Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Test: Jardin Du Futur

Recommended Posts

je wietje de tijd geven om te laten curen is ook belangrijk heah !!! anders had dokkie mketeen zijn stuff in de magnetron kunnen knikkeren en wist die binnen een uur zijn droge gewicht :lol:

 

 

greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er al een gewicht bekend?

Je zegt dat de 2 ingebouwde ventilatoren lawaai maken gelijk turbo jets, kan je daar een dB op plakken, en zijn deze er makkelijk uit te halen?

 

Die 2g per watt, is dit een realistische schatting? En zou je het systeem aanraden voor beginners?

Is dit zijn prijs van rond de 3000€ waard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mylo, zou je zo vriendelijk wilen zijn om je eigen even voor te stellen in de "wie is wie" sectie, zoals je is verzocht in je welkoms bericht !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Kale systeem kost ongeveer 2500 pleurie.

 

laters. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey doc. gaan jullie tezijner tijd ook de jardin du future met led verlichting aanbieden zoals eerder in dit verslag een link naar is gepost? namelijk: led ecosystem

Volgens de folder zou deze met 800 watt aan led verlichting, dezelfde licht opbrengst hebben als een ecosystem met 2 keer 1000 watt, ik vind het interessant klinken.

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

das iid wel intressant ... wie weet mogen we die hier ter zijner tijd ook is testen :D :lol:

 

 

maar goed iid het droog gewicht zit er nu wel aan te komen :D ofnie dokkie ??

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dokkie, ik heb het verslag nog eens door gelezen en misschien kijk ik er overheen maar het is me niet duidelijk hoeveel stekjes je erin hebt gezet?

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Dokkie,

 

En wat is het geworden???

Of is het al opgerookt???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou toch denken dat het inmiddels wel droog is...

maar goed, hij kan natuurlijk op vakantie zijn of wat dan ook,

ik ben in ieder geval erg benieuwd,

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey dokkie

 

Ben ook aardig benieuw naar je einscore

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verslag ,alleen jammer van de foto's

Test is toch door forum mogelijk gemaakt dus fotos hadden toch in wietforum album gemogen

Jammer

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's staan ook op de WF server, alleen is er met het overzetten v/d oude naar de nieuwe server iets misgegaan ;)

 

Dokkie wanneer post je het gewicht eens, aangezien ik gister las dat je aan je volgende ronde begonnen was :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het wat lang duurt, ben nochtans benieuwd achter de resultaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Pfff, duurde lang he. ;)

 

Maar dan toch 't einde van de eerste test op de Jardin Du Future.

 

Met 800watt is de opbrengst na 58 bloeidagen782GRAM, das toch bijna 1 op 1.

 

gallery_7021_5392_332637.jpg

 

Ik heb t meeste in een net gedroogd, de rest gewoon opgehangen.

gallery_7021_5392_888478.jpg

 

Ray's Choice is wel heel lekker.. een fijn body effect. niet zo hyper als ik wel gewend ben geraakt de laatste tijd van al die hazejes...ze smaakt fruitig, zoet, rond, haar nasmaak is ruig. Zonder tabak is dit een heel goede roker, geen geprikkel in me keel en ook niet zo flinterdun high. .. Puur rookt deze wiet soepeltjes weg en hakt der keihard in...

gallery_7021_5392_36435.jpg

gallery_7021_5392_29285.jpg

gallery_7021_5392_1195638.jpg

 

cannabinoid tesje volgt snel...

gallery_7021_5392_694763.jpg

 

 

smookze ;)

 

wordt vervolgd. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ziet er lekker uit ;) tsjaa opbrengst valt het je uiteindelijk mee of tegen ???

 

je zei dat er 2.0 de watt mee kon kweken ??? wat waren de dignen die veel beter konden dan ??? want met zo'n oogst ( don't get mee wrong ) kun je ook gewoon horizontaal kweken en zit je met veel en vele minder planten en dus minder gezeik als je gepakt word !!!

 

greetzzz masteryero

 

ps: wel een mooie verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het komende verslag wordt al gelijk duidelijk dat er, de eerste test, veels teveel water is gegeven in de eerste 2 weken. De planten zijn daarom nagenoeg niet geworteld. ;) achter uit de slabs komen ook bijna geen wortels..Nu er veel minder water gegeven wordt, groeien ze dus gelijk al veel beter. Ook het magnesium tekort heeft er in gehakt . en die twee problemen samen zijn funest gewest voor een goot deel van de planten. ;) ..Al met al toch bijna 1op 1 gedraaid. :wacko: De tweede test zal ik al veel dichter in de buurt komen van die 2gr./Watt. ;) Al moet ik zeggen dat het me persoonlijk niet om die verhouding gaat.. Deze oogst stemd me al tevree.. gezien de korte duur en de eenvoud van het alles. :wacko: Die 2gr/ watt verhouding heb ik gebasseerd op de lichtbereik/ kweekoppervlakte/opbrengst verhouding. Dit heb ik vergeleken met regulier horizontaal kweken, en daaruit kwam dat je met dit systeem dus makkelijk 2grm/watt moet kunne draaien.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo eindelijk het eind resultaat bekend. Bijna een gram per watt, ik zou er dik tevreden mee zijn. Met twee lampen van 600 watt zou je met gemak een kilo kunnen halen. Ga je de volgende rond weer met 400 watt draaien? Hoeveel stekjes zet je erin? Succes in ieder geval ik ben benieuwd naar je tweede ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, zo zie ik t ook :( ja gewoon weer met 2 keer 400watt, dezelfde soort, deze keer 80 stuks.

BTW 't waren 86 plantjes die ik oogste.

Er waren meiden tussen die wel 35 gram gaven( de grootste)...maar ook veel die klein gebleven zijn, verstopt zaten tussen de grotere en dus veel minder wiet gaven. Gelukkig is wel alle wiet goed ontwikkeld... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ja vochtigheid is een grote killer. Dat scheelt heel veel in je opbrengst! Maar goed...

 

Veel succes met de nieuwe ronde!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik vat hem ken dus nogal wat verbeterd worden ;) ik ben benieuwd naar je volgende ronde :( ...

 

maar vind zelf voor zoveel stekken onder de 800 gram een beetje 'weinig' tussen aanhalings tekens ... odmat zo'n opbrngst ook te realiseren is met 2 x 400 horizontaal ...tuurlijk dit gaat veel moeilijker maar nogmaals je zit met vele minder stekken.... die je normaal ook moet betalen ( of je moet moeders hebben of een stekkenboer die alles gratis geeft:P maar goed normaal betaal je daar ook weer €€€€ voor) ...

 

zo'n systeem als jij hebt zou voor mij dan alleen rendabel zijn als je idd over die 1 op 1 komt laten we zeggen tog wel 1.3 gr de watt om het risico weer te compeseren ... hoop dat je me begrijp ik zeik jouw kweek helemaal niet af !!! was een zeer mooi en volledig verslag!!! en erg intressant ...

 

maar hoop volgende ronde dat je met wat meer gemak over die 1 op 1 komt ... want dit soort systemen blijven meer voor comerciele doeleinde en daar staat meteen tegen over dat je met GEMAK een RETE GOEDE opbrengst haalt...

 

de 'normale' thuis kweker zou denk ik niet zo snel zo'n systeem aanschaffen omdat die eigenlijk ook meteen verplicht is om moeders erbij te houden bij horizontaal kun je met maximaal de helft uit de voeten voor onder 2 x 400 watt en dat scheelt ook weer de helft aan kosten voor stekken ( ok die haal je er altijd wel uit maar goed )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al met al toch een leuk begin voor deze kweek, ik ben zeer benieuwd naar wat de volgende ronde gaat brengen/opleveren.

 

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we deze keer ook je verslag volgen dokkie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi Dokkie ;)

Voor een eerste keer met wat kleine foutjes toch een leuk resultaat.

Ik ben heel benieuwd of je het zwaar kan opvoeren.

Je hebt ook gedraaid in de warmste tijd van het jaar.

Laten we er deze ronde keer 2x1000w Lumatek in hangen :( .

Bedankt voor het doen van de test namens de hele crew.

Het product is ook bij ons verkrijgbaar bij ons naar aanleiding van je test.

 

THANXXXXXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 2 keer 1000 watt loopt de temperatuur wel erg op denk ik

 

enne dokkie

 

Tog wel een leuk resultaat hoor

 

Veel succes alvast met je volgende ronde

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: ;) Bedankt Doc... :smoke tis een gaaf ding man. :(

 

:rofl Vind ik ook Dadende, best wel een leuk beetje stash zo voor de eerste draai.

 

Ja Mylo ;)

 

@ Darkroonkweker, bestwel vet he..kan er weer tegenan deze winter man..zat al met stash tekorten vanwege wat hermatrutjes afgelopen periode... :smoke

 

@ Loyd, sjaman de volgende draai wordt al vel beter, ik voel t an me water. :wacko:

 

Ja mastereyo, tis een beetje wikken en wegen zo na 1 draai of het nu wel of niet oke is om zo'n ding te kopen..

Als je der in 1 keer kiet mee wilt draaien zal het spannend worden, maar als je der wat meer tijd tegen aan kan gooien dan gaat dit aparaat zichzelf zekers dubbel en dwars terug verdienen..

De eerste test is ook niet meteen iets waar je van uit moet gaan, over een mnd of 3 hebben we de resultaten van de tweede test. Waar alle probleempjes die ik de fine tune test heb ontdekt in zijn toe of aangepast.

 

heey kees, thnxman ;) , wie dit aparaat zouden aanschaffen? welke doelgroep er voor zou vallen? sja moeilijk t zeggen , je kan er zoveel kanten mee op. er kunnen bijvoorbeeld ook gewoon 5 planten in. onderin zetten en via wat gaas om hoog scroggen. er zijn dus tussen 5 planten vertical scroggen en 200 planten vertical Sog( sea of green) een legio aan kweek mogelijkheden in dit systeem mogelijk. Afgelopen test was er nog maar 1.

We gaan t allemaal zien... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...