Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zonez

Voor nog geen 2 Euro je eigen Hash maker.

Recommended Posts

ok, even kijken of ik het nu helemaal snap.

 

knip afval drogen --> knip afval in de grote ruimte van je "shaker" doen,

tijdje in de vriezer --> shaken maar :nerd --> hasjpoeder verwarmen en in vorm brengen

 

is dat het? wat een eitje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook je knipafval nat in de vriezer doen en dan door middel van ico-later hasj maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas zonder motor, maar voor kleine oogsten een leuk alternatief:

 

- Neem twee lege frisdrank flessen (liefste Coca Cola flessen).

- Knip van beide de onderkant er af, bij de 1 iets boven de helft naar boven en bij de andere iets onder de helft naar beneden.

- Je moet dus de twee onderkanten van de flessen overhouden

- Het is de bedoeling dat de twee helften strax in elkaar passen (de 1ne met de onderkant naar onderen, de andere met de onderkant naar boven :-) )

- Schuur de randen v/d 2 helften.

- Zoek een redelijk fijnmazige vitrage (stevige panty's werken ook)

- Dump in de onderste 'container' je knipafval

- Let op dat er geen takjes tussen zitten, deze beschadigen je filter

- Span hierover de vitrage

- Druk de bovenste 'container' hier overheen. Let op dat de groeven van de fles in elkaar zitten.

- Druk het geheel STEVIG in elkaar en stop het minimaal 4 uur in de vriezer.

 

- Nadat je het uit de viezer hebt gehaald, goed HARD schudden.

- Et voila, in de onderste container bevindt zich een hopelijk dikke laag guidbruin hashpoeder.

 

Schudden kan je het beste in rondes doen:

 

--10 minuten schudden = 1e opbrengst (het best)

--Weer een tijdje in de vriezer

--10 minuten schudden = 2e opbrengst (Minder goed)

 

etc..etc..

 

ik begrijp dat je een teler bent?

 

Ik wil graag in contact komen met een teler indien intresse laat het dan even weten. bvd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zojuist even de resten van vorige zomer fijngemaakt en in de vriezer gehad (gistere) vandaag blokje hasj gemaakt.. (gister een klein blokje geoefend van de meest rommelwiet...)

 

was wel groen... komt omdat het kurkdroog is denk ik, maar was wel te roken...voelde hem ook wel hangen :whistling

 

denk dat ik dit jaar gewoon al mn wiet zo ga behandelen...(ben meer een hasjroker Als ik dan een blowtje rook...doe ik nooit meer eigenlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en voor het persen: 1 harde ondergrond + 1 strijkijzer

 

je doet je poeder in een zilverpapiertje en dan strijkijzer erop drukken ...(op je harde ondergrond dus) paar keer omdraaien...daarna afkoelen in de vriezer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja en het peoder wat je eruit haalt moet dan nog gepert wordn wil het psycho actief worden he hoe doe je dit dan?

 

Dus je kan die hasjpoeder niet gewoon rechtstreeks meerollen in je joint ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chilltyperiod : Je kan het hashpoeder zeker al gebruiken in je joint.

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan je gebruiken als 'filter' als je geen vitrage of panty hebt? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een panty kopen voor 2 euri!??!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar als je iets anders kan gebruiken heb ik geen zin om een panty te gaan kope :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge jonge , een echte nederlander hoor :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is wle infinity Delta met zijn wazige vragen en voorstellen, ik wil niet beledigen maareh t komt (op mij) haast wat zielig over..Idrial

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan dan ook een sok nemen. Zou wel een schone nemen, anders stinkt je hash naar zweet sokken. :rofl ;) :D :o :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam laatst langs een huis en daar zat een rond gat in de vitrage. Volgens mij woont idrial daar. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het poeder zijn de trichomes van de plant. Hars kristallen. Het is geen pure thc, maar het bestandsdeel van de plant waar het meeste thc inzit. Verder zitten er plantolie, en vele andere geur en smaakstoffen in.

 

Je moet de hash het liefst een tijdje laten drogen, dan word het nog iets sterker. BDC's worden dan THC's ofzoiets. Het hoeft echter niet, de meeste thc is al aanwezig. Is misschien afhankelijk van de soort. Veel bdc, langer laten liggen..

Persen is ook niet noodzakelijk, alhoewel het de curing kan versnellen. Het drukt de hars uit elkaar, het word er plakkeriger van (als het plantje een plaksoort is, sommigen zijn veel droger dan anderen) en het krijgt de kenmerkende bruine kleur.

 

Een paar hash tips:

 

- de panty moet ergens tussen de 75 en 25micron gaatjes hebben, pak de meetlint er maar bij. Kleiner (dan 25micron) is niet beter, want dan kom je in het rijk van de cellulose. Een fijnmazige panty, een tshirt, het kan allemaal.

- Drogen helpt als je niet vriest, maar zorgt voor meer "groen" omdat ook de blaadjes drogen en die dus verkruimelen.

- Vers vriezen is het beste. Door de kou zullen de kristallen niet aan de plant plakken. Het gelpt ook bij gedroogd.

- Je opbrengst (als je het goed doet) zal varieren tussen de 2-5% van het gewicht. Sommigen zeggen dat ze 10% halen, bluffers!

 

Hash is lekkerrrrr en ice-o is het lekkerrrrst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een paar hash tips:

 

- Drogen helpt als je niet vriest, maar zorgt voor meer "groen" omdat ook de blaadjes drogen en die dus verkruimelen.

- Vers vriezen is het beste. Door de kou zullen de kristallen niet aan de plant plakken. Het gelpt ook bij gedroogd.

- Je opbrengst (als je het goed doet) zal varieren tussen de 2-5% van het gewicht. Sommigen zeggen dat ze 10% halen, bluffers!

 

Hash is lekkerrrrr en ice-o is het lekkerrrrst.

 

Dus je kan het beste je knipafval niet drogen, maar meteen gebruiken om dit mee te doen? Of vat ik het nu verkeerd op?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 euri als je toch wilt shaken

gallery_7216_531_3582.jpg

 

eigenlijk is het een mini polinatortje

 

en dit is een mini beetje ''wiet'' afval en fluffies in een polinator geen twee maar één euri ff mooi te hobbie-en

 

man mene

 

med_gallery_7216_551_197740.jpg

med_gallery_7216_551_501853.jpg

med_gallery_7216_551_549615.jpg

 

 

 

 

doet het in een trommeltje schud,rammelt en draait wat....

med_gallery_7216_551_165657.jpg

 

doe het poeder in een folie van sigaretten.dat stop je in de buis, de bouten er in en geef er een paar pleuris klappen op met de hamer

 

med_gallery_7216_551_89694.jpg

 

 

 

 

één eurootje

med_gallery_7216_551_425613.jpg

 

 

 

 

ps, dit was niet ingevroren,nu ligt het in de vriezer en kan ik er over een paar uur weer een euroo vanaf halen :-)

 

 

 

 

 

 

 

groetn nogalwiedus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip voor als je ff geen 2 cola flessen hebt en het toch even wilt testen (zoals ome Epiteth)..

 

1 cola fles pakken, panty erover, goed vast tapen en een boterhamzakje eronder hangen (ook weer vast tapen..

 

Shake it baby!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...