is als ik het straks uitpak

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar moet je dat persen niet onder druk van een paar ton (10.00'en kilo's) doen?

ik denk dat je met je gewicht van 75 kilo en van een tafeltje op je poeder jumpt ook niet echt ver komt. maar met poeder kun je meer doen haha :specool iemand wel eens geprobeerd te snuiven ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat om de druk die je zet hé, dus jouw plakjes hars 1 bij 1 cm is en je staat er dan op komt er veel meer kracht op te staan dan als jij je plakje verspreid over 40 cm² bijvoorbeeld, maar dat heeft veel te maken met natuurkunde volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook helemaal niet hoeven te kneden. plakte als de ziekte.

Wat ik wel heb gedaan is het poeder in een stukje alu folie gewikkeld, 15 min in de oven en af laten koelen.

Het is nu een mooi massief blokje geworden :specool

ideaal rookwaar voor een slapeloze nacht, die is dan spontaan over <_<

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook helemaal niet hoeven te kneden. plakte als de ziekte.

Wat ik wel heb gedaan is het poeder in een stukje alu folie gewikkeld, 15 min in de oven en af laten koelen.

Het is nu een mooi massief blokje geworden :P

ideaal rookwaar voor een slapeloze nacht, die is dan spontaan over :verrygood

 

Groeten

 

je kan het ook in een broodzakje doen deze goed dicht knopen en dan tijdje laten borrelen in kokend water en dan paar x goed met de deeg roller erover :nerd en dan komt er ook een mooi plakje te voor schijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...